Karty graficzne

Testy - Far Cry 5 (DX11)

Wszystkie przetestowane karty GeForce oprócz modelu ASUSA są w wersji Founders Edition - należy tylko pamiętać, że FE Turing (seria 2xxx) są fabrycznie podkręcone, tymczasem FE Pascal (seria 1xxx) już nie.

Far Cry 5 – 3840 x 2160, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA

GeForce RTX 2080 Ti 74
66
GeForce RTX 2080 58
51
GeForce GTX 1080 Ti 54
46
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC 48
43
Radeon RX Vega 64 46
39
GeForce GTX 1080 42
37
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA

GeForce RTX 2080 Ti 129
109
GeForce RTX 2080 107
97
GeForce GTX 1080 Ti 100
88
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC 91
82
Radeon RX Vega 64 85
75
GeForce GTX 1080 81
72
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA

GeForce RTX 2080 Ti 141
112
GeForce RTX 2080 135
109
GeForce GTX 1080 Ti 132
107
ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC 124
108
GeForce GTX 1080 116
104
Radeon RX Vega 64 116
102
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

RTX 2070 wykręca bardzo przyzwoity wynik, tylko, że pozwolę sobie jeszcze raz wyczulić was na to, że jest to model podkręcony - natomiast 1080 i 1080 Ti już nie. Nie jest jednak tak dobry jak wskazywałyby wyniki testu 3D Mark Time Spy. Czy zastosowanie DirectX 12 znacząco zmieni rozkład sił?