Gry

World of Tanks: wkrótce aktualizacja 8.6 do gry

Obecne jednostki artyleryjskie z 8 poziomu zostaną przeniesione na maksymalny 10-ty. Pojawią się też nowe działa samobieżne.

World of Tanks aktualizacja 8.6

Popularność gry World of Tanks wciąż jest bardzo wysoka, w związku z czym producent cały czas chętnie udoskonala swoją produkcję. Systematycznie pojawiają się nowe aktualizacje i dlatego też wkrótce doczekać mamy się kolejnej - z numerkiem 8.6.

To dzięki niej właśnie, obecne jednostki artyleryjskie z 8 poziomu zostaną przeniesione na maksymalny 10-ty. Pojawią się też nowe działa samobieżne, które zasilą średnie tiery.

Amerykańskie drzewko technologiczne poszerzy się o M44 i M53/55, a rosyjskie zostanie wzmocnione SU-122A i SU-14-1. Niemcy dostaną 3 nowe maszyny: 10.5 GW Mk.IV(e), Pz.Sfl.IVb i G.W.Tiger (P), a Francuzi będą mogli wypróbować AMX Obusier automoteur de 105 oraz Bat.Chatillon155 (55). Brytyjczycy natomiast będą otrzymają czołg średni typu premium, A33 Excelsior.

“Aktualizacja 8.6 jest dużym krokiem naprzód jeśli chodzi o balans rozgrywki I na pewno ucieszy operatorów artylerii. Granie działami samobieżnymi będzie znacznie bardziej usprawnione w ramach awansowania na kolejne poziomy doświadczenia.” - Mike Zhivets, producent World of Tanks

Producent nie ujawnił jeszcze dokładnej daty udostępnienia aktualizacji. Gdy jednak się już pojawi, to z pewnością o tym poinformujemy.

Źródło: Wargaming, worldoftanks-wot

Komentarze

14
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Abgan
    1
    Ha, będzie poprawiona artyleria! Fajnie się nią gra, ale jeśli team słaby to artyleria ma bardzo mało do powiedzenia - mało expa i mniej kasy niż koszt amunicji :-/

    Fajnie, że ciągle pracują nad tą grą i nie spoczęli na laurach :)
    • avatar
      Amshel
      -1
      ano beda, beda wyzsze tiery. ale cicho, ode mnei tego nie wiecie :)
      a banda gimbusow niech mnie teraz minusuje, za 4 miesiace jak sie okaze moje "proroctwo" to z radosci bedziecie szczac w gacie. bezuzyteczne matoly :P
      • avatar
        Amshel
        -6
        nareszcie! bardzo dobry krok do przodu, a to z dwoch powodow: 1. usprawnienie dzialania MatchMaker'a tak aby lepiej dobieral graczy do rozgrywki, 2. w niedalekiej przyszlosci (patch 8.8 - 8.9) wprowadza maszyny 11 i 12 tieru. co ma swoje uzasadnienie, bo od miesiecy jest kompletny zastoj :)
        • avatar
          Devio
          0
          a jak strzelasz to nadal jest i bedzie wyliczanka ;]
          • avatar
            obcypl
            0
            Poprawiają grę nie tam gdzie trzeba... Dodawanie wyższych tierów to tak naprawdę przyznanie się: "Nie mamy pomysłu na lepszy content".
            A MM dalej do 4 liter. 6 scoutów w zespołach. Czołgi lekkie T4 ładowane do walk z T10 podczas gdy scoutów T7 nie brakuje.
            Fizyka niby jest ale mocno szczątkowa. Do tego generatory losowe powodujące, że 4 strzały z rzędu goldem potrafią rykoszetować od czegoś co teoretycznie i zwykły pocisk powinien przebić. Pomijam już znikające pociski w locie... abra-kadabra...
            Mapy niech dodadzą a nie czołgi... w tej chwili przejechać to co jest w grze to min 4-5 lat grania... ale to znudzi sie szybko... Zwłaszcza jak system potrafi wyrzucić 3 razy z rzędu na tą samą mapę.