Wydarzenia

Twój sklep internetowy współpracujący z systemem Amazona

przeczytasz w 2 min.

Możliwość integracji e-sklepów zbudowanych na bazie RedCart z systemem Amazon

Platforma sklepów internetowych RedCart wzbogacona została o funkcję pozwalającą w prosty i szybki sposób uruchomić integrację sklepu internetowego z Amazonem, a następnie wystawiać na Amazonie produkty, które właściciel e-sklepu ma w swojej ofercie.

Do platformy sklepów internetowych RedCart dodana została funkcja integrowacji dowolnego sklepu internetowego zbudowanego na bazie platformy RedCart z Amazonem. Dzięki temu można wystawiać na Amazonie produkty, które są w ofercie lokalnego e-sklepu. Integracja pozwala na szybkie załadowanie nazwy produktu, jego opisu, zdjęć oraz ustawienie jego ceny. Możliwa jest też systematyczna, obustronna synchronizacja stanów magazynowych i bieżąca aktualizacja informacji o dostępności produktów. Za pomocą jednego przycisku w panelu administracyjnym sklepu decydujemy, na której z pięciu europejskich platform sprzedaży (amazon.de, amazon.co.uk, amazon.fr, amazon.it lub amazon.es) chcemy wystawić produkt. Integracja RedCart ułatwia także zarządzanie zamówieniami spływającymi z Amazon Marketplace, które pojawiają się w panelu sklepu internetowego. System pozwala na odbieranie zamówień do sklepu w czasie rzeczywistym, zaraz po dokonaniu zakupu przez klienta. Umożliwione zostało także ustawienie cen produktów w euro z uwzględnieniem marży Amazona oraz obowiązujących w danym kraju podatków.

Jeśli dany produkt znajduje się już w katalogu Amazona i ma oryginalny, nadawany każdemu z produktów kod identyfikacyjny (ASIN), a także zachowane są dane na jego temat, wówczas wystawienie tego produktu do sprzedaży nie wymaga wprowadzenia wymaganych przez Amazona informacji. Integracja RedCart pozwala w szybki i łatwy sposób wystawiać do sprzedaży produkty znajdujące się już w katalogu Amazon, które można odnaleźć na podstawie kodu EAN.

Planując sprzedaż w międzynarodowym sklepie Amazona, pamiętać należy o konieczności dopełnienia formalności związanych z założeniem konta sprzedawcy. W celu skorzystania z integracji, jaką oferuje RedCart wymagane jest posiadanie bądź założenie tzw. konta profesjonalnego, które umożliwia wystawianie nieograniczonej liczby produktów oraz zdobycie dostępu do narzędzi ułatwiających zarządzanie ofertą sprzedażową i stanem magazynowym. Profesjonalne konto (w odróżnieniu od podstawowego – basic: możliwość wystawienia do 40 produktów miesięcznie), nie ogranicza co do liczby wystawianych produktów i stwarza więcej możliwości skutecznej promocji asortymentu. Niestety, należy tutaj opłacać stały, miesięczny abonament. Zaczynając współpracę z Amazonem możemy zdecydować się na bezpośrednią wysyłkę do klienta lub na skorzystanie z zaplecza logistyczneg Amazona.

źródło: redcart.pl

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login