| 2013-04-17

Minimalne, rekomendowane oraz optymalne wymagania sprzętowe gry Metro: Last Light

metro: last light wymagania sprzętowe

Premiera gry Metro: Last Light zbliża się nieubłaganie, dlatego też wydawca gry Deep Silver wraz ze studiem 4A Games postanowili opublikować oficjalne wymagania sprzętowe nadchodzącej produkcji.

Długo wyczekiwana gra Metro: Last Light jest sequelem uznanej gry Metro 2033, która do dzisiaj imponuje wieloma elementami i wciąż potrafi zadziwić, także pod względem wymagań sprzętowych, dzięki czemu stanowi wciąż znakomity materiał do wykorzystania w testach układów graficznych.

O nadchodzącej produkcji wiemy już wiele, niedawno dzięki nowemu zwiastunowi Metro: Last Light zobaczyliśmy jak będzie wyglądało życie ocalałych ludzi w tytułowym metrze. Niedawno informowaliśmy także o oficjalnej dacie premiery gry, która w Europe odbędzie się już 17 maja. Gra ukaże się zarówno na komputerach PC, jak i konsolach PlayStation 3 oraz Xbox 360.

Warto także przypomnieć o inicjatywie firmy NVIDIA, która rozpoczęła specjalną akcję Gear Up Game On w ramach, której osoby decydujące się na zakup karty graficznej GeForce GTX 660 i wyższych modeli, otrzymają za darmo kod uprawniający do pobrania zupełnie za darmo gry Metro: Last Light.

metro: last light grafika koncept

Wracając jednak do głównego tematu, niedawno poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe nadchodzącej produkcji. Wymagania zostały podzielone na trzy kategorie: minimalne, rekomendowane i optymalne.

Wymagania sprzętowe gry Metro: Last Light:

Minimalne:

  • System operacyjny: Windows XP (32-bit), Vista, 7 lub 8
  • Procesor: dwurdzeniowy 2.2 GHz jak Intel Core 2 Duo
  • Pamięć RAM: 2GB
  • Zastosowany interfejs programowania: DirectX: 9.0c
  • Karta graficzna: zgodna z DirectX 9, Shader Model 3 jak NVIDIA GTS 250 (lub ekwiwalentna AMD jak Radeon HD 4000) lub wydajniejsze.
  • Dla trybu 3D Vision: NVIDIA GTX 275 lub wyższy model, monitor 120Hz oraz obsługa NVIDIA 3D Vision kit dla Windows Vista, 7 lub 8.

Rekomendowane:

  • System operacyjny: Windows Vista, 7 lub 8
  • Procesor: czterordzeniowy 2.6 GHz jak Intel Core i5
  • Pamięć RAM: 4GB
  • Zastosowany interfejs programowania: DirectX: 11
  • Karta graficzna: NVIDIA GTX 580/660 Ti (lub ekwiwalentna AMD jak Radeon HD 7870) lub wydajniejsze.
  • Dla trybu 3D Vision: NVIDIA GTX 580/660 Ti lub wyższy model, monitor 120Hz oraz obsługa NVIDIA 3D Vision kit dla Windows Vista, 7 lub 8.

Optymalne:

  • System operacyjny: Windows Vista, 7 lub 8
  • Procesor: wielordzeniowy 3.4 GHz jak Intel Core i7
  • Pamięć RAM: 8GB
  • Zastosowany interfejs programowania: DirectX: 11
  • Karta graficzna: NVIDIA GTX 690, lub NVIDIA Titan
  • Dla trybu 3D Vision: NVIDIA GTX 690, monitor 120Hz oraz obsługa NVIDIA 3D Vision kit dla Windows Vista, 7 lub 8.

Jeżeli spojrzymy na wymagania optymalne, możemy dojść do wniosku, że gra podobnie jak jej poprzednia odsłona, będzie bardzo wymagająca i nawet najnowsze oraz najwydajniejsze podzespoły komputera mogą mieć problem z zachowaniem płynności. Pamiętajmy jednak, że nie zawsze prezentowane wymagania sprzętowe idą w parze z tymi realnymi, o tym jak to jest naprawdę przekonamy się jednak dopiero po premierze gry.

