Na topie

Galaxy S7 może zadebiutować z procesorem Snapdragon

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Smartfony

Kategoria: Mobile Telefony Smartfony Tematyka: Qualcomm Snapdragon Samsung Galaxy Producenci: Samsung

Sezon na przecieki dotyczące kolejnego flagowca koreańskiego producenta został już chyba otwarty.

Galaxy S7

AA

Wprawdzie Samsung oficjalnie zaprzeczył, jakoby Galaxy S7 miał zadebiutować jeszcze w tym roku, ale sezon na przecieki dotyczące kolejnego flagowca koreańskiego producenta został już chyba otwarty. Na pierwszy ogień brany jest procesor.

Sprawę poruszył południowokoreański ET News, którego redaktorzy twierdzą, iż producent przygotowuje się już do produkcji nowego modelu. Nie jest to szczególnie zaskakujące, ponieważ oczywistym jest, że cały proces ruszyć musi odpowiednio wcześnie. Przygotowanych zostało już podobno kilka prototypów, w tym te napędzane przez bliżej nieokreślone układy z rodziny Qualcomm Snapdragon.

I to może już nieco dziwić, ponieważ wydawało się, iż koreański producent będzie chciał się od nich odciąć, zwłaszcza w topowych konstrukcjach. Procesory Exynos zdają się być nie tylko wydajniejsze, ale również nie miewają problemów z temperaturą, o których w kontekście Snapdragona 810 można by napisać juz chyba książkę.

Jeśli doniesienia te są prawdą to Galaxy S7 pojawić mógłby się w dwóch wersjach z różnymi procesorami. Całkowite porzucenie autorskiego Exynosa wydaje się bowiem obecnie czymś nierealnym. Na ten moment za wcześnie na jakiekolwiek rozstrzygnięcia czy wnioski, ale temat bez wątpienia będziemy monitorować.

Źródło: phonearena, androidheadlines

Odsłon: 9754 Skomentuj newsa
Komentarze

34

Udostępnij

Smartfony w marketplace

  1. limera1n
    Oceń komentarz:

    10    

    Opublikowano: 2015-07-11 20:27

    Gry na Androida od ~3 lat wyglądają identycznie. Ludzie grają w jakieś popierdółki typu AngryBirds a ich wykręcony na 10 strone Snapdragon robi 70*C i pożera 1% baterii na minute.

    Moim zdaniem powinni wziąć Exynos'a no ale pewnie ta grzałka Snapdragon będzie tańszy i to rynek zdecyduje a nie dobro klienta...

    Skomentuj

    1. sic22
      Oceń komentarz:

      12    

      Opublikowano: 2015-07-11 20:35

      Co za ludzie... Grzeje się jeden Snapdragon, a już sraczkę mają i rozciągają to na całą firmę.

      Skomentuj

      1. freeman94
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-07-11 22:27

        Racja. Mam teraz w fonie snapa 800 i jest on o dziwo chłodniejszy aczkolwiek dalej gorący podczas grania od poprzedniego fona z snapem 400. Oprócz tego na snapie 800 lepiej się rozprowadza ciepło na całe urządzenie (widac to na gumowym przeźroczysym case'ie, takie smugi tęczowe od ciepla) niż w snapie 400 gdzie górna część telefonu tam gdzie aparat jest odbarwiona.
        Nie wykluczam też że jest to spowodowane różnica w konstrukcji tych 2 urzadzeń względem siebie, ale w ogólnym rozrachunku, zimniejszy jest snap 800 względem dużo słabszej jednostki snap 400.

        Skomentuj

        1. piccardo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-07-12 10:03

          Mam snapa 800.. kolego poczytaj od którego snapdragona rozpoczął się hejt za temperatury i jak to wyglądało przy kolejnych generacjach, a potem piernicz farmazony. Samsung moim zdaniem udowadnia jak ludzie są głupi. Ich smartfony stają się coraz mniej praktyczne i coraz droższe mimo to nie przeszkadza im to w sprzedaży, wniosek nasuwa się sam. Skoro mieli sensowną w miarę 5tkę gdzie był slot SD kamera płaska itd. a w 6stce dali z wypukłą kamerę usunęli slot SD itp. a fon się sprzedaje to i grzałkę niepotrzebnego snapa można wsadzić i się sprzeda.

