Ten sam chipset, ten sam procesor i ta sama karta graficzna. Nie należy liczyć na to, że któraś z płyt okaże się znacznie wydajniejsza od rywala.
Crysis 2: 1920 x 1080
[kl./s] ustawienia maksymalne
| Asus Rampage III Black Edition |  47  38 | 
| Gigabyte G1.Assassin |  47  37 | 
Crysis 2 nie ma szaleńczych wymagań i w Full HD oraz maksymalnych ustawieniach działa z szybkością umożliwiającą komfortową rozgrywkę. Przypominamy, że gra wykorzystuje biblioteki DirectX 9.0c. Firma Crytek zapowiedziała już powstanie patcha, dzięki któremu Crysis 2 wykorzysta zalety DirectX 11, ale nie sposób przewidzieć czy przyniesie on jakiekolwiek korzyści.
 
Aliens vs Predator: 1920 x 1080
[kl./s] DirectX 11, teselacja włączona
| Gigabyte G1.Assassin |  59 | 
| Asus Rampage III Black Edition |  59 | 
W testach wykorzystaliśmy samodzielny benchmark pracujący w domyślnych ustawieniach (szczegóły na podstronie "Platforma i aplikacje testowe"). Podobnie jak w Crysis 2, wydajność obu płyt jest w zasadzie identyczna i obie umożliwiają komfortową rozgrywkę w Aliens vs Predator.
 
Lost Planet 2: 1920 x 1080
[kl./s] DirectX 9, AAx8, ustawienia maksymalne
| Gigabyte G1.Assassin |  71 | 
| Asus Rampage III Black Edition |  70 | 
Lost Planet 2: 1920 x 1080
[kl./s] DirectX 11, AAx8, ustawienia maksymalne
| Gigabyte G1.Assassin |  27 | 
| Asus Rampage III Black Edition |  27 | 
Lost Planet 2 to doskonały przykład gry napisanej pod biblioteki DirectX 9, w której następnie dodano implementację DirectX 11. Jakość grafiki pozostaje właściwie niezmienna, natomiast spadek szybkości działania jest po prostu potężny.

Resident Evil 5: 1920 x 1080
[kl./s] DirectX 10, AAx8, ustawienia maksymalne
| Asus Rampage III Black Edition |  102 | 
| Gigabyte G1.Assassin |  100 | 
W zależności od gry, jedna lub druga płyta osiąga minimalnie lepsze wyniki, czyli mówiąc wprost - obie sprawują się znakomicie.



