Karty graficzne

FARCRY

przeczytasz w 1 min.

Od wersji 1.2 FarCry korzysta z dobrodziejstw Modelu Cieniowania w wersji 3.0, a więc pewną przewagę w wydajności mają tu karty z serii GeForce 6x00.

FarCry 1.3, przy ustawieniach jakości grafiki na 'Maximum detail', na mapce 'Regulator' (demko Tech Report), z włączonymi funkcjami "Geometry Instancing' oraz 'kompresją map normalnych', jak na razie jest największym wyzwaniem dla naszej testowej gromadki. Uzyskanie ponad 30 fps jest tu nie lada wyczynem.

Do gry w rozdzielczości 1280x1024 optymalną kartą wydaje się być GeForce 6600GT. Każda mocniejsza karta pozwoli dodatkowo włączyć filtrowanie anizotropowe 4X lub 8X, a modele z najwyższej półki, czyli GeForce połączone w tryb SLI - 3D1 i 6800 - uaktywnić wygładzanie krawędzi FSAAx4.
Raczej marne do tej pory wyniki GeForce 6800 (marne na tle osiągów i cen kart 6600GT), tu jakby ciut bardziej ukazują znaczenie przepustowości pamięci - 128bit vs 256-bit.

Do płynnej gry w rozdzielczości 800x600 z ładną grafiką (efektami 3D na maksimum), nadaje się już Radeon X600Pro. Do rozdzielczości 1024x768 trzeba już inwestować w nowe 8-potokowe karty (wyłączając PCX5900), czyli minimum Radeon X700, a najlepiej GeForce 6600.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!