Gry

Prey - wymagania sprzętowe i wersja demo

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2017-04-27

Posiadacze konsol Xbox One i PlayStation 4 mogą już sprawdzić, jak wypada nowa produkcja Arkane Studios.

Do premiery Prey coraz bliżej. Jeśli nie możecie się jej doczekać, z pewnością ucieszy Was fakt, iż udostępniona została już wersja demo.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, z rozgrywką zapoznać mogą się posiadacze konsol Xbox One i PlayStation 4. Wersja demo pozwala przyjrzeć się pierwszej godzinie kampanii.

„Wypróbuj Prey, bo wersja demonstracyjna: Pierwsza godzina, jest już dostępna! Rozpocznij swoją przygodę na pokładzie stacji Talos I i podejmij walkę, by powstrzymać inwazję obcych, jeszcze przed oficjalną premierą Prey, która odbędzie się 5 maja.”


Właściciele PC czekać muszą na pełną wersję gry. I dla nich mamy jednak ważne informacje. Producent opublikował wymagania sprzętowe gry. Nie są one wprawdzie szczególnie rozbudowane, ale zawierają na szczęście odniesienia do kluczowych podzespołów.

Minimalna konfiguracja sprzętowa:

  • procesor: Intel i5-2400, AMD FX-8320
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna: GTX 660 2 GB, AMD Radeon 7850 2 GB

Zalecana konfiguracja sprzętowa:

  • procesor: Intel i7-2600K, AMD FX-8350
  • 16 GB RAM
  • karta graficzna: GTX 970 4 GB, AMD R9 290 4 GB

Dodatkowo wymienione zostały zaawansowane opcje graficzne przygotowane właśnie dla PC:

  • Szczegóły obiektów
  • Jakość cieni
  • Jakość tekstur
  • Filtrowanie anizotropowe
  • Antyaliasing
  • Poziome pole widzenia
  • Okluzja kierunkowa
  • Odbicia przestrzenne

Wyglądacie debiutu Prey? My tak i to z naprawdę sporymi nadziejami. Nasze pierwsze wrażenia wypadają naprawdę pozytywnie.

Źródło: bethesda

marketplace

Komentarze

12
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Brak wersji demo na PC! Czyli już wiadomo, że optymalizacja będzie ssać :D
    Zaloguj się
  • avatar
    Widać jaki stosunek jest teraz do graczy PC...

    bo wiedzą, że:
    1) PC ma większe wymagania odnośnie poziomu gier
    2) na PC nie każdemu pójdzie, szczególnie, jak optymalizacja słaba - więc wolą, by ludzie kupili, a potem przetestowali, czy da się odpalić
    3) nie chcą obniżać sprzedaży KONSOL, bo na PC będzie lepsza grafika przed premierą...
  • avatar
    Właśnie grałem w tą wersję demo.... i nie wiem czy to ze mną coś nie tak czy z tą grą. Opiszę może moje wrażenia: grafika rodem z xbox360/ps3, cały świat składa się z prostych linii i błyszczących (lub nie) powierzchni pokrytych bardzo słabej jakości teksturami a okraszone jest to (jak dla mnie) okropną, szaro-burą kolorystyką. Co jakiś czas atakują jakieś kleksy, które trudno trafić z racji tego iż pełzają po podłodze, w akompaniamencie głośnej i upierdliwej muzyczki. Hakowanie zamków... boże kto to wymyślił. Już wiem że tej gry nie kupie bo mnie po tej krótkiej chwili odrzuca własnie stylistyką i oprawą audio na tyle że raczej nie chcę wiedzieć co będzie dalej.
  • avatar
    Ciekawe czy na phenomie II pójdzie, czy tak jak w dishonored czy Resident Evil dodadzą obsługę w patchu po flejmie graczy??
  • avatar
    No dali SSDO zamiast HBAO+. Ciekawe tylko czy w raz z opcją wyłączenia odbicia światła.
  • avatar
    mni RE7 na Ph IIx4BE 955 poszedł bez tej zabawy z emulacją instrukcji bodajze sse4.w jednym miejscu mialem bug wynikajacy z powyzszych ,sciagnołem save ,przy czym z rozgrywki nie stracilem prawie nic ,no moze 2 min max.
  • avatar
    "Wyglądacie debiutu Prey?"
    Nie. Chyba nic mi się w tej grze nie podoba. Na pewno nie podoba mi się lamerskie zamienianie w kubki i cała mechanika z tym związana, wygląd potworów oraz grafika ledwo przewyższająca Bioshock w wersji na X360.