• benchmark.pl
  • Gry
  • The Crew – niezłe wyścigi, w których zabrakło pazura
Gry

Platforma testowa

 Intel Core i7 2600k 3,4 GHz

Procesor:
Intel Core i5 3570K 3,4 @ 4,3 GHz (4C/4T)

 Asus P8P67 PRO

Płyta główna:
Asus P8P67 PRO

Radeon R9 270X (1050/1400 MHz)

Karta graficzna:
Radeon R9 270X (1050/1400 MHz)

Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC

Karta graficzna:
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (965/1400 MHz)

Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X

Karta graficzna:
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (1030/1325 MHz)

ZOTAC GeForce GTX 760 AMP! Edition

Karta graficzna:
ZOTAC GeForce GTX 760 AMP! Edition (1176/1552 MHz)

ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition

Karta graficzna:
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition (1102/1762 MHz)

 Crucial 2 x 4 GB 1600 MHz

Pamięć RAM:
Crucial 4 x 4 GB 1600 MHz

 Noctua NH-D14

Chłodzenie:
Noctua NH-D14

 Samsung 840 Pro 256 GB

Dysk SSD:
Samsung 840 Pro 256 GB

Seasonic Platinum-660 W

Zasilacz:
Seasonic Platinum-660 W

Sterowniki, system operacyjny:

  • Windows 7 64-bit
  • AMD Catalyst 14.12
  • GeForce Game Ready 347.09 WHQL

Metodologia testowa:

Podobnie jak w przypadku wielu innych gier przeznaczonych stricte do zabawy online znalezienie sensownego i powtarzalnego miejsca testowego jest prawie niemożliwe. The Crew oferuje w zasadzie tylko jeden niezmienny etap, które teoretycznie nadaje się do wykonania pomiarów testowych – jazda próbna. Niestety, w tym przypadku mamy do dyspozycji jedynie, krótką trasę pozbawioną jakichkolwiek samochodów, ludzi czy innych elementów interaktywnych, których w trakcie normalnej zabawy nie brakuje. Ma to oczywiście swoje przełożenie na uzyskane wyniki, które wedle moich obserwacji są zawyżone o około 20% (minimalna ilość kl/s). Dlatego zdecydowałem się na wykonanie pomiarów wydajności w jednym z początkowych wyścigów, gdzie wpływ elementów losowych jest relatywnie mały. Standardowo każdy test powtarzałem pięciokrotnie, wyniki skrajne odrzucałem, a z pozostałych wyciągałem średnią. Warto również wspomnieć, że gra posiada limit wyświetlanych klatek na sekundę ustalony na poziomie 60 (ewentualnie 30, jeśli tak ustawimy w opcjach). Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.


Ustawienia Ultra


Ustawienia Wysokie