Karty graficzne

Batman: Arkham Origins i Resident Evil 6

Batman: Arkham Origins

Batman: Arkham Origins - 1920 x 1080
[kl./s.]

Ustawienia własne 63
47
Ustawienia maksymalne 53
42
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Pomimo, że nowy Batman nie jest zbyt wymagający, to maksymalne detale grafiki w połączeniu z ostrą akcją powodują, że liczba klatek na sekundę zaledwie przekroczyła 50. Aby przekroczyć magiczną liczbę 60 niezbędne okazało się zmniejszenie wygładzania krawędzi FXAA oraz przełączenie okluzji otoczenia (ambient occlusion) na poziom normalny.

Resident Evil 6

Resident Evil 6 - 1920 x 1080
[kl./s.]

Lokacja 1 71
25
Lokacja 2 54
39
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Samodzielny benchmark gry wykorzystuje scenki przerywnikowe i momentami potrafi dać w kość nawet wydajnym konfiguracjom. Właściwa gra nie obciąża tak karty graficznej i przyjęliśmy, że gra na Radeonie R9 270X będzie działać całkowicie płynnie. Nie należy sugerować się wynikami widocznymi na powyższym filmie - wideo z benchmarka Resident Evil 6 ma charakter poglądowy.