Gry

Na Harleyu przez świat gry The Crew 2

przeczytasz w 1 min.

Firmy Ubisoft i Ivory Tower potwierdziły, że w grze The Crew 2 pojawią się motocykle marki Harley-Davidson. Tytuł zapowiada się coraz ciekawiej.

The Crew 2 będzie grą wyjątkową – zaoferuje bowiem wyścigi nie tylko na drogach i bezdrożach, ale też w powietrzu i na wodzie. Podstawą pozostają jednak te pierwsze i podobnie jak w „jedynce” ścigać będziemy się zarówno na czterech, jak i dwóch kółkach. Te ostatnie zapowiadają się szczególnie emocjonująco, bo na listę producentów właśnie wpisała się kultowa marka Harley-Davidson.

Oznacza to – ni mniej, ni więcej – że ogromny, otwarty świat gry The Crew 2, który będzie wirtualną wersją Stanów Zjednoczonych, będziemy mogli przemierzać na motocyklach producenta z Milwaukee. Wśród nich pojawi się Harley-Davidson Iron 883 ze swoją charakterystyczną, minimalistyczną stylistyką, siodłem Truck and Roll i silnikiem V-Twin o pojemności 883 cm3.

„Jesteśmy zachwyceni, mogąc współpracować z firmą Harley-Davidson w The Crew 2. To legendarna globalna marka, zakorzeniona głęboko w amerykańskiej kulturze. To partnerstwo było naturalnym wyborem, gdyż Harley-Davidson reprezentuje pasję do nieograniczonej niczym eksploracji i amerykańskie uwielbienie motoryzacji, które były inspiracją stworzenia The Crew 2” – mówi Ahmed Boukhelifa ze studia Ivory Tower.

Na wirtualną przejażdżkę Ironem 883 i innymi motocyklami marki Harley-Davidson (i kolejnymi jednośladami, samochodami różnego rodzaju i innymi maszynami) pozwolić będą mogli sobie gracze pecetowi oraz posiadacze PlayStation 4Xbox One. Premiera gry The Crew 2 odbędzie się na początku przyszłego roku.

Źródło: Ubisoft

Komentarze

1
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    shoken
    0
    thecrew to ubisoft robi z tego taki szajs.Te swoje głupie misje i te inne gówna,ubisoft to jakiś syf robi a nie gry.Może jeszcze niech zrobią misje żeby jadąc samochodem na jednym kole zajechać do sklepu po sok pomidorowy.Tak głupich misji jak robi ten ubisoft w swoich grach to świat nie widział.Może dlatego te ich gry są słabe w sprzedaży.