Źródło: VG247, taringa (foto)

Metro: Last Light (PC)

Cena od 119.00 do 129.90

Zobacz wszystkie oferty

Nie przegap

Komentarze (75)

  1. Q'bot
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-04-17 23:18

    No i w sumie dobrze, najbardziej wymagający benchmark można z niej uczynić tak jak i z poprzedniej części ;]

    Skomentuj

  2. Ravan
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2013-04-17 23:19

    Chyba powoli czas na wymianę GTX 470 ;/ ale w sumie niema co się dziwić, podczas premiery Metro 2033 chyba żadna jednordzeniowa karta nie ciągła tej gry na full.

    Skomentuj

    1. neur0sh1ma
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-04-21 01:45

      true. ale jakoś w grudniu u.roku wymieniłem starego radka HD4XXX na HD7850 2GB i odpaliłem metro jedynkę na full detalach w dx 11 - śmigało aż miło... cud miód gierka, klimat... przypomniał mi się pierwszy STALKER - też był świetny, klimatyczny i niepowtarzalny, zauroczony kupiłem STALKERA 2... i się rozczarowałem. zwłaszcza zakończeniem... statyczny pokaz slajdów okraszony lektorem.. wybaczcie, ale spodziewałem się czegos lepszego niz w jedynce... a dostałem coś gorszego. kilka nowych mapek, postaci, inna fabuła - grafika w zasadzie ta sama, z "miłosci" pobrałem (owszem pobrałem) stalkera 3 ... owszem, gra się nadal przyjemnie... i tylko tyle? nic wiecej nie macie do zaoferowania?

      pamietajac ze w stalkerze 2 głównym watkiem była wojna frakcji, obawiam się czy metro nie popłynie na fali popularnosci swej pierwwszej części. ale to wszak tylko domysły. okaże sie. :D

      Skomentuj

      1. xeniu
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-04-21 17:50

        Ja mam i5-3470 + właśnie HD7850 OC i co, jak co, metro w 1680 bardzo średnio działało w dx11. Może ja mam zbyt wysokie wymagania, ale minimalne 24-30fps nie jest zbyt komfortowe w porównaniu do dx9/10, gdzie w zasadzie różnicy w grafice nie uświadczysz, a fpsów 3 razy więcej:)

        Skomentuj

        1. neur0sh1ma
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-04-22 08:58

          no nie wiem. nie wiem... moze to wina konfiguracji? faktycznie moja grafa też "kręcona" + chłodzenie dodatkowe, 8 gb ramu , phenom II X4 975 BE.. i catalyst beta 13.3 - gra nie schodziła poniżej 30 fps przy dx11 antyaliasingu x8,wysokim anizo, teselacji x16 i ustawieniach AMD.

          Skomentuj

        2. randallandhopkirk
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2013-04-22 12:01

          To chyba masz coś nie tak z systemem, u mnie na DX11 i z włączonym advanced PhysX we wbudowanym teście nie spada poniżej 34 FPS w 1680x1050, a w samej grze działa super płynnie, nie widać żadnych zwolnień. Pomimo tego że niby Metro 2033 nie lubi kart Nvidii.

          Skomentuj

          1. randallandhopkirk
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2013-04-22 12:02

            Zapomniałem dodać że z włączonym Vsync.

            Skomentuj

          2. neur0sh1ma
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2013-04-22 20:46

            zgadzam się

            Skomentuj

      2. Logan303
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-04-22 06:10

        Stalker 2,Stalker 3?Jesteś z przyszłości?

        Skomentuj

        1. neur0sh1ma
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2013-04-22 08:48

          chyba tylko ty jeden nie wiesz o co mi chodzi, ale dobrze prosze, dla ciebie rozwinę owe tajemnicze skróty, zeby było wiadomo że chodziło mi o trzy cześci stalkera a nie o jakies nowe odsłony tej gry, moze faktycznie zle się wyraziłem... chciałem zeby było szybciej, ale oczywiście, miałem na mysli:

          - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
          - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo
          - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
          ...sorry.

