Technologie i Firma

Przezroczyste, elastyczne i inne nowe panele LG - prosto z InfoComm 2019

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2019-06-14

Podczas targów InfoComm 2019 firma LG zaprezentowała swoje najnowsze wyświetlacze LCD i OLED do zastosowań komercyjnych.

W mijającym tygodniu na Florydzie odbyły się targi InfoComm 2019 – największa tego typu impreza poświęcona technologiom audiowizualnym w Ameryce Północnej. Wśród wystawców nie mogło zabraknąć firmy LG, która pochwaliła się swoim najnowszym sprzętem dla firm. Południowokoreański producent pokazał bardzo interesujące wyświetlacze komercyjne.

Jedną z najważniejszych i robiących największe wrażenie nowinek technologicznych zaprezentowanych przez LG była matryca Micro LED, która złożona jest z (mających mniej niż 50 mikrometrów średnicy) diod LED, tworzących indywidualnie sterowane piksele. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest niezwykle precyzyjne odwzorowanie szczegółów, co według giganta z Korei sprawdzi się przede wszystkim w urządzeniach informacyjno-reklamowych.

LG InfoComm Micro LED

Kolejną ciekawostką pokazaną na InfoComm 2019 były panele z serii LAPE, które są utworzone z elastycznych modułów LED-owych. Pozwala to na projektowanie powierzchni o promieniu krzywizny 1000 mm, zarówno wklęsłych, jak i wypukłych. Oprócz tego charakterystyczna dla tej rodziny ma być również bogata paleta barw, osiągana dzięki autorskiemu algorytmowi DCA (Dynamic Contrast Algorithm).

Jakie jeszcze wyświetlacze zaprezentowała firma LG? Ano między innymi (prosty w instalacji, a do tego wyposażony w głośniki i komplet gniazd AV) 130-calowy monitor LAAF promowany jako alternatywa dla projektora, 55-calowy panel OLED EW5F cechujący się przezroczystością oraz cyfrowe tablice wykonane w technologii IPS In-cell Touch (eliminującej szczelinę pomiędzy matrycą LCD a szklanym panelem zabezpieczającym).

LG InfoComm Transparent OLED

„Ze względu na naszą wiedzę i doświadczenie w dziedzinie paneli zarówno OLED, jak i LED, zajmujemy uprzywilejowaną pozycję jedynego producenta, który może zaoferować swoim klientom tak szeroki wybór urządzeń informacyjno-reklamowych – powiedział Lee Choong-hwoan z LG Electronics Business Solutions. – Podczas targów InfoComm zaprezentowaliśmy różnorodną ofertę wyświetlaczy, odzwierciedlających postęp w dziedzinie technologii dla klientów B2B oraz wynikające z niego nowe możliwości”.

Źródło: LG

marketplace

Komentarze

1
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    za to nadal jest problem z trwałością oledów, oraz to że nadal nie ma małych tanich oledów. jak już to albo smartfony 5"+, albo 60"+ placki.

    jeśli chodzi o mikro led, to jest dobry kierunek. szkoda że jedynie samsung podjął wyzwanie. skoro większość oledów i tak jest napylana próżniowo, to czy nie lepiej zrobić mikro ledy napylane próżiowo tworząc ledy amofriczne?