Gry

Battlefield V – w sieci zaroiło się od filmów rozgrywki, w tym także z GeForce RTX

z dnia 2018-08-30
Maciej Piotrowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
32 komentarze Dyskutuj z nami

Podczas targów Gamescom 2018 dziennikarze mieli możliwość nagrywania swoich sieciowych potyczek w Battlefield 5, i to zarówno podczas zamkniętych pokazów gry na samych targach, jak i wcześniej, na premierze kart GeForce RTX. Embargo na te materiały właśnie spadło...

Jednym z najgorętszych tytułów tegorocznego Gamescomu był z pewnością Battlefield V. Nie da się ukryć, że spora w tym zasługa nowych kart GeForce RTX. Wszak piąta odsłona Battlefielda była jednym z tytułów, na których prezentowano potęgę ray-tracingu i odbić w czasie rzeczywistym.

Wówczas jednak ograniczono się do niewielkich fragmentów gry. Do tego jeszcze najwyraźniej specjalnie przygotowanych i wykadrowanych. Później, na samych targach Gamescom 2018, można było pograć w Battlefiled V na jednej z nowych map, ale już bez wsparcia GeForce RTX.

Co istotne, media mogły nagrywać rozgrywkę, ale z zastrzeżeniem, że nie zostanie ona ujawniona przed określoną datą. Z uwagi na ostatnie, tragiczne wydarzenia w USA embargo na wszelkie tego typu materiały zostało nieznacznie przedłużone. W końcu jednak sieć zaroiła się od filmów z rozgrywki i możecie zobaczyć jak prezentuje się Battlefield V w Bitwie o Rotterdam, i to zarówno z, jak i bez dodatkowych mocy GeForce RTX.

marketplace

Komentarze

32
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    poza odbiciami które wyglądają kozacko i systemem cząsteczek to tak jakos nie widać wyższego poziomu grafiki w stosunku do BF1.
    System cząsteczkowy fajnie się prezentuje, nawet dużo lepiej niż odbicia przy RTX.
    Moze finalna wersja będzie lepsza albo lokacje na filmiku są nieciekawe czy tez jest zbyt duza kompresja by cos ocenic.
    Zaloguj się
  • avatar
    Wszystko się świeci jak psu jajca i to wszystko w Full HD , Rtx to jeszcze kwestia przyszłosci.
    Zaloguj się
  • avatar
    RTX w tej grze wygląda kozacko. PC znowu odskoczył konsolom w kwestii grafiki na lata.
    I coś czuje że w kampanii single player, gdzie grafika jest zawsze lepsza niz w trybie multi, ta gierka z RTXem pozamiata. A tu za chwile nowy Tomb Raider, Metro Exodus i inne szpile z tą technologią.
  • avatar
    Ja to bym chciał ray tracing zobaczyć w Assassins Creed Unity lub 2, albo kolejnych, w których widzielibyśmy wnętrza wypełnione po brzegi refleksami (przykład z rasteryzacji - https://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2014/11/assassin's%20creed%20unity%20pc%20ps4%20xbox%20one%2012.png)
    Albo ewentualnie jakiegoś Battlefronta z mapą przypominającą to: https://assets.vg247.com/current//2017/07/battlefront_2_closed_alpha_leak_screen_3.png

    Jeżeli oni potrafili takie oświetlenie, cieniowanie i refleksy zrobić za pomocą rasteryzacji to ciekawe jakby to wyglądało z zaawansowanym ray tracingiem.
  • avatar
    Trochę nie rozumiem tej tendencji kolorystycznej w dzisiejszych grach. Przecież to wygląda jak cartoon network, a nie WWII. Co do RTX-a to w niektórych miejscach wygląda fajnie, w innych nierealistycznie. Trzeba poczekać na ostateczną wersję gry.
  • avatar
    Na grę z prawdziwego zdarzenia pod kątem takich kart będzie trzeba poczekać z 5/6 lat. Bo to co teraz będzie wychodzić to tylko żeby było. Do tego czasu karty stanieją o połowę.