
Na początek wyniki w popularnych benchmarkach. W teście Cinebench uzyskaliśmy wynik 6.75 pkt., czyli zbliżony do tego uzyskanego w laptopie MSI GS60. W teście 3DMark Fire Strike All-in-One wypadł już znacznie zdecydowanie lepiej. Komplet wyników prezentujemy poniżej.
3DMark - Cloudgate

3DMark - Sky Diver

3DMark - Fire Strike

PCMark 8 - Home

PCMark 8 - Work

PCMark 8 - Creative

Czas przejść do testów praktycznych, czyli sprawdzenie, czy MSI AG240 radzi sobi z tym, do czego został stworzony - z grami.

Grid 2: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie
| Niskie | |
| Średnie | |
| Wysokie | |
| Ultra | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Dla układu graficznego nVidia GeForce GTX 860M gra Grid 2 nie stanowi żadnego problemu. Możemy śmiało ustawić szczegółowość grafiki na wysokim poziomie, a animacja pozostanie płynna.
Bioshock Infinite: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie
| Niskie | |
| Średnie | |
| Wysokie | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Nieco bardziej wymagający jest Bioshock Infinite, ale i tutaj nawet wysokie ustawienia szczegółowości grafiki nie przeszkadzają w płynnej i komfortowej rozgrywce.

Thief: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie
| Niskie | |
| Normalne | |
| Wysokie | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Thief, to zdecydowanie najbardziej zasobożerna gra, spośród tytułów, na których testowaliśmy All-in-One. Tutaj zdarzało się już, że animacja dostawała lekkiej zadyszki, szczególnie przy wysokich ustawieniach. Obniżenie nieco liczby detali sprawia, że animacja zyskuje na płynności i można zanurzyć się w mroczny świat gry.
średnie klatki na sekundę




