

Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
| nazwa karty |  średnia liczba kl./s  minimalna liczba kl./s | 
| GeForce GTX 980 (1126/1750) |  64  55 | 
| GeForce GTX 1060 (1506/2000) |  61  51 | 
| GeForce GTX 970 (1051/1750) |  57  51 | 
| AMD Radeon R9 390X (1050/1500) |  56  50 | 
| AMD Radeon R9 290X (1000/1250) |  51  46 | 
| Radeon RX 480 (1120/2000) |  50  45 | 
| GeForce GTX 960 (1126/1750) |  45  40 | 
| AMD Radeon R9 380 (970/1375) |  37  32 | 
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
| nazwa karty |  średnia liczba kl./s  minimalna liczba kl./s | 
| GeForce GTX 980 (1126/1750) |  46  41 | 
| GeForce GTX 1060 (1506/2000) |  45  40 | 
| AMD Radeon R9 390X (1050/1500) |  40  34 | 
| GeForce GTX 970 (1051/1750) |  39  33 | 
| AMD Radeon R9 290X (1000/1250) |  34  28 | 
| Radeon RX 480 (1120/2000) |  33  26 | 
Najnowsza odsłona Tomb Raidera nadal stanowi spore wyzwanie dla kart graficznych. W przypadku GTX 1060 komfortowa zabawa była możliwa tylko w rozdzielczości FullHD. Warto również odnotować, że tym razem GTX 980 wyszedł z tego pojedynku zwycięsko.




