
Podkręcanie
Do podkręcania użyliśmy aplikacji EVGA Precision. Akcelerator pracował z maksymalnym przetaktowaniem, przy którym na ekranie nie pojawiały się jeszcze artefakty, bądź zawieszenia.
Nasze próby
Wyjściowo GeForce GTX 980 Ti pracuj z częstotliwością 1000 MHz na rdzenia i 1750 MHz na pamięci operacyjnej. Szybka zabawa suwaczkami w programie do podkręcania, sprawdzanie stabilności i akcelerator osiąga dużo lepsze rezultaty. Po wielu próbach uzyskaliśmy częstotliwość 1250/1903 MHz. Testując w rozdzielczości 3840x2160, podkręcony GeForce GTX 980 Ti dawał wyraźnie lepszą płynność obrazu. Spójrzcie na wyniki poniżej.
Crysis 3 - DX11
3840x2160, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX 980 Ti 6GB (@1250/1903) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | ![]() ![]() |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Śródziemie - Cień Mordoru
3840x2160, Najwyższe, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (@1250/1903) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | ![]() ![]() |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Watch_Dogs
3840x2160 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
GeForce GTX 980 Ti 6GB (@1250/1903) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | ![]() ![]() |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Far Cry 4
3840x2160, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (@1250/1903) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | ![]() ![]() |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti jest szybszy od droższego GeForce GTX Titan X i często oferuje wydajność na poziomie dwurdzeniowego Radeona R9 295X2.
Pobór prądu
Pomiaru poboru energii dokonaliśmy przy pomocy watomierza. Poniższe wartości dotyczą całej platformy testowej (oprócz monitora, głośników, drukarki, itd.). Pomiar w trybie spoczynku odbywał się przy uruchomionym systemie operacyjnym. Natomiast "obciążenie" sprawdzaliśmy podczas testu w grze Crysis 3 (1920x1080).
Pobór prądu - spoczynek
Pulpit, Firefox, Foobar [W]
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | ![]() |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | ![]() |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | ![]() |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | ![]() |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | ![]() |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | ![]() |
Pobór prądu - Obciążenie + OC
Crysis 3 [W]
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | ![]() |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | ![]() |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | ![]() |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | ![]() |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (@1250/1903) | ![]() |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | ![]() |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | ![]() |
Jak każdy akcelerator z układem graficznym Maxwell, pobór prądu jest mocnym punktem karty graficznej GeForce GTX 980 Ti. W grach nasz miernik pokazywał ok. 320 W (wynik dla całej platformy).