Na topie

Dropbox przestał bać się kolorów

Autor:

Szef strefy Ciekawostki

więcej artykułów ze strefy:
Ciekawostki

Kategoria: Ciekawostki Internet Tematyka: chmura Dropbox

Dropbox chce wyróżnić się na tle konkurencji i promować swoją usługę inaczej. Cel: stać się narzędziem do „współtworzenia”, a nie tylko „współpracy”.

  • Dropbox przestał bać się kolorów
A A

Biały i niebieski – te dwa kolory przeważają praktycznie w każdej usłudze chmurowej dostępnej na rynku. A jeśli nie te, to inne, równie „stonowane”. Dropbox (który do niedawna zaliczał się do tej grupy) chce się wyróżnić na tym tle.

Dropbox stawia na kolory i zdaje się wychodzić z założenia, że im odważniejsze połączenia, tym lepiej. Wraz z kolorami przychodzi nowy oficjalny font o nazwie Sharp Grotesk oraz nieco odświeżone, wyraźnie „spłaszczone” logo (w którym niebieski i biały nie są jedynymi słusznymi kolorami):

Dropbox nowe logo

Nowa kolorystyka ma być wykorzystywana przede wszystkim w kampaniach marketingowych – do celów promocyjnych. Sama platforma pozostanie pod tym względem „stonowana”, aby transformacja nie odbywała się kosztem produktywności w pracy i w domu.

Dzięki tym działaniom Dropbox ma wyróżnić się na tle konkurencji, która poważnie rozrosła się w ostatnich latach. Cel jest taki, by w usłudze widzieć narzędzie nie tyle do „współpracy”, co do „współtworzenia”. Trafia do was coś takiego?

Źródło: Dropbox, The Verge, AdWeek

Odsłon: 4016 Skomentuj newsa
Komentarze

0

Udostępnij
Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!