Karty graficzne

Platforma testowa, metodyka

przeczytasz w 2 min.
 Intel Core i7 2600k 3,4 GHz

Procesor:
Intel Core i7 2600k @4,0 GHz

 Gigabyte P67A-UD

Płyta główna:
Gigabyte P67A-UD7

 Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz

Pamięć RAM:
Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz

 Noctua NH-D14

Chłodzenie:
Noctua NH-D14

 Seagate 250 GB Barracuda 7200.12

Dysk twardy:
Seagate 250 GB Barracuda 7200.12

Kingston HyperX 120 GB

Dysk:
Kingston HyperX 120 GB

Enermax Revolution 850 W

Zasilacz:
Enermax Revolution 850 W

 NEC 3090WQXi

Monitor:
NEC 3090WQXi

CoolerMaster 690 II Advanced

Obudowa:
CoolerMaster 690 II Advanced

 

Sterowniki, system operacyjny i programy:

  • Windows 7 64 bit
  • Program do mierzenia kl./s – Fraps
  • Karty Radeon – Catalyst 13.4
  • Karty GeForce – ForceWare – 320.49

Metodologia testowa

3DMark 11
Tryb:

  • Performance, 1280x720 – Ogólny wynik

3DMark
Tryb:

  • Fire Strike, 1920x1080 – Ogólny wynik

Ungine: Valley
Tryby:

  • 1680x1050 AFx16

Detale jakości grafiki: High. Wykorzystujemy wbudowany test.

Battlefield 3
Tryby:

  • 1680x1050 AFx16

Detale jakości grafiki: Medium. Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie gry. Ilość klatek zliczał program Fraps.

Crysis 3
Tryby:

  • 1680x1050 AFx16

Detale jakości grafiki: Średnie. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.

Grid 2
Tryby:

  • 1680x1050 AFx16

Detale jakości grafiki: srednie. Pomiar wydajności był dokonywany na wyznaczonym odcinku trasy.


Far Cry 3
Tryby:

  • 1680x1050 AFx16

Detale jakości grafiki: Średnie. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.

Max Payne 3
Tryby:

  • 1680x1050 AFx16

Detale jakości grafiki: Normalne. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.

Metro: Last Light
Tryby:

  • 1680x1050 AFx16

Detale jakości grafiki: Normalne. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.

Tomb Raider
Tryby:

  • 1680x1050 AFx16

Detale jakości grafiki: WysokieJednym z najbardziej obciążających miejsc dla kart graficznych jest las w czasie padającego deszczu. W takich warunkach notowaliśmy jedne z najniższych wartości wyświetlany kl./s, stąd też obraliśmy je za miejsce testowe. Przechodziliśmy z punktu A, do punktu B.