          Skomentuj

  3. Pan Piksel
    Oceń komentarz:

    30    

    Opublikowano: 2013-04-17 23:35

    wymagania wymagania a gdzie optymalizacja? :F

    Skomentuj

    1. miko166
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2013-04-18 09:18

      No właśnie, zgadzam się. Niestety, tak się dzieje, gdy gry słyużą bardziej jako benchmarki a nie jako forma zabawy dla szerszej liczby osób.

      Skomentuj

    2. mesjan
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2013-04-18 09:40

      Optymalizację będziesz miał w trybie ustawień minimalnych, jak ktoś ma kozackiego PC ustawi tryb bez optymalizacji czyli optymalny. Wszyscy by chcieli grać na średnim PC w nowe gry na fullwypasie. Gdyby producenci gry Metro usunęli tryb optymalny nazywając średni optymalnym, wszyscy mówiliby "ooo optymalizacja ok", a tak naprawdę optymalizacja była by ta sama, tylko straciliby gracze mający świetne PC.

      Skomentuj

      1. BariGT
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2013-04-18 14:54

        Tez tak sadze. Bez przesady, Metro na medium tez wygladalo BARDZO DOBRZE na srednich kompach. Chcesz miec wszytsko na ultra kup grafike za 2-3k

        Skomentuj

      2. hrabin
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-04-19 13:12

        rozumiem, że z tą optymalizacją i ustawieniami low to taki żarcik ? ;)

        Skomentuj

        1. Damian3424
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-04-20 10:56

          metro nawet dobrze wyglądało na niskich detalach.

          Skomentuj

          1. randallandhopkirk
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2013-04-20 13:55

            To prawda, przecież Metro 2033 na najniższych detalach i tak wygląda dużo lepiej niż 98 procent gier na ustawieniach maksymalnych, a przy okazji ma znakomitą płynność nawet na wysokich detalach. Dopiero najwyższe ustawienia graficzne w Metro zabijają komputery, więc uważam że optymalizacja wykonana przez 4A Games stoi na bardzo wysokim poziomie.

            Skomentuj

    3. eysmond
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-04-19 23:27

      Optymalizacja skończyła się na rozpowszechnieniu setek rożnych konfiguracji komputerów a zarazem zwiększeniu ich mocy. Teoretycznie mogliby trochę te wymagania zmniejszyć ale po co skoro mogą stworzyć grę taniej, szybciej i przy okazji nakręcić sprzedaż nowego sprzętu producentom.

      Skomentuj

  4. DyndaS
    Oceń komentarz:

    34    

    Opublikowano: 2013-04-17 23:39

    Optymalne:
    Karta graficzna: NVIDIA GTX 690, lub NVIDIA Titan

    WTF ?!?!?!?!!?


    Skomentuj

    1. Grabarz1750
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-04-17 23:49

      Karty optymalne a ma je może 5-10% użytkowników w Polsce :D HIT

      Skomentuj

      1. zdzisiek664
        Oceń komentarz:

        29    

        Opublikowano: 2013-04-17 23:55

        chciales chyba napisac 1% :D

        Skomentuj

        1. danieloslaw1
          Oceń komentarz:

          24    

          Opublikowano: 2013-04-18 01:16

          jeden na 100? nie ma szans 1 na 1000 to już lepiej albo na 10000 czyli tak moim zdaniem 0,1-0,01%

          Skomentuj

          1. ALEKS_D_RAVEN
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2013-04-18 14:58

            na świecie jest zaledwie 1,3% graczy którzy maja GTX 680

            Skomentuj

            1. ALEKS_D_RAVEN
              Oceń komentarz:

              3    

              Opublikowano: 2013-04-18 15:02

              a około 0,58% ma HD7970( niestety to z pamięci bo nagle steam mi nie wyświetla danych)

              Skomentuj

    2. hink1
      Oceń komentarz:

      7    

      Opublikowano: 2013-04-18 11:03

      Brakuje tylko i7 3960x

      Skomentuj

    3. kitamo
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2013-04-18 11:14

      nie ma sie co szczypac, na gtx680 pojdzie i ta kw 60fps w FHD, pamietajmy ze zalecane wymagania moga dotyczyc trybu surround gdzie rozdzielczosc naprawde zaczyna dawac popalic.
      Trzeba poczekac na testy.

