Gry

Ustawienia graficzne: grafika

z dnia

Ustawienia graficzne

Ustawienia domyślne – Przywraca ustawienia producenta.

Rozdzielczość: (zależne od sprzętu)– Ustawienia rozdzielczości ekranu

Zaawansowany: (Jasność, Antyaliasing, Filtrowanie tekstur, V-Sync) – Ustawienia zaawansowane, takie, jak filtrowanie tekstur, czy synchronizacja pionowa

Świat: (Poz. szczegółów świata, Cienie, Efekty świata) – Ustawienia szczegółowości świata, umożliwiają między innymi wyłączenie cieni

Samochody: (Poz. szczegółów samochodu, Efekty samochodu, Uszkodzenia samochodu, Dym) – Ustawienia szczegółowości pojazdów, takie, jak odbicia światła, czy uszkodzenia

Zaawansowane ustawienia.

Jasność: (0-100%) – Ustawienia jasności ekranu, dostosowywane wg preferencji gracza

Od lewej: 0%, 50%, 100% jasności.

Antyaliasing: (Wył., x2, x4, x6) – Wygładzanie krawędzi. Gdy opcja jest włączona krawędzie obiektów są gładkie, niepostrzępione. Znikomy wpływ na wydajność (do 4 klatek max).

Od lewej: Wyłączone, x2, x4, x6.

Filtrowanie tekstur: (Bilinearne, Trójliniowe, Anizotropowe) – filtrowanie tekstur. Gdy opcja ustawiona jest na najwyższym poziomie, tekstury są ostrzejsze, bardziej wyraźne.

Od lewej: Bilinearne, Tróliniowe, Anizotropowe.

V-Sync: (Wyłączone, Włączone) – synchronizacja klatek pochodzących z karty graficznej z szybkością odświeżania monitora (w Hz). Wyłączone do testów.

Ustawienia świata.

Poz. szczegółów świata: (Niska, Średnia, Wysoka) – szczegółowość otaczającego nas miasta, w tym także jakość oświetlenia (światło słoneczne).

Od lewej: niska, średnia, wysoka.

Cienie: (Wyłączone, Niska, Średnia, Wysoka) – ilość i jakość wyświetlanych cieni pojazdów i obiektów w mieście.

Od lewej: wyłączone, niskie, średnie, wysokie).

Efekty świata: (Wyłączone, Niskie, Średnie, Wysokie) – jakość HDR i rozmyć w grze.

Od lewej: wyłączone, niskie, średnie, wysokie.

Ustawienia szczegółowości samochodów.

Poz. szczegółów samochodów: (Niska, Średnia, Wysoka) – szczegółowość modelu pojazdu, liczba widocznych rys na pojeździe.

Od góry: niskie, średnie, wysokie.

Efekty samochodu: (Wyłączone, Niskie, Średnie, Wysokie) – jakość i ilość refleksów świetlnych na masce pojazdu. Przy ustawieniach średnich gra wychodziła do Windowsa…

Od lewej: wyłączone, niskie, wysokie.

Uszkodzenia samochodu: (Wyłączone, Niskie, Wysokie) – poziom prezentacji uszkodzeń pojazdu.

Od lewej: Wyłączone, Niskie, Wysokie.

Dym: (Wyłączony, Włączony) – ustawienia decydujące o tym, czy dym ma być generowany, czy nie.

Od lewej: włączony, wyłączony.