          Skomentuj

          1. sic22
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-07-12 14:57

            Hejt za temperatury rozpoczął się od SD810. To, że LG nieudolnie chłodziło G3 to nie wina procesora. A w S5 aparat również wystawał.

            Skomentuj

          2. stark2991
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-07-12 17:58

            A Tegra 3 i Snap 600?

            Skomentuj

  2. ChrisDeFirenze
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2015-07-11 20:37

    To klienci są rynkiem i to oni wybiorą. O, ironio, nie wybiorą dobra klienta..
    Ehh, cyferki :/

    Skomentuj

  3. Foxy the Pirate
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-07-11 21:08

    Po co w tym samsungu 8 rdzeni skoro system obsługuje 2 + gry również maks 2. Apple pokazuje, że 2 rdzeniowy procesor może zjeść tego snapa a i prądu tyle nie żre. Gdzie tu sens? Czy użytkownicy renderują filmy na tych telefonach czy cuś?

    Skomentuj

    1. Foxy the Pirate
      Oceń komentarz:

      -17    

      Opublikowano: 2015-07-11 22:30

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      No tak, przecież A8 nie może być lepszy. Przecież to apple. Nawet jak jest lepszy, wy biedacy (którzy opowiadają się przeciw iwszystkiemu) nigdy takowego nie posiadaliście. No offense, android rulez 16+ cores 3Ghz 8GB RAM, 4k distplay and still lagging in freakin menu.

      Skomentuj

      1. Mendelejew
        Oceń komentarz:

        11    

        Opublikowano: 2015-07-11 22:58

        Śmieszą mnie ludzie, którzy z góry zakładają że jeśli nie lubisz apple to jesteś biedny. Żałosny sposób podbudowania sobie ego

        Skomentuj

        1. Badas
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2015-07-13 15:19

          Takie budowanie ego to podstawowa metoda stosowana przez Apple by sprzedać swoje graty.
          Sprzęt jest przeciętny, w niektórych dziedzinach nawet zacofany(te ich rewolucyjne innowacje wprowadzane 3-4 lata po konkurencji), ale wmówili , że daje "prestiż" i to za niego cena razy 3.

          Skomentuj

      2. VEN1963
        Oceń komentarz:

        6    

        Opublikowano: 2015-07-12 08:22

        @Foxy the Pirate - jak czytałem pierwszą Twoją wypowiedź to stwierdziłem że masz rację z tą ilością rdzeni -ale po przeczytaniu drugiej wypowiedzi stwierdzam że jesteś po prostu kretynem uważając że ktoś kto niema Tego badziewia z nadgryzionym "japkiem" to jest biedakiem.Nie mam i mieć nie będę bo mi się sprzęt tego producenta nie podoba.

        Skomentuj

        1. Foxy the Pirate
          Oceń komentarz:

          -9    

          Opublikowano: 2015-07-12 09:54

          Mogę ich nazywać biedakami z jednego powodu. 5 minut po wrzuceniu pierwszego komentarza, który jest FAKTEM, dostałem 3 łapy w dół. Zatem wniosek był prosty - komentarz przeczytali ludzie, którzy nigdy nic od Apple nie kupili, nawet nie mieli na tyle odwagi, żeby zweryfikować te informacje. Nie pierwszy raz się to zdarzyło, więc mogłem wyciągnąć tylko jeden wniosek - te osoby są za ubogie na iphony, więc łapią tę populistyczną opinie jak pelikan, jakoby Apple było we wszystkim gorsze. Wiesz co ? Ja używałem i samsunga, i Apple, i pomimo, że ten 2 wg. mnie był/jest wygodniejszy, to nie chodzę po forach i nie mieszam androida z szambem, ponieważ rozumiem, że celują w inny przedział cenowy. Pod komentarzem dot. procesora nie wytrzymałem.