      Skomentuj

  5. StartX_pl
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2013-04-18 00:03

    Na Wii U też chyba miało być... czy w innym terminie/odwołane?

    Skomentuj

    1. Q'bot
      Oceń komentarz:

      13    

      Opublikowano: 2013-04-18 00:09

      Na Wii będzie w wersji 2D PixelArt ;P

      Skomentuj

      1. tomx1989
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-04-18 11:13

        Nie zapominaj że WiiU nie jest takie słabe, NFS MW ma identyczną grafike jak wersja na PC.

        Skomentuj

  6. danieloslaw1
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2013-04-18 00:39

    ręce opadają

    Skomentuj

  7. poncjusz
    Oceń komentarz:

    8    

    Opublikowano: 2013-04-18 01:17

    wymagania optymalne to nic innego jak reklama kart gtx i titan.Myślałem że i5 to tez wielordzeniowy tylko bez ht.
    NIC TYLKO REKLAMA.

    Skomentuj

    1. Kaczupi
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2013-04-18 08:08

      Święta prawda. Zaczyna się wojna o rynek pomiędzy nV i AMD, a polem bitwy będą poszczególne gry.

      Skomentuj

      1. ALEKS_D_RAVEN
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-04-18 15:05

        Niestety wiesiek 3 już dał się skusić ciemnej(?) strony mocy.

        Skomentuj

    2. legoras
      Oceń komentarz:

      -8    

      Opublikowano: 2013-04-18 08:48

      reklama GTX? to że AMD ma ZA SŁABE karty to nie wina nvidi...

      Skomentuj

      1. Jake24
        Oceń komentarz:

        8    

        Opublikowano: 2013-04-18 12:07

        Przecież AMD nie ma za słabych kart. Akurat w Metro 2033 Karty od AMD lepiej się sprawdzają.

        Skomentuj

        1. ALEKS_D_RAVEN
          Oceń komentarz:

          5    

          Opublikowano: 2013-04-18 15:04

          popieram, a testy robione bez PhysX.

          Skomentuj

    3. Samotny451
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-04-18 19:14

      zastanawiam się nad jednym , chcą wypuścić na konsole a na konsoli jest procek jak i karta od AMD , chodźby sobie strzelili w pietę :)

      Skomentuj

  8. Dudi4Fr
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2013-04-18 02:00

    Nie jestem zadnym fanboyem ale logo Nvidi podczas lądowania się nowego Metra pewnie będzie jak i w 2033 wiec ten tytan i 690 mnie nawet nie dziwią.
    Tylko pewnie to konfiguracja pod Nvidia 3D surround na 3x27" i jakaś rozdzielczość z kosmosu

    Cieszmy mnie za to GTS250 w minimalnych czyli winka z tego ze będzie jak 2033 na Low da sie grac a jak kto może to Ultra.

    Ja osobiście nie mogę sie doczekać zwłaszcza ze dużo pracowali na części skradania która trochę w 1 kulała

    Skomentuj

    1. ALEKS_D_RAVEN
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2013-04-18 15:06

      Czyli numer jak w przypadku Max Payne 3

      Skomentuj

      1. ALEKS_D_RAVEN
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2013-04-18 17:09

        Dla tych co nie wiedzą Max Payne 3 tez miał tak wysokie wymagania wg producenta a wyszło inaczej.

        Skomentuj

  9. Aeromiś
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2013-04-18 03:32

    Bo najlepiej żeby wyglądało 1000000 razy lepiej niz na konsoli i chodziło na c2d i czteroletniej karcie graficznej. Dobrze że wychodzi coś co nie rozpieszcza i podwyższa poprzeczkę które konsole tak stopują. A co, źle? :)
    Gro osób za młoda lub ma sklerozę, kiedyś sporo wysokobudżetowych gier równało się z koniecznością kupna nowego sprzętu. I tak co dwa lata max.

