Karty graficzne

Testy - Shadow Of The Tomb Raider (DX12)

przeczytasz w 2 min.

Wszystkie przetestowane karty GeForce oprócz modelu ASUSA są w wersji Founders Edition - należy tylko pamiętać, że FE Turing (seria 2xxx) są fabrycznie podkręcone, tymczasem FE Pascal (seria 1xxx) już nie.

Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

GeForce RTX 2080 Ti 60
51
GeForce RTX 2080 47
39
GeForce GTX 1080 Ti 41
34
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC 38
32
Radeon RX Vega 64 33
27
GeForce GTX 1080 31
26
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

GeForce RTX 2080 Ti 107
85
GeForce RTX 2080 87
70
GeForce GTX 1080 Ti 75
57
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC 72
58
Radeon RX Vega 64 63
49
GeForce GTX 1080 59
48
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

GeForce RTX 2080 Ti 155
119
GeForce RTX 2080 127
97
GeForce GTX 1080 Ti 110
84
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC 105
80
Radeon RX Vega 64 94
71
GeForce GTX 1080 88
68
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Otóż...  nie. Podkręcona 2070-tka jest nadal nieco wolniejsza od standardowo taktowanej 1080 Ti. Obecnie w sprzedaży praktycznie dostępne są jedynie autorskie modele 1080 Ti o mniej lub bardziej wyśrubowanych zegarach.