All-in-One

Testy wydajnościowe

Na początek wyniki w popularnych benchmarkach. W teście Cinebench uzyskaliśmy wynik 6.75 pkt., czyli zbliżony do tego uzyskanego w laptopie MSI GS60. W teście 3DMark Fire Strike All-in-One wypadł już znacznie zdecydowanie lepiej. Komplet wyników prezentujemy poniżej.

3DMark - Cloudgate

MSI AG240 - 3DMark Cloudgate

3DMark - Sky Diver

MSI AG240 - 3DMark Sky Diver

3DMark - Fire Strike

MSI AG240 - 3DMark Fire Strike

PCMark 8 - Home

MSI AG240 - PCMark 8

PCMark 8 - Work

MSI AG240 - PCMark 8 Work

PCMark 8 - Creative

MSI AG240 - PCMark 8 Creative

Czas przejść do testów praktycznych, czyli sprawdzenie, czy MSI AG240 radzi sobi z tym, do czego został stworzony - z grami.

Grid 2: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie

Niskie 97
77
Średnie 87
67
Wysokie 80
60
Ultra 47
37
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Dla układu graficznego nVidia GeForce GTX 860M gra Grid 2 nie stanowi żadnego problemu. Możemy śmiało ustawić szczegółowość grafiki na wysokim poziomie, a animacja pozostanie płynna.

Bioshock Infinite

Bioshock Infinite: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie

Niskie 99
75
Średnie 77
64
Wysokie   68
48
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Nieco bardziej  wymagający jest Bioshock Infinite, ale i tutaj nawet wysokie ustawienia szczegółowości grafiki nie przeszkadzają w płynnej i komfortowej rozgrywce.

Thief

Thief: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie

Niskie 46
34
Normalne 39
28
Wysokie 31
25
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Thief, to zdecydowanie najbardziej zasobożerna gra, spośród tytułów, na których testowaliśmy All-in-One. Tutaj zdarzało się już, że animacja dostawała lekkiej zadyszki, szczególnie przy wysokich ustawieniach. Obniżenie nieco liczby detali sprawia, że animacja zyskuje na płynności i można zanurzyć się w mroczny świat gry.