• benchmark.pl
  • Gry
  • Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - testy wydajności kart graficznych
Gry

Szału nie ma, są za to ustawienia ultra dla... masochistów (entuzjastów)

przeczytasz w 1 min.

Ghost Recon: Wildlands

Jaka karta graficzna do Ghost Recon: Wildlands?

Rozdzielczość 1920x1080 (FullHD)

Jeśli na chwilę zapomnimy o możliwości ustawienia detali na ultra to sensowna zabawa jest już możliwa na karcie pokroju RX 470 lub GTX 970. Gdyby ktoś jednak celował w 60 kl/s to musi mieć mimum GTX 980 / 1060 lub Radeona R9 390X / Fury X. Ustawienia ultra zarezerowane są dla posiadaczy minimum GTX 980 Ti/1070.

Rozdzielczość 2560x1440 (QHD)

Po przeskoczeniu na QHD, ale nadal przy ustawieniach bardzo wysokich do sensownej zabawy (45 kl/s) potrzeba minimum GTX 980 / 1060 lub Radeona R9 R390X / Fury X. Na komfortową zabawę mogą natomiast liczyć posiadacze GTX 1070. Ustawienia ultra dostępne są w zasadzie wyłącznie dla posiadaczy GTX 1080 lub Titan X/1080 Ti.

Rozdzielczość 3840x2160 (UHD)

Zabawa w rozdzielczości 4K zarezerwowana jest wyłącznie dla posiadaczy GTX Titan X lub 1080 Ti. I mowa tutaj o ustawieniach bardzo wysokich bowiem jeśli ktoś myśli o maksymalnych to bez SLI złożonego z dwóch takich kart się nie obejdzie.

Więcej ustawień ≠ dobrej optymalizacji

Trzeba sobie jasno powiedzieć Ghost Recon: Wildlands to z pewnością jedna z ładniejszych, jeśli nie najładniejsza gra ostatnich miesięcy. Ustawienia ultra naprawdę wyglądają niesamowicie. Jednak wymagania jakie stawiają przed kartą graficzną są absurdalnie wysokie.

Ghost Recon: Wildlands

Nie trafia do nas za bardzo tłumaczenie, że przecież mamy mnóstwo ustawień do wyboru (5 gotowych zestawów), bowiem ilość nie świadczy o optymalizacji. A ta jeśli chodzi o Ghost Recon: Wildlands jest naszym zdaniem w najlepszym przypadku średnia.

Komentarze

43
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    13
    Moim zdaniem gra jest zle zoptymalizowana.Faktycznie na Gtx 1080 w Full hd i ustawieniach ultra gra działa w 60 kl/s no ale tak sie nie robi gier żeby zarzynać najnowszy sprzęt.Ubisoft jest dziwaczną firmą jedną gre zrobi dobrze a dwie kolejne pod komputery z Nasa.
    Jeżeli oprócz ubisoftu inni wydawcy by tak robili gry to każdy musiałby wymieniać karty co roku.
    Profesionalizm robienia gier to nie tylko grafika ale sztuka optymalizacji i działania produktu.

    Co do samej gry jest faktycznie piękna aż chce się grać.
    • avatar
      Maciej Słaboszewski
      4
      Optymalizacja "jest" taka jak każdy widzi.

      Testy SLI dodałem w bonusie, bo... zdecydowanie pasują do tego tytułu.

      No nic, "Inkwizycja w kosmosie" już za rogiem, trzeba przygotować się do działania. ;)
      • avatar
        Mkozlowski
        1
        Jeśli jest to kolejny graficzny Crysis, pamiętam ten przełom, na najnowszym sprzęcie było mało płynnie, to ok kumam. Jeśli jednak gra nie ma do zaoferowania jakiegoś przełomu no to te 1080 na maksa w 1080p to nie fajnie.
        • avatar
          olo163
          1
          A gdzie testy na ustawieniach srednich???

          Nie wszyscy maja taki sprzet zeby grac na ultra.
          • avatar
            navka
            1
            Zastanawiam się, jak to możliwe że osiągneliście 68-81 klatek na ustawieniach b.wysokich przy grafie 1070. U mnie na wysokich ta gra chodzi w 45-55 klatkach w mieście co jest śmieszne. Czy aż taką różnicę robi fakt, że Wy testowaliście na 4790k a ja gram na 4690k?
            • avatar
              Dudi4Fr
              1
              Panie Macieju, testy były robione przed czy po aktualizacji poprawiającej wydajność na PC (zwłaszcza pomaga AMD)?

              Co do samej gry zapowiadało się fajnie ale to Ubisoft... SI jak z przed 15 lat a to straszne psuje przyjemność z rozgrywki, oraz optymizacja wymagająca komputera od NASA...

              Będę musiał iść jeszcze do okulisty ponieważ na waszych (i innych) screenach jedyna różnica miedzy ultra a bardzo wysokie jaką widzę to olbrzymia strata fpsów.

              Nawet powiem że wasze bardzo wysokie wygląda lepiej niż ultra (chyba że pomieszaliście podpisy obrazków?)
              • avatar
                Wulfen4
                -2
                I znowu ta sama sytuacja co z AC: unity. Jak blaszaki dostają ładną grafikę przez co wymagania MUSZĄ być wysokie to blacharze płaczą i stękają na "słabą optymalizację".

                Jak gra ma gorszą grafikę i mniejsze wymagania blacharnia też płacze i gada głupie teksty w stylu "konsole ograniczają jakość grafiki".

                Weźcie się zdecydujcie czego chcecie.
                • avatar
                  hendel7
                  -4
                  Na początku myślałem że ten artyku to żart. Ale widzę że niestety nie. Jak możecie testować karty graficzne na procesorze który jest za słaby dla tej gry? Przecież to przekłamuje wyniki! Ja mam kartę 1070 i przy ustawieniach ultra na rozdzielczości FHD, mam około 100 FPS.
                  • avatar
                    Colidace
                    -10
                    Przy tak ogromnym świecie ludzie narzekają że nie pograją na Ultra. Tutaj nie ma "loadingów" jak w wiedźminie. Gra jest bardzo dobrze zoptymalizowana. Porównując np. ze światem ARMA 3 ta gra ma milion razy mniej błędów, dynamiczne AI może i nie jest to te z The Division ale i tak kto ma lepsze, ile gier wogóle ma dobre nieskryptowane AI? Wychodzi gra z ogromnym światem w 2017 roku i ma nie wykorzystywać posiadaczy 1080Ti na max? Dla innych są ustawienia niższe. Nie widzę problemu. To tak jakby nie zaimplementowno trybu Ultra czy Very High i wtedy gracze by pisali że gra jest dobrze zoptymalizowana. Coś się ludziom pomieszało w łebkach albo za dużo oceniających to gracze LOL i CS przyzywyczajonych do 200 fps i grafiki z 2000 roku :P
                    • avatar
                      maniuox
                      0
                      tymczasem GTX160 kolejny raz wyprzeda starego GTX980 ktory kiedys kosztowal powyzej 2000zl a RX480 smyra dziadka GTX970 na dole tabeli