Gry komputerowe

Testy wydajności

przeczytasz w 1 min.

Metro: Redux
1920x1080 px

Niskie 97
71
Średnie 83
51
Wysokie 59
40
Najwyższe 41
30
Najwyższe z SSAA x 2 20
16
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Metro: Redux
1920 x 1080 - i5@4,3 GHz

Niskie 105
75
Średnie 90
56
Wysokie 62
42
Najwyższe 43
32
Najwyższe z SSAA x 2 21
17
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Metro: Redux
1920 x 1080 - Teselacja wyłączona

Najniższe 130
81
Średnie 105
70
Wysokie 71
59
Najwyższe 49
44
Najwyższe z SSAA x2 22
20
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Metro: Redux
1920 x 1080 - i5@4,3 GHz; Teselacja wyłączona

Najniższe 148
93
Średnie 114
76
Wysokie 76
62
Najwyższe 51
45
Najwyższe z SSAA x2 23
21
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Wyniki naszych testów zaskakują raczej w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Za granicę płynności w przypadku Metro Redux uznaliśmy próg 45 kl/s. Na testowej konfiguracji bez problemu mogliśmy grać w najwyższych detalach pod warunkiem wyłączenia teselacji. Oczywiście nie ma tutaj mowy o włączeniu nadpróbkowania (SSAA), ale też trudno oczekiwać, że karta graficzna ze średniego segmentu podoła takiemu wyzwaniu. Patrząc na wyniki przy niższym ustawieniu detali można dojść do wniosku, że nawet na słabszym sprzęcie pogracie w Metro Redux bez większych problemów. W zestawieniu z pierwowzorem nowsza odsłona generuje średnio o około 20 - 25% więcej kl/s. Widać więc, że deklaracje autorów na temat optymalizacji silnika są prawdziwe. Z drugiej strony najwyższe ustawienia detali z włączoną teselacją i SSAA nadal wymagają karty graficznej z najwyższej półki. Ta ostatnia jest tutaj największym hamulcem wydajności, co doskonale obrazują wyniki naszych testów po podkręceniu procesora.