
Crysis pomimo długiej obecności na rynku nadal świetnie nadaje się do testów kart graficznych. Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia niestety spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Radeon 5970 2GB (725/1000) |  44  23 | 
| MSI GTX 480 1,53GB (901/1152) |  40  26 | 
| MSI GTX 480 1,53GB (750/1000) |  36  25 | 
| Radeon 5870 1GB (850/1200) |  36  29 | 
| GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) |  34  25 | 
| GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) |  28  21 | 
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Radeon 5970 2GB (725/1000) |  39  22 | 
| MSI GTX 480 1,53GB (901/1152) |  34  23 | 
| MSI GTX 480 1,53GB (750/1000) |  30  21 | 
| Radeon 5870 1GB (850/1200) |  29  24 | 
| GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) |  28  20 | 
| GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) |  22  18 | 
MSI GeForce GTX 480 Lightning w Crysis osiąga porównywalną wydajność, co Radeon HD 5870, chociaż ustępuje mu w minimalnej ilości kl./s. Jest to niezwykle ważna rzecz, ponieważ od tego zależy komfort gry. Podkręcenie akceleratora MSI pozwoliło wycisnąć kilka dodatkowych kl./s, aczkolwiek pod względem jej minimalnej ilości nadal Radeon 5870 jest lepszy.
Radeon 5970, pomimo świetnego średniego wyniku w osiąganej wydajności, notował duże spadki kl./s. W rezultacie grało się lepiej na podkręconym MSI GeForce GTX 480 Lightning i Radeonie 5870, niż na najdroższej karcie graficznej AMD.



