
Poniższe testy mają na celu pokazanie jak popularne gry działają na APU AMD (bez zewnętrznej karty graficznej), oraz jaki wpływ na wydajność ma taktowanie pamięci RAM. Testy AMD A10-6700 wykonaliśmy w dwóch ustawieniach:
- ustawienia z RAM 1333 MHz
- ustawienia z RAM 1866 MHz
Testy pozostałych APU zostały wykonane przy użyciu Windows 7 SP1 64-bit.
Borderlands 2
Borderlands 2 – 1280 x 720
[kl./s] niskie
| A10-6800K – 2133 MHz |  66  50 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1866 MHz |  57  42 | 
| A10-6800K – 1866 MHz |  56  45 | 
| A10-5800K – 1866 MHz |  54  43 | 
| A10-5700 – 1866 MHz |  53  41 | 
| A8-5600K – 1866 MHz |  49  40 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1333 MHz |  49  36 | 
| A10-6800K – 1333 MHz |  47  36 | 
| A10-5800K – 1333 MHz |  42  34 | 
| A10-5700 – 1333 MHz |  41  32 | 
| A8-5600K – 1333 MHz |  39  30 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Borderlands 2 – 1680 x 1080
[kl./s] niskie
| A10-6800K – 2133 MHz |  37  28 | 
| A10-6800K – 1866 MHz |  33  27 | 
| A10-5800K – 1866 MHz |  32  26 | 
| A10-5700 – 1866 MHz |  31  26 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1866MHz |  31  25 | 
| A8-5600K – 1866 MHz |  29  23 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1333MHz |  28  21 | 
| A10-6800K – 1333 MHz |  27  23 | 
| A10-5800K – 1333 MHz |  26  20 | 
| A10-5700 – 1333 MHz |  24  19 | 
| A8-5600K – 1333 MHz |  23  19 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Borderlands 2 – 1920 x 1080
[kl./s] niskie
| A10-6800K – 2133 MHz |  36  28 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1866 MHz |  34  26 | 
| A10-6800K – 1866 MHz |  30  25 | 
| A10-5800K – 1866 MHz |  29  23 | 
| A10-5700 – 1866 MHz |  28  22 | 
| A10-6800K – 1333 MHz |  27  21 | 
| A8-5600K – 1866 MHz |  26  21 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1333 MHz |  25  21 | 
| A10-5800K – 1333 MHz |  23  18 | 
| A10-5700 – 1333 MHz |  22  18 | 
| A8-5600K – 1333 MHz |  20  15 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Szybsza pamięć RAM gwarantuje duży skok wydajności – przy wykorzystaniu Windows 8.1 nawet powyżej 6800K, który był testowany na systemie Windows 7. Jak już wcześniej zauważyliśmy, gra "nie lubi" rozdzielczości 1680 x 1050 i zdarza się jej szybciej działać w 1920 x 1080.
Sleeping Dogs
Sleeping Dogs – 1280 x 720
[kl./s] niskie, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz |  61  46 | 
| A10-6800K – 1866 MHz |  54  44 | 
| A10-5800K – 1866 MHz |  54  39 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1866 MHz |  53  38 | 
| A10-5700 – 1866 MHz |  52  34 | 
| A8-5600K – 1866 MHz |  51  33 | 
| A10-6800K – 1333 MHz |  44  38 | 
| A10-5800K – 1333 MHz |  44  33 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1333 MHz |  44  35 | 
| A10-5700 – 1333 MHz |  43  33 | 
| A8-5600K – 1333 MHz |  42  30 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Sleeping Dogs – 1680 x 1080
[kl./s] niskie, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz |  37  29 | 
| A10-6800K – 1866 MHz |  33  25 | 
| A10-5800K – 1866 MHz |  33  28 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1866 MHz |  33  25 | 
| A10-5700 – 1866 MHz |  32  25 | 
| A8-5600K – 1866 MHz |  31  24 | 
| A10-6800K – 1333 MHz |  27  23 | 
| A10-5800K – 1333 MHz |  27  22 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1333 MHz |  27  21 | 
| A10-5700 – 1333MHz |  26  19 | 
| A8-5600K – 1333 MHz |  25  21 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Sleeping Dogs – 1920 x 1080
[kl./s] niskie, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz |  33  25 | 
| A10-6800K – 1866 MHz |  29  24 | 
| A10-5800K – 1866 MHz |  29  22 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1866 MHz |  29  20 | 
| A10-5700 – 1866 MHz |  28  20 | 
| A8-5600K – 1866 MHz |  27  19 | 
| A10-6800K – 1333 MHz |  24  22 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1333 MHz |  24  19 | 
| A10-5800K – 1333 MHz |  23  20 | 
| A10-5700 – 1333 MHz |  23  18 | 
| A8-5600K – 1333 MHz |  22  17 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
W Sleeping Dogs wydajność pozostaje "w normie" czyli poniżej 100-watowych modeli A6800K, a nawet 5800K. A10-6700 ma niższe TDP, co oznacza, że częściej musi dzielić rezerwę energetyczną pomiędzy CPU i GPU, obniżając wydajność jednego lub drugiego układu.
DiRT: Showdown
DiRT: Showdown – 1280 x 720
[kl./s] medium, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz |  73  57 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1866 MHz |  66  54 | 
| A10-6800K – 1866 MHz |  66  48 | 
| A10-5800K – 1866 MHz |  65  47 | 
| A8-5600K – 1866 MHz |  58  46 | 
| A10-6800K – 1333 MHz |  57  45 | 
| A10-5800K – 1333 MHz |  57  42 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1333 MHz |  54  44 | 
| A10-5700 – 1866 MHz |  52  38 | 
| A8-5600K – 1333 MHz |  51  39 | 
| A10-5700 – 1333MHz |  50  35 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
DiRT: Showdown – 1680 x 1050
[kl./s] niskie, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz |  49  41 | 
| A10-6800K – 1866 MHz |  45  38 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1866 MHz |  45  37 | 
| A10-5800K – 1866 MHz |  45  37 | 
| A10-5700 – 1866 MHz |  42  34 | 
| A10-6800K – 1333 MHz |  38  31 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1333 MHz |  38  31 | 
| A8-5600K – 1866 MHz |  37  31 | 
| A10-5800K – 1333 MHz |  37  30 | 
| A10-5700 – 1333 MHz |  37  30 | 
| A8-5600K – 1333 MHz |  32  26 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
DiRT: Showdown – 1920 x 1080
[kl./s] medium, AA x0
| A10-6800K – 2133 MHz |  44  36 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1866 MHz |  41  32 | 
| A10-6800K – 1866 MHz |  40  35 | 
| A10-5800K – 1866 MHz |  40  33 | 
| A10-5700 – 1866 MHz |  39  32 | 
| A10-6700 (Windows 8.1) – 1333 MHz |  35  28 | 
| A10-6800K – 1333 MHz |  34  28 | 
| A8-5600K – 1866 MHz |  33  27 | 
| A10-5800K – 1333 MHz |  33  27 | 
| A10-5700 – 1333 MHz |  33  27 | 
| A8-5600K – 1333 MHz |  29  24 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
W DiRT: Showdown wydajność A10-6700 jest zwykle równa, lub minimalnie wyższa od 6800K. Lepsze zarządzanie modułami procesorów AMD w Windows 8 może przynosić efekty w postaci zwiększonej wydajności, tym niemniej nie należy spodziewać się cudów.



