Komputery

Metodyka i aplikacje testowe

Cosmo i3265n
Cosmo i3265n

GameON i3566n Cube
GameON i3566n Cube

GameON i3566n SLI
GameON i3566n SLI

Aplikacje testowe:

3DMark 11

Tryb: Performance, Extreme

Podajemy ogólny wynik.

3DMark Vantage

Tryb: Performance, Extreme

Podajemy ogólny wynik.

Battlefield 3

Tryby:

  • 1680x1050 AA x4 / AF x16
  • 1920x1080 AA x4 / AFx16

Detale jakości grafiki: Maksymalne. Środowisko testowe: DirectX 11.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie gry. Ilość klatek zliczał program Fraps.

FEAR  3

Tryby:

  • 1680x1050 AFx16
  • 1920x1080 AFx16

Detale jakości grafiki: Maksymalne.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie gry. Ilość klatek zliczał program Fraps.

Metro 2033

Tryby:

  • 1680x1050 AF x16
  • 1920x1080 AFx16

Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.

Dirt:Showdown

Tryby:

  • 1680x1050 AA x4 / AF x16
  • 1920x1080 AA x4 / AFx16

Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11. Test przeprowadzony przy pomocy wbudowanego benchmarka.

Diablo 3

Tryby:

  • 1680x1050 AF x16
  • 1920x1080 AFx16
  • 2560x1440 AA x4 / AFx16

Detale jakości grafiki: Maksymalne.
Testów dokonywaliśmy przemieszczając się po lochach przez około 10 minut zabijając chordy demonów. Ilość klatek zliczał program Fraps.

Starcraft 2

Tryby:

  • 1680x1050 AF x16
  • 1920x1080 AFx16
  • 2560x1440 AA x4 / AFx16

Detale jakości grafiki: Najwyższe. Test polegał na zaatakowaniu bazy wroga maksybalną ilością jednostek, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.

World of WarCraft: MOP

Tryby:

  • 2560x1440 AA x4 / AFx16

Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na zagrowaniu mobów z połowi instancji oraz ich eliminacji w punkcie kontrolnym, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.