Gry Xbox One

Pierwsze fragmenty rozgrywki z Quantum Break - właściciele Xbox One mają na co czekać?

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
21 komentarzy Dyskutuj z nami

Widowiskowość swoją drogą, ale wygląda na to, że trzeba będzie się tutaj sporo nabiegać i nieźle sobie postrzelać.

Quantum Break gra

Do przewidzenia było to, iż targi Gamescom 2014 będą bardzo interesujące. Teza ta potwierdzona została jednak nadzwyczaj szybko, ponieważ spora część producentów nie czeka z ujawnianiem przygotowanych na imprezę materiałów. W gronie tym jest również Remedy Entertainment.

Nie kojarzycie tytułu, nad którym producent ten obecnie pracuje? Śpieszymy zatem przypomnieć, iż twórcy między innymi dwóch pierwszych części serii Max Payne czy cyklu Alan Wake zajmują się obecnie przygotowywaniem Quantum Break.

Gra akcji z elementami science-fiction, która powstaje z myślą o konsoli Xbox One określana jest jednym z ciekawszych tytułów mających trafić na tę platformę. Do tej pory mieliśmy jednak do czynienia jedynie ze słownymi zapewnieniami, wedle których Quantum Break zacierać ma różnice pomiędzy grami a telewizją (swoją drogą, gra ma być zintegrowana z serialem). Teraz możemy wreszcie przekonać się, jak wygląda tutaj rozgrywka.

Producent pokusił się o całkiem obszerny materiał, na którym nie brakuje wielu strać z przeciwnikami. Ciekawie prezentują się zwłaszcza momenty, w których wykorzystywane jest spowolnienie czasu. Widowiskowość swoją drogą, ale wygląda na to, że trzeba będzie się tutaj sporo nabiegać i nieźle sobie postrzelać. to chyba jednak bardzo dobry prognostyk.


Premiera Quantum Break planowana jest na przyszły rok. Dokładnego terminu jednak jeszcze nie znamy.

Źródło: kotaku, youtube

Komentarze

21
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    3
    sam jestem z obozu sony ale quantum break zrobiło na mnie niezłe wrażenie. Graficznie tez super
  • avatar
    Konto usunięte
    2
    Zacnie wygląda.
  • avatar
    Dragonik
    1
    Ciekawe czy MS bedzie takie do bre i wypuści na PC
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Mają, aż rodzice wyrzucą im tę zabawkę za okno i kupią PCta.
  • avatar
    SoulRak3r
    1
    Polaczenie krawedzi postaci z otoczeniem dziwnie przechodzi, zupelnie jak szybkie ruchy na starej x360. Ogólnie gra może być ciekawa - coś nowego. Poczekamy zobaczymy. Oby wyszło na PC bo jako exclusive dotrze do małej grupy odbiorców.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Niezłe.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Wszystkie gry od Remedy pojawiają się na PC z tą będzie to samo zobaczycie :)
  • avatar
    cyferluu
    0
    Ja sie doczepię do tego do czego zawsze się doczepiam w nowych produkcjach. Wciąż nie ma pełnego cieniowania i oświetlenia w sensie w pełni realistycznego. Widze koleś idzie lampa nad nim i nic nie ma cienia! wf. Obiekt stojący w świetle rzuca cień!. FEAR1 to miał czemu produkcje z 2014 nie mogą?
  • avatar
    Konto usunięte
    -2
    Nie wiem dlaczego jestem minusowany skoro mam rację! W tym gamepleju, nie widać żadnej teselacji na obiektach, woda wygląda słabo, ogólnie wszystko świeci się jak psu jajca. Plastikowa zamglona grafika, którą mieliśmy okazję oglądać przez ostatnie 10 lat w grach, właśnie dlatego że stosowano Directx9!
    Xbox One tylko teoretycznie obsługuję Directx 11, ale nikt nie będzie wykorzystywał jego dobrodziejstw, bo wymaga bardzo dużych mocy obliczeniowych, a Xboxowi One ich po prostu brakuje i dlatego gry będą dalej robione na Directx 9!
  • avatar
    Konto usunięte
    -9
    Grafika wygląda bardzo słabo. Przypuszczam że gra będzie działać w oparciu o Directx 9, bo Xbox One jest za słaby na wersje 11 i co najwyżej w rozdzielczości 1600x900.
  • avatar
    Konto usunięte
    -13
    Wlasciciele xbox1 to moga jedynie wbijac zęby w tynk, bo i tak wiecej gier bedzie na ps4. Radze sprawdzic wyniki sprzedazy obu konsol ;) Microsoft musi teraz dofinansowywac studia, zeby robili tez gry na ich konsole. Sony niedlugo wciagnie department xboxa, a apple zje samsunga.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Maly bug na poczatku jak schodzi po drabinie gdzie stopy co drugi przechodza przez szczebel, ale mimo wszystko gra wyglada calkiem niezle i zawsze podobaly mi sie motywy z manipulacja czasem (Time Shift), to chyba jeden z niewielu tytulow o ktory byc moze bedzie warto zachaczyc, we will see... pzdr
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Wciągnie? Jasne tylko że jak do tej pory to sony chyba miało spore kłopoty finansowe i kolejny rok zamknęli z ponad miliardową stratą. Fakt że o ile konsole przynoszą im zyski to już dział odpowiedzialny za TV i komputery raczej nie daje rady. Nawet zaczęli inwestować w nieruchomości
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Kupa...
  • avatar
    Marucins
    0
    Pomysł niezły, co do wykonania - wolę poczekać na produkt finalny. Już wiele różni producenci obiecywali a jak dochodziło co do czego to otrzymywaliśmy niedokończony produkt.


    Sama idea zatrzymywania czasu i poruszania przedmiotów została dziwnie przedstawiona.

    W jaki sposób przedmioty latają skoro czas jest zatrzymany (strzelanie z pistoletu!)?
    Rozumiem że osoba może wprawić je w ruch (za sprawą dotyku) i do czasu aż przedmiot dotyka to na niego nie działa zatrzymanie czasu, to też może go przesuwać ale jak tylko traci z nim kontakt powinno nastąpić automatyczne zatrzymanie a nie szybowanie w powietrzu.
    Jeśli przyjmiemy ten scenariusz to w takim razie jak oni potrafią rzucać samochodami?