Karty graficzne

Testy: Max Payne 3, Shogun 2, Stalker: Zew Prypeci

Max Payne 3

Max Payne 3

Max Payne 3
1680x1050, Maks. Detale, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 35
22
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 34
22
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 34
22
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 34
22
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 33
21
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 33
21
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Max Payne 3
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 32
20
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 32
20
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 32
20
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 32
20
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 31
20
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 21
20
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Nowość w naszej puli testowej. Miejsce testowe jest na tyle wymagające, że karty generują niewielką liczbę kl./s. Dzięki temu mamy pewność, czy dany akcelerator da sobie radę w innych etapach. W przypadku prezentowanych Radeonów w trybie 1680x1050 wystarczało im mocy, aby zapewnić odpowiednią szybkość działania gry. Po zwiększeniu wielkości obrazu do 1920x1080 widać spowolnienie animacji, aczkolwiek można powiedzieć, że w naszym miejscu testowym wszystkie HD 7770 przeszły test pozytywnie.

 

Shogun 2

Shogun 2

Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 33
23
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 32
23
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 32
23
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 32
22
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 32
22
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 32
22
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 29
20
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 29
20
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 29
20
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 29
20
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 28
19
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 28
19
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

W tej strategicznej grze, jak już wielokrotnie powtarzaliśmy, nie jest wymagana duża liczba kl./s, aby móc w miarę komfortowo pograć. Biorąc pod uwagę przeciętnie wydajne Radeony HD 7770, w Shogunie 2 mogliśmy pograć nie tylko w trybie 1680x1050, ale i 1920x1080. Różnica pomiędzy najszybszym a najwolniejszym Radeonem wyniosła zaledwie 1 kl./s.

 

Stalker: Zew Prypeci

Stalker: Zew Prypeci

STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 49
45
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 48
44
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 48
44
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 48
43
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 47
42
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 47
42
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) 45
40
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 44
40
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) 44
39
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) 44
38
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) 40
36
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) 40
36
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Ostatnia część Stalkera również działała całkiem dobrze na Radeonach z rodziny Cape Verde. Mając średnio 45-49 kl./s w trybie 1680x1050 można było bez większych przeszkód przechodzić kolejne etapy gry. Na uwagę zasługują także niezłe rezultaty w 1920x1080. Liderem ponownie został układ graficzny wykonany przez Sapphire, choć pozostałe, wysoko taktowane akceleratory depczą mu po piętach.