Gry

Tymi materiałami PES 2019 promowane jest na E3 2018

przeczytasz w 1 min.

Chociaż w PES 2019 zabraknie licencji na rozgrywki Ligi Mistrzów, producent nie traci entuzjazmu. Na targach E3 2018 dość mocno promuje swoją nową produkcję.

Na E3 2018 promowana jest nie tylko FIFA 19, ale również konkurencja ze stajni Konami. Czym producent zachęcić chce do PES 2019?

EA pokazało, że w biznesie nie ma miejsca na sentymenty i nową odsłonę swojej piłkarskiej sagi zareklamowało licencją na rozgrywki Ligi Mistrzów, którą nie tak dawno straciło właśnie Konami. Na pocieszenie swoich fanów, Japończycy zdobyli kilka innych licencji i wzmianki o nich nie zabrakło na głównym zwiastunie przygotowanym pod kątem wspomnianej imprezy.

Poza tym producent skupił się na większej indywidualizacji graczy (wprowadzonych zostanie 11 nowych umiejętności) i dwóch zawodnikach będących twarzami gry - Philippe Coutinho ozdobi okładkę podstawowej wersji, David Beckham okładki wersji David Beckham Edition i Legend Edition.


Przypomnijmy, że gra dostępna będzie na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Poza powyższymi zwiastunami, tragi E3 2018 przyniosły nam także materiały z rozgrywki.


Źródło: officialpes, PESLEAGUE Highlights, IGN

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!