          Skomentuj

          1. Foxy the Pirate
            Oceń komentarz:

            -6    

            Opublikowano: 2015-07-12 10:00

            Wiesz, czym się różni ubogi od biedaka ? Ten pierwszy nie próbuje podbudować swojego ego przez tłumaczenie sobie, jak to wszyscy sprzedali się korporacją. Nie jestem uprzedzony wobec ludzi ubogich, wobec biedaków już tak.

            Skomentuj

          2. pablo11
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-07-12 17:24

            Nie każdy android to Samsung. Nie zrzucaj wszystkiego do 1 worka. Sądze ze moja xperia Z1 compact by zjadła tego szajsunga S7 a nawet S10 przy prędkości menu. Samsung po prostu celowo robi ,,nakładke" spowolniającą androida. Która na słabszych telefonach działa jak padaka. Wyobraź sobie że chińczyk za 200zł jest szybszy od Samsunga za 600zł w menu(procesor w samsungu lepszy ramu wiecej, pamięc pewnie też lepsza). A Ty równasz z tym telefony za 10x więcej.
            Apple dla mnie pozostanie dla snobów. Ja płacąc 1000zł za telefon byłem troche sceptyczny byłem. Ale sie nie zawiodłem softem od Sonego. Zresztą porównanie mojego telefonu Z1compact z Iphonem 6 to jest jedynym plusem iphone jest grubość. Okupiona mniejszą baterią. Sorry tylko frajerzy przepłacają ponad 2x.

            Skomentuj

          3. Foxy the Pirate
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-07-12 17:59

            Miałem Z2, Z3, S2, S3, S4, note 2, note 3, htc z jakimś windowsem, iphone 4s, 5s, ipada 4, ostatnio też htc one m9. Czepiam się osób, które bezmyślnie krytykują iphony a nigdy z nich nie korzystały. Piszesz, że tylko "frajerzy" przepłacają x2, a nigdy k**** nie korzystałeś z iphona. No tak, wymagam przecież tylko i aż inteligencji. Nikt po za rurkowcem jak na razie mnie pozytywnie nie zaskoczył. Banda ignorantów.

            Skomentuj

          4. pablo11
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-07-12 18:45

            JA je krytykuje tylko i wyłącznie za cenę. Za nic więcej. Nie wnikam w to co i jak. Ale jak widzę, że czas działania jest mniejszy, szybkość nie jest wyższa, cena jest wyższa, więc co mogłoby przemawiać za jabłkiem, bo kłócisz się że coś przemawia a nie mówisz co. Równie dobrze mógłbym kupić Audi ,,bo mnie stać" co z tego, dla mnie wygodniejsze są autosany, bo niewiele płace za szofera.

            Skomentuj

          5. Foxy the Pirate
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-07-12 19:20

            iOS przemawia za jabłkiem, A8 przemawia za jabłkiem, i wg mnie wygląd, który mi osobiście się podoba. Cena, masz rację, jest z kosmosu. Tylko, że to tak jak z intelem, płacisz 1500 zł za i7, które wcale nie jest tego warte, lecz mimo wszystko jest lepsze.

            Skomentuj

          6. welll1
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-07-12 21:37

            Sprzęt od Apple w USA wcale nie jest droższy niż sprzęt konkurencji to po pierwsze. Nie zastanawiało was dlaczego jest tam tak popularny?
            Leć tam weź 3-5 MacBook Pro w bagażu podręcznym i gwarantuje Ci że zarobisz XD
            Kupując w Polsce od oficjalnych resellerów strasznie przepłacasz. Choć biorąc na firmę odzyskując z tego 23% VAT oraz potem jeszcze z 19% to nie wychodzi tak źle ;).
            Lepiej jednak prywatnie sobie sprzęt ściągnąć, jeżeli chcemy sporo zaoszczędzić.

            iOS i tylko kilka urządzeń mobilnych czynią Jabuszka bardzo często bezkonkurencyjnymi.
            Zobacz jak działają wszystkie najnowsze produkcje na słabym iPhone 6 czy 6+ z tylko 2 rdzeniami i 1GB RAM.
            Jak działa leciwy iPhone 4s? :D


            Skomentuj

          7. Foxy the Pirate
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-07-12 21:47

            6 Nie posiadam, natomiast masz rację do co cen w USA oraz 4(S), dobry był (jest) to telefon ;)

            Skomentuj

          8. Pider
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-07-13 12:14

            Jesteś debilem.