    Skomentuj

    1. kbrbabzbtb
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2013-04-18 08:35

      Podejrzewam, że 2033 i LL będą wizualnie takie same. Jako, ze 2033 miało premierę 3 lata temu to LL MUSI chodzić na 4 letniej karcie! ;) Kiedyś 3 lata w tej branży to był skok od far cry do crysis (sorry). Dzisiaj nie bardzo wiadomo po co upgrade robić ;)

      Skomentuj

      1. ALEKS_D_RAVEN
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2013-04-18 15:07

        z ubgradem poczekać na Maxwella albo Sea islands.

        Skomentuj

        1. Varso
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-04-20 19:46

          LL raczej innowacji w grafice nie wniesie ... stara część i tak zajedzie każdy sprzęt.
          Autorzy raczej skupią się na nowej fabule i gameplayu :)

          Skomentuj

  10. Andreneus
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-04-18 06:38

    Rekomendowane nawet ok, a w optymalnych już titana wołają.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2013-04-18 11:17

      3 monitorki 30"

      Skomentuj

  11. karolek1076
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2013-04-18 07:03

    Pójdzie mi płynnie na optymalnych :P

    Skomentuj

  12. masta_rops
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-04-18 07:52

    bez przesady, wysyarczy rozdziałkę troszkę zmiejszyć, detale na średnie i da sie grać. Czasy gier których nie odpalisz ma słabszycch kompach dawno minęły – zbyt duze wymagania ograniczają ilość odbiorców. Np. CRYSIS 1 sprzedał się słabo

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2013-04-19 23:21

      Tylko że obecne gry nie wprowadzają zbyt wiele nowości. W zasadzie mamy to samo, zaczynają się różnić w zasadzie tylko grafiką. Szkoda w takiej sytuacji grać na innych niż high detalach.

      Bo nie po to płacę 120zł za grę by nie widzieć w 100% tego za co zapłaciłem.

      Skomentuj

  13. masta_rops
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-18 07:52

    bez przesady, wysyarczy rozdziałkę troszkę zmiejszyć, detale na średnie i da sie grać. Czasy gier których nie odpalisz ma słabszycch kompach dawno minęły – zbyt duze wymagania ograniczają ilość odbiorców. Np. CRYSIS 1 sprzedał się słabo

    Skomentuj

  14. kbrbabzbtb
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2013-04-18 08:06

    Przesadzone jak nic. Poza tym metro 2033 po odpuszczeniu najbardziej wymagających opcji nadal wygląda bardzo dobrze i chodzi na całkiem "normalnym" sprzęcie. Tu będzie tak samo.

    Skomentuj

  15. AKATSUKI
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-18 09:10

    Dla jednej gry nie bede kupowal grafy za 5 kafli; na optymalnych i tak wiekszosc pociagnie bo jak zwykle wymagania sa zawyzone.

    Skomentuj

  16. miko166
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2013-04-18 09:18

    No właśnie, zgadzam się. Niestety, tak się dzieje, gdy gry słyużą bardziej jako benchmarki a nie jako forma zabawy dla szerszej liczby osób.

    Skomentuj

  17. munio
    Oceń komentarz:

    -6    

    Opublikowano: 2013-04-18 09:35

    hahahahh lepiej poczekac na ps4 niż zmieniac podzespoly do pc kasa w bloto!!!!!!!!!!!

    Skomentuj

    1. Kieresz
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2013-04-18 11:04

      to sobie oblicz co wychodzi taniej....kupic ps3/4 i grac 8 lat czy wymieniac co 2 lata kompa za 3 koła....kupujac 3 gry miesiecznie na pc i tak zaoszczedzis prawie 10 000zł wiecej....proste rownanie.....kupujac gry na pc oszczeadzasz ok 200zł miesiecznie....w skali roku.....2400.....w skali 8 lat łooohoho

      Skomentuj

      1. tomx1989
        Oceń komentarz:

        -4    

        Opublikowano: 2013-04-18 11:20

        Konsola ~2000zł, co roku playstation plus za 200zł i co miesiąc masz 3-5 gier, wychodzi taniej niż pc.

