Karty graficzne

Far Cry 3: Blood Dragon i Hitman: Rozgrzeszenie

Far Cry 3: Blood Dragon

Pierwszy etap gry jest przeładowany efektami - jeśli tu uzyskamy płynność rozgrywki to z pewnością będziemy ją mieli podczas standardowej rozgrywki.

Far Cry 3: Blood Dragon - 1920 x 1080
[kl./s.]

Medium + ust. własne 60
45
Wysokie + ust. własne 50
41
Wysokie 48
38
Ultra 43
34
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Oprócz ustawień detali, w menu Video możemy zmieniać między innymi wartości wygładzania krawędzi (MSAA), ambient occlusion (SSAO-HBAO-HDAO) oraz Alpha To Coverage (off-normal-enhanced). Przy ustawieniach Ultra i High wartości były ustawione na MSAA x2, HDAO i Enhanced. Następnie obniżyliśmy okluzję otoczenia do SSAO, a ATC do Normal - uzyskaliśmy jednak w ten sposób jedynie dwie klatki na sekundę więcej. Dopiero całkowite wyłączenie ATC oraz zmniejszenie detali do Medium pozwoliło na osiągnięcie 60 klatek na sekundę.

Hitman: Absolution

Hitman: Absolution - 1920 x 1080
[kl./s.]

Ustawienia własne 63
50
Ultra (bez MSAA) 58
47
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Na ustawieniach Ultra z FXAA (MSAA wyłączone) gra minimalnie rozminęła się z 60 klatkami na sekundę. Aby dobić do tej wartości zastosowaliśmy ustawienia własne - wyłączyliśmy teselację, a ilość detali i jakość cieni obniżyliśmy do poziomu wysokiego