Tomb Raider
![Tomb Raider]()
Tomb Raider
2560x1440, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 69
44 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 64
49 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 61
46 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 44
35 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 42
35 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 37
26 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
3840x2160, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 39
32 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 31
23 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 30
22 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 23
20 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 18
15 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Ze względu na specyfikę gry mając średnie 30 kl./s w rozdzielczości 3840x2160 można już przechodzić kolejne etapy w Tomb Raiderze. Oczywiście w "trudniejszych" momentach, gdy atakuje nas sfora przeciwników może brakować odpowiedniej płynności (spadki do 22 kl./s), to jednak przy swobodnym przemierzaniu lokacji płynność jest zupełnie wystarczająca.
![]()
Śródziemie - Cień Mordoru
2560x1440, Najwyższe, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 94
74 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 71
56 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 68
54 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 56
44 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 55
43 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 47
38 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Śródziemie - Cień Mordoru
3840x2160, Najwyższe, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 50
39 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 41
34 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 39
32 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 32
26 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 25
21 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Hit ostatnich miesięcy, który potrafi wycisnąć wszystkie soki z naszych komputerów. Na najnowszej karcie graficznej "zielonych" nie było kłopotu z utrzymywaniem płynnej animacji obrazu w trybie 4k.