Gry komputerowe

Wciel się w rogatego czworonoga - gameplay Symulatora… Kozy

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2014-02-03

Gdy myślisz, że nic nie potrafi Cię już zaskoczyć przychodzi studio Coffee Stain i udowadnia, że się myliłeś.

Symulator Kozy gra

Jeśli myśleliście, drodzy czytelnicy, że widzieliście już wszystko, a symulatory wszystkiego czego tylko się da nie potrafią Was już zaskoczyć, to mamy złe (a może dobre, zależy jak na to spojrzeć) wieści – myliliście się. Szwedzkie studio Coffee Stain postanowiło bowiem poeksperymentować. Wynikiem tych zabiegów jest symulator… kozy.

Tak, dobrze przeczytaliście. Najnowszy filmik na oficjalnym kanale studia Coffee Stain prezentuje wersję Alpha gry, w której gracz wciela się w kozę. Możemy wspinać się, skakać i biegać tym uroczym, rogatym czworonogiem po całej wiosce. Protagonistka jest, co trzeba przyznać, bardzo zwinna – salto na przykład, albo wspinanie się po drabinie nie stanowi dla niej żadnego problemu.

Sporo można by o tej produkcji mówić, a tym czego twórcom bez wątpienia nie można zarzucić jest pomysłowość. Rozpisywanie się jest chyba jednak zbędne. Zobaczcie zresztą sami:

„Symulator Kozy wznosi symulację kozy nowej generacji na wyższy poziom. Nie musicie już dłużej fantazjować o byciu kozą – wasze marzenia w końcu się spełniły” – czytamy w oficjalnej zapowiedzi. Zainteresowani? No dobra, uspokajamy – Symulator Kozy, jak zapewniają twórcy, jest tylko formą żartu. Dość nietypowego, owszem, ale całkiem zabawnego. 

A tak zupełnie serio – gralibyście? ;)

Źródło: CoffeeStainStudios (youtube)

marketplace

Komentarze

34
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Rozumiem że gra się kończy jak zajdzie nas od tyłu arab :D
    Zaloguj się
    114
  • avatar
    Jak można zjeść buty sąsiadowi to kupuje. xD
  • avatar
    A kiedy symulator wc na dworcu?
    Zaloguj się
    11
  • avatar
    "Shut Up and Take My Money"
  • avatar
    http://dziendobry.bialystok.pl/koza-wysluchala-wyroku-na-sali-sadowej-w-swojej-sprawie/
  • avatar
    Przypomina mi się gra Dog's Life na PS2 :)

    Jednakże czymże jest symulator kozy do symulatora komara

    Mister Mosquito :)
  • avatar
    Ale wbieganie na dźwig to im wybitnie nie wyszło...
  • avatar
    meeeee........meeeeee........ - jakoś nie mogę się wcielić XD
  • avatar
    Uwaga na ciapatych słyszałem że oni lubią ten teges z kozami :)
    Zaloguj się
  • avatar
    nic mnie już nie zaskoczy...
  • avatar
    Calkiem rozsadne posuniecie.
    Juz o grze jest glosno, a co dopiero kiedy zaczna pojawiac sie filmy typu "zagrajmy w". Wieli powie sobie wtedy "haha ale beka" i zaplaci tego powiedzmy 1$, zeby pochwalic sie gra kolegom po szkole. :P Szanse na zysk sa wiec bardzo duze.
    Gdyby tak zrobili symulator lodzi podwodnej/samochodu/itp (jakich setki) to malo kto by o tym uslyszal, nie wspominajac juz o liczbie chetnych do zakupu.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ahahaha nie moge przestac sie smiac po obejrzeniu filmiku :) Chce jeszcze!
  • avatar
    Dawno się tak nie uśmiałem oglądając gameplay z gry :D Muszę koniecznie w to zagrać.
  • avatar
    'kozy nowej generacji'

    Dziwnie to brzmii;D
  • avatar
    SUmulatora kozy ?(Poprawcie)
    Ciekawe co jeszcze wymyślą?
  • avatar
    A serii ARMA można śmigać nawet królikiem i kogutem :P

    I wieloma innymi zwierzętami :D
  • avatar
    Znając Coffee Stain będzie do tego z 1000 dlc więc szykujcie się na ogrom zabawy lulz.
  • avatar
    pakistan tomb raider
  • avatar
    .... "Już nie mogę się doczekać" ^^ ...
  • avatar
    Dodali by jeszcze śpiewającą koze i można by karaoke pary :E
    Zaloguj się
  • avatar
    Ale beka :D ambitna gra na pc :D
  • avatar
    Dawno się tak nie uśmiałem i jest nawet potencjał, w multi mogło by być niezłe, z innymi samcami na łby iść o samicę a potem ten teges o ile nie zacznie uciekać bo potem małe kózki, których trzeba by pilnować przez czyhającym na ich mięsko rzeźnikiem...
