Wydarzenia

Twój sklep internetowy współpracujący z systemem Amazona

Redakcja  | Redaktor serwisu benchmark.pl
Dyskutuj z nami

Możliwość integracji e-sklepów zbudowanych na bazie RedCart z systemem Amazon

Platforma sklepów internetowych RedCart wzbogacona została o funkcję pozwalającą w prosty i szybki sposób uruchomić integrację sklepu internetowego z Amazonem, a następnie wystawiać na Amazonie produkty, które właściciel e-sklepu ma w swojej ofercie.

Do platformy sklepów internetowych RedCart dodana została funkcja integrowacji dowolnego sklepu internetowego zbudowanego na bazie platformy RedCart z Amazonem. Dzięki temu można wystawiać na Amazonie produkty, które są w ofercie lokalnego e-sklepu. Integracja pozwala na szybkie załadowanie nazwy produktu, jego opisu, zdjęć oraz ustawienie jego ceny. Możliwa jest też systematyczna, obustronna synchronizacja stanów magazynowych i bieżąca aktualizacja informacji o dostępności produktów. Za pomocą jednego przycisku w panelu administracyjnym sklepu decydujemy, na której z pięciu europejskich platform sprzedaży (amazon.de, amazon.co.uk, amazon.fr, amazon.it lub amazon.es) chcemy wystawić produkt. Integracja RedCart ułatwia także zarządzanie zamówieniami spływającymi z Amazon Marketplace, które pojawiają się w panelu sklepu internetowego. System pozwala na odbieranie zamówień do sklepu w czasie rzeczywistym, zaraz po dokonaniu zakupu przez klienta. Umożliwione zostało także ustawienie cen produktów w euro z uwzględnieniem marży Amazona oraz obowiązujących w danym kraju podatków.

Jeśli dany produkt znajduje się już w katalogu Amazona i ma oryginalny, nadawany każdemu z produktów kod identyfikacyjny (ASIN), a także zachowane są dane na jego temat, wówczas wystawienie tego produktu do sprzedaży nie wymaga wprowadzenia wymaganych przez Amazona informacji. Integracja RedCart pozwala w szybki i łatwy sposób wystawiać do sprzedaży produkty znajdujące się już w katalogu Amazon, które można odnaleźć na podstawie kodu EAN.

Planując sprzedaż w międzynarodowym sklepie Amazona, pamiętać należy o konieczności dopełnienia formalności związanych z założeniem konta sprzedawcy. W celu skorzystania z integracji, jaką oferuje RedCart wymagane jest posiadanie bądź założenie tzw. konta profesjonalnego, które umożliwia wystawianie nieograniczonej liczby produktów oraz zdobycie dostępu do narzędzi ułatwiających zarządzanie ofertą sprzedażową i stanem magazynowym. Profesjonalne konto (w odróżnieniu od podstawowego – basic: możliwość wystawienia do 40 produktów miesięcznie), nie ogranicza co do liczby wystawianych produktów i stwarza więcej możliwości skutecznej promocji asortymentu. Niestety, należy tutaj opłacać stały, miesięczny abonament. Zaczynając współpracę z Amazonem możemy zdecydować się na bezpośrednią wysyłkę do klienta lub na skorzystanie z zaplecza logistyczneg Amazona.

źródło: redcart.pl

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!