        Skomentuj

      2. Doktorek
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2013-04-18 18:17

        Dla polaka tak dla mieszkańca europy zachodniej obojętnie, on ma gierkę na konsolę za 3h pracy obojętnie czy PC czy konsola ceny u nich mniej wiecej te same tylko u nas taka szopka że na PC gra za 100 zl a na np: PS3 240 zł pomijam już fakt że na grę na PS3 musi przeciętny Kowalski walczyć 2 dni a przeciętny Schmidt 3h jak u nas będzie gra za 50-60 zł nowość to mnie tam wsio radno czy PC czy konsola wolę nawet konsole bez ceregieli z aktywacjami online czy innymi pierdołami jak na PC

        Skomentuj

  18. blajo
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-04-18 12:19

    mój HD5850 da rade :P

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-04-19 23:32

      Mój stary 5850 dawał w Metro 2033 radę ale tylko w 1366x768 i bez DX11. W tej rozdzielczości włączenie DX11 powodowało że średni FPS wynosił 25-30 klatek. Niestety ze spadkami do 9 FPS.

      Myślę że jeżeli nowe metro będzie mieć większe wymagania to DH 5850 pociągnie tylko średnie detale.

      Skomentuj

  19. Artik
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2013-04-18 14:10

    Co z tego że na konsoli taniej . Z grami typu Metro..., Crysis, Far Cry 3 itp?
    Beznadziejna grafika powinna już zdecydowanie odstraszać do zakupu konsoli. Ostatnią grą jaką kupiłem to Dead Space 3 bo nie był aż tak wielkich różnic, a na konsoli grało mi się w lepiej i kupie jeszcze The Last of Us. To wszystko.

    Skomentuj

  20. kcpr11
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-04-18 16:26

    Ciekawe jak na 7970 GHZ Edition.

    Skomentuj

  21. wojtas1500
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-04-18 23:48

    Ja roznicy specjalnie nie widze pomiedzy ta czescia a poprzednia,a jesli chodzi o lokacje otwarte te na zewnatrz to wygladaja tak samo slabo jak w metro 2033 wiec skad oni wzieli tego titana i gtx690?! Gierka robiona pod sztandarem nvidii i pewnie trzeba troche popchnac sprzedaz:)

    Skomentuj

  22. kapral.hicks
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-04-18 23:51

    Samo metro 2033 nie zachwyciło mnie wcale grafiką, detali w otoczeniu mało i całość przypomina grę konsolową natomiast wymagania takie że dopiero sprzęt następnych generacji mógł to jakoś uciągnąć.

    Skomentuj

    1. pentaggon
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-04-19 18:49

      U mnie odwrotnie - Metro 2033 na max detalach na PC bardziej właśnie przypomina gre pecetową - na konsolach nie ma gier o takich "ostrych" teksturach, a jeśli chodzi o Metro 2033 wydane na X360 to ta wersja jest podobna do pecetowej na najniższych detalach.
      Premiera gry za 25 dni, więc........

      Skomentuj

  23. Lewy648
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-19 22:05

    Chyba uda się pograć na moim nędznym piecu.

    Skomentuj

  24. sebas680
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-20 11:47

    Metro na PC z włączoną rewelacją i physix wygląda obłędnie i nie ma co porównywać do konsol ale niestety potrzeba bardzo mocnej grafy która to pociągnie na moim gtx680 amp śmiga bardzo dobrze. Wszyscy mocno narzekają na optymalizację a prawda jest taka że w Polsce za mało zarabiamy i często chcemy pograć w nowe tytuły na starym sprzęcie często za starym.

    Skomentuj

    1. ALEKS_D_RAVEN
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-04-20 14:04

      Optymalizacja swoje ma. Crysis 3 akurat się nią nie popisuje, a powinien. Pierwsze metro też, gdzie tekstury jakieś wielkie nie są po prostu świetny DoF, tessalacja, oświetlenie.

      Crysis 3 mieni się logiem AMD, a tymczasem na radkach chodzi gorzej i stosuje pewne licencje programów od Nvidi. A metro 2033 to radki są górą. I jak to nie nazwać złą optymalizacją??

