Testy: Sleeping Dogs, Batman i Shogun 2

przeczytasz w 2 min.

Tym razem, już bez porównania, sprawdźmy jak GX60 radzi sobie w popularnych grach. Na pierwszy ogień idzie dobrze przyjęta gra Square Enix, czyli Sleeping Dogs - nazywana również "azjatyckim Grand Theft Auto".

Sleeping Dogs: 1920 x 1080
[kl./s]

Normalne 45
33
Wysokie 39
27
Bardzo wysokie 35
23
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Sleeping Dogs ma swoje wymagania, jednak GX60 wychodzi z tej próby zwycięsko. Szybkość działania jest naprawdę przyzwoita i osoby chętne na poznanie tej gry, nie będą z niej miały żadnych problemów.

Batman: Arkham City - 1920 x 1080
[kl./s]

DirectX 9 53
24
DirectX 11 46
17
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Niska liczba minimalnych klatek na sekundę nie jest tu winą APU - gra niestety potrafi "przyciąć" nawet na najmocniejszych kartach graficznych z segmentu biurkowego - niezależnie od tego, czy są oparte na układach AMD, czy NVIDII. Średnia liczba klatek na sekundę jest naprawdę bardzo przyzwoita - można grać komfortowo przy użyciu bibliotek DirectX 11.

Total War: Shogun 2 – DirectX11 Benchmark
[średnie kl./s]

1280 x 720 68
1920 x 1080 47

Również Total War: Shogun 2 nie sprawi problemów w rozdzielczości Full HD i przy wykorzystaniu bibliotek DirectX 11. Prawie 50 klatek na sekundę to naprawdę dobry wynik. Przy takiej szybkości działania, nie widzieliśmy powodu, by przeprowadzać testy przy użyciu DirectX 9.