Gry komputerowe

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 wykorzysta ray tracing i DLSS

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
3 komentarze Dyskutuj z nami

Nvidia pomoże dopieścić wersję PC. Na zapoznanie się z efektami prac musimy jednak jeszcze trochę poczekać.

Kilka dni temu oficjalnie zapowiedziano grę Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, co spotkało się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Wielu graczy bardzo chętnie wróci do mrocznego, wciągającego świata, który przez lata nieco się przykurzył. O to, aby Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 wyglądał jak najlepiej zadba między innymi Nvidia.

Doskonale znana w branży firma pomoże dopieścić wersję PC. Czego możemy się spodziewać? Z ujawnionych informacji wynika, iż Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 wykorzysta między innymi real-time ray tracing oraz DLSS. Póki co nie zaprezentowano jednak materiału wideo, który pozwoli zobaczyć, jak efekty te są tutaj wykorzystywane.

Jednocześnie warto wspomnieć o innej ważnej kwestii związanej z wersją PC. Producent oraz wydawca potwierdzili, iż jej dostępność będzie bardzo szeroka. Nie należy obawiać się wyłączności na rzecz Epic Games Store, gra będzie oferowana również na Steam, GOG, a także Paradox Store.

Premiera Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 planowana jest na pierwszy kwartał przyszłego roku. Gra będzie dostępna nie tylko na PC, ale również na konsolach PlayStation 4 i Xbox One.


Źródło: NVIDIA GeForce

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    tasioros
    Bardzo się cieszę, ale jednak wolałbym wiedzieć, czy gra skorzysta z dobrej fabuły. Oraz parę innych detali, jak widok FPP/TPP, ile w tym będzie RPG, czy również możemy liczyć na duże zróżnicowanie, hmm... klasowe itd. Czekam, czekam... choć pragnienie krwi rośnie z każdym dniem.
  • avatar
    setnik
    I to by było na tyle z optymalizacji :)
    -1