SSD

Wywiad ze zwycięzcą

przeczytasz w 1 min.

Redakcja: Co skłoniło Cię do wzięcia udziału w tej edycji akcji USB?

GreQonE: Od dłuższego czasu zastanawiałem się nad wymianą dysku w laptopie. W zasadzie była to jedyna rzecz, która hamowała mocno wydajność tej maszyny, a także zmniejszała komfort pracy. Kiedy zobaczyłem nową odsłonę akcji USB nie musiałem się długo zastanawiać, aby wziać w niej udział.

Redakcja: Jak trafiłeś na benchmark.pl?

GreQonE: W zasadzie to jestem tu od tak dawna, że nie pamiętam :-). Pierwszy raz zawitałem jeszcze pod adresem benchmark.wojo i w zasadzie od tamtego momentu bacznie śledziłem wasze poczynania na arenie portali IT. Od tamtego czasu wiele się tutaj zmieniło, ale najważniejsze jest to, że poziom wortalu pozostaje cały czas wysoki.

Tak wyglądał benchmark w 2007 roku

Redakcja: Opisz pokrótce swoją działalność na benchmark.pl

GreQonE: Obecnie egzystuję głównie na forum, prowadząc sensowne, a także bezsensowne dyskusje z innymi użytkownikami. Napisałem jedną mini-recenzję, która niebawem wkroczy w TOP10 oglądanych, ze wzgledu na jej tematykę - oraz linki do niej w polskim wiki :-). Zbieram się obecnie do napisania kolejnej mini-recenzji, mam kilka ciekawych tematow na uwadze, ale to wszystko jak znajdzie się więcej czasu. Wcześniej udzielałem się również w dziale Poradnik, ale że zaczął trochę podumierać, to zaprzestałem tej aktywności.

Redakcja: Do czego używasz komputera?

GreQonE: Komputera w zasadzie używam do wszystkiego co się da na nim zrobić, poczynając od przeglądania internetu, a kończąc na programowaniu czy projektowaniu sieci komputerowych. Laptopa najczęściej używam do wirtualizacji i testow finalnych zaprojektowanych sieci. Nie mogę powiedzieć, żeby ten laptop był stworzony do takich celów, ale zdecydowanie daje radę.

Redakcja: Co byś zmienił na benchmark.pl?

GreQonE: Zdecydowanie oddałbym użytkownikom mozliwość zdobywania punktów w dziale Poradnik. Poradnik to w zasadzie mój ulubiony dział, jako że według mnie jedną z najciekawszych kwestii w IT jest właśnie tzw. troubleshooting.