            Skomentuj

          9. Foxy the Pirate
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-07-12 18:02

            Samsung był skrótem myślowym.

            Skomentuj

          10. OBoloG
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-07-12 18:13

            A ja dostałem w firmie ifona i po kilkunastu min. stwierdziłem że to telefona dla .ebili ja lubię rzeczy skomplikowane z dużą ilością przycisków a nie z jednym jak dla .ebili. Wymieniłem na jakąś lumię z win phone 8 i jest git.

            Skomentuj

          11. Foxy the Pirate
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-07-12 19:30

            Na co mi 160 punktuf inteligjenci skoro wrzyztgo njrzczy jeten pszycjsk.

            Skomentuj

    2. sic22
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2015-07-12 14:59

      Mylisz Androida i iOSa. Android bez problemu obsługuje 8 rdzeni i rozdziela zadania pomiędzy nie.

      Skomentuj

      1. Foxy the Pirate
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-07-12 18:02

        Niczego nie mylę, a mój koment. dot korzystania z dodatkowych wątków był faktem.

        Skomentuj

  4. james4444
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-07-11 22:00

    A mieli się skupić na Note 5 :)
    Lepiej dopracować 1 model, niż rozdzielać się na kilka, które będą miały niedopracowania.
    Trochę taki wyścig szczurów, zupełnie niepotrzebnie :)

    Skomentuj

  5. xpaxpl
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-07-12 06:31

    jeśli postawią na ten procesor to raczej w telefonach z niższej półki... jeżeli do tej pory ich procki były konkurencyjne to gdzie logika w zmianie ?!?

    Skomentuj

  6. Szymon331
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-07-12 08:38

    Mnie i tak standardowo interesowac bedzie wersja mini i mam nadzieje jak za kazdym razem (mara scietej glowy) ze bedzie to telefon o max 4.2-4.5 cala wymiarach i rozdzielczosci 720p...

    Skomentuj

    1. sic22
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-07-12 14:58

      Max 4,5 cala? Teraz się takich nie robi (poza najgorszymi budżetowcami).

      Skomentuj

      1. Szymon331
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-07-12 16:13

        A szkoda bo taki wymiar jeszcze jakos tam do kieszeni wejdzie. (kieszeni downhillowca)

        Skomentuj

      2. pablo11
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-07-12 18:56

        Xperia Z1 compact i Xperia Z3 Compact to nie najgorsze budżetowce. Nie różnią się od Z1 i Z3 niczym poza rozmiarem ekranu i baterii. Która mimo że mniejsza przy mniejszym ekranie pozwala na taką samą a nawet dłuższą prace na baterii. W Z1 jest snapdragon 800+2GB ramu w Z3 jest 801+2GB ramu. W sumie polecam tą 1wszą bo jest dużo tańsza a nie odstaje znacząco w użyteczności od najlepszych, a cena jest bliższa budżetowcom- za 1tyś zł ją wyrwiesz. Wadą jest to że lubią sie bić digitalizery (słyszałem że z Z3 częsciej). A w Z1 sie tylnia klapka rysuje mocno (może to kwestia folii, ale nie sciągałem jej).

        Skomentuj

        1. pablo11
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-07-12 19:06

          PS Z3 Compact ma trochę więcej opcji aparatu, aparat ten sam prawdopodobnie tylko odnowiony (ma nagrywanie 4k oraz 60fps). Największą wadą Z1 jest to że w trybie automatycznym z właczoną lampą troche wybiela zdjecia jak jest w Etui które posiadam.

          Skomentuj

  7. robal12
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-07-13 15:13

    Wolałbym aby ten news nazywał się: Galaxy S7 może zadebiutować z nową ulepszoną baterią...

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!