Karty graficzne

Testy: Deus Ex: Human Revolution, Dirt 3, Metro 2033

przeczytasz w 1 min.

Deus Ex - Human Revolution

Deus Ex - Human Revolution 

Deus Ex - Human Revolution - DX11
1680x1050, Maks. Detale, FXAA, AF x16

XFX Radeon 7970 Black Edition 3GB (1000/1425) 140
128
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) 131
120
Sapphire Radeon 7950 OC 3GB (900/1250) 124
111
Asus Radeon 7950 TOP DCUII 3GB (900/1250) 124
111
MSI Radeon 7950 TFIII 3GB (880/1250) 121
109
Radeon 7950 3GB (800/1250) 114
105
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) 98
86
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) 91
82
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) 86
75
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) 81
71
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Deus Ex: Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16

XFX Radeon 7970 Black Edition 3GB (1000/1425) 116
105
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) 110
99
Sapphire Radeon 7950 OC 3GB (900/1250) 101
91
Asus Radeon 7950 TOP DCUII 3GB (900/1250) 101
91
MSI Radeon 7950 TFIII 3GB (880/1250) 99
90
Radeon 7950 3GB (800/1250) 92
84
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) 79
70
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) 75
68
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) 66
60
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) 66
60
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Tym razem karta MSI spisywała się bez najmniejszych zastrzeżeń. Wydajność w Deus Ex: Human Revolution była bardzo wysoka. Karta generowała więcej kl./s niż GeForce GTX 580.

 

Dirt 3

Dirt 3

Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16

XFX Radeon 7970 Black Edition 3GB (1000/1425) 83
74
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) 81
74
Sapphire Radeon 7950 OC 3GB (900/1250) 77
72
Asus Radeon 7950 TOP DCUII 3GB (900/1250) 77
72
MSI Radeon 7950 TFIII 3GB (880/1250) 76
71
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) 75
68
Radeon 7950 3GB (800/1250) 73
68
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) 66
62
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) 65
60
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) 60
55
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16

XFX Radeon 7970 Black Edition 3GB (1000/1425) 77
68
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) 75
68
Sapphire Radeon 7950 OC 3GB (900/1250) 73
69
Asus Radeon 7950 TOP DCUII 3GB (900/1250) 73
69
MSI Radeon 7950 TFIII 3GB (880/1250) 72
69
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) 68
61
Radeon 7950 3GB (800/1250) 66
62
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) 62
57
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) 60
55
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) 53
48
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Podkręcony Radeon 7950 firmy MSI była praktycznie tak samo wydajny, jak HD 7970. Podczas grania nie sposób rozróżnić, który akurat z tych dwóch akcelerator jest zainstalowany. Ponadto na tej karcie nie notowaliśmy takich spadków wydajności, jak na układzie GTX 580.

 

Metro 2033

Metro 2033

Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x16

XFX Radeon 7970 Black Edition 3GB (1000/1425) 55
33
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) 53
33
Sapphire Radeon 7950 OC 3GB (900/1250) 52
32
Asus Radeon 7950 TOP DCUII 3GB (900/1250) 52
32
MSI Radeon 7950 TFIII 3GB (880/1250) 52
32
Radeon 7950 3GB (800/1250) 50
30
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) 42
31
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) 37
27
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) 35
26
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) 33
23
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x0, AF x16

XFX Radeon 7970 Black Edition 3GB (1000/1425) 47
29
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) 46
29
Sapphire Radeon 7950 OC 3GB (900/1250) 45
28
Asus Radeon 7950 TOP DCUII 3GB (900/1250) 45
28
MSI Radeon 7950 TFIII 3GB (880/1250) 45
28
Radeon 7950 3GB (800/1250) 44
27
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) 38
28
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) 32
23
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) 31
23
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) 29
20
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Jeszcze długo poczekamy na układ graficzny, który pozwoli na komfortową zabawę w Metro 2033 z włączonymi wszelkimi detalami oraz wygładzaniem krawędzi. Jak na razie trzeba się obyć bez tego ostatniego efektu. W takich warunkach podkręcony MSI Radeon 7950 TwinFrozr III pozwalał na całkiem przyzwoitą grę w rozdzielczości 1920x1080. Wydjaność o oczko wyżej w porównaniu do konkurencji ze stajni Nvidia już chyba nie dziwi.