      Skomentuj

  25. wojtas1500
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-20 12:21

    @up ja tez nie narzekam na optymalizacje bo wlasnie odswiezam sobie metro2033 i na full detalach i full hd spokojnie mam 50 i wiecej fps i rzadko spada ponizej 50 nic nie rwie i jest plynniutko a gra swietna oby nadchodzace metro bylo conajmniej tak dobre.pozdrawiam

    Skomentuj

  26. Dunny
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-04-20 13:28

    No to mnie zlinczujecie teraz. Mnie tam jakość grafiki w MLL jakoś nie podnieca. Fakt oglądałem tylko filmiki na YT ale nie widzę tam nic sensacyjnego ba, śmiem twierdzić ,ze otwarte lokacje wyglądają słabo jak na 2013 rok i takie wymagania.

    Skomentuj

  27. Prototype1982
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-20 20:10

    Wymagania są przesadzone(ale moim zdaniem)Nvidia musiała sporo zapłaci twórcom Metro.Całkowite pominięcie kart Amd a karty Nvidi nawet wyszczególnione po to jakieś lalusie poprosiły taty dyrektora o kieszonkowe na np.takiega Titana.

    Skomentuj

  28. stalkerpl
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-21 08:44

    optymalne wymagania!!!!!!!, komputer prawie caly do wymiany

    Skomentuj

  29. sebas680
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2013-04-21 13:47

    Nie zgodzę się ze stwierdzeniem że nowe gry to benchmarki. Nie po to wydaje ponad 100 zeta na gre aby ją zaliczyć w 5 godzin i rzucić na pólkę . z każdego tytułu staram sie wycisnąć max jakość i ma to dla mnie duże znaczenie. Właśnie takie żeczy jak bardzo dobra grafika , muzyka efekty dzwiękowe tworzą w każdej grze specyficzny klimat który na nas urzytkownikach ma zrobić jak najlepsze wrażenie. Wtedy właśnie chetnie odświeżamy tytuł nawet po kilku latach . Osobom którym nie zależy na wygladzie polecałbym mniej wymagające tytuły np dark souls Sam kupiłem i pierwszą rzeczą która odrzuciła mnie od tej gry była właśnie wszechobecna pixeloza. Od razu zainstalowałem mody do poprawy grafiki ale daleko jeszcze do jakości która by mnie satysfakcjionowała. Wiem że rozbudowa kompa sawsze sporo kosztuje sam kilka razy modernizowałem zestaw. jednak nie wypowiadam się o grach których być może nigdy nie kupię tylko dlatego bo przerastają możliwości sprzętowe .
    wszyscy by chcieli aby legalne gry kosztowały 30 zeta chodziły na full hd najlepiej na sprzęcie sprzed 10 lat. Pozdrawiam

    Skomentuj

  30. Lordonos
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2013-04-21 21:22

    Tak czytam i czytam i niektórym rasną e- penisy bo pograją na full detalu a innym kuski opadają bo na full nie pograją, ja sobie ustawię tak grafikę żeby było te 90-100 fpsów jak w poprzedniej części a grafike mam gdzieś od tego pewnis mi nie urośnie aby rozgrywka była fajna.
    Wczesniejsza wersja miała tak zrobiony silnik że im więcej fpsów tym mniej pływała myszką więc co to za gra w full detalu z 30 czy 60 fpsami jak mysz pływa jak karp w stawie, lepiej grac na low jak należy niż na full jak sierota.

    Skomentuj

    1. neur0sh1ma
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-04-23 18:51

      wyczuwam jakiś kompleks, z tym penisem ? :D

      Skomentuj

  31. Lordonos
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-21 21:36

    Najlepsze w metro 2033 było rozmazanie obrazu zwane depth of field, nie dośc że rozmazywało grafikę i stawała się strasznie nie wyraźna to jeszcze potrafiło zjeśc ze 30-40 klatek, chyba rozmazana grafika powinna być mniej obciążająca dla karty niż ostra, ale ja się nie znam i wyłączam zawsze wszystkie rozmazywania bo nie po to kupiłem pc żeby mieć grafikę rozmazana jak na konsoli tylko po to żeby mieć ostrą jak żyleta:P

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Od komentujących wymagamy przestrzegania netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

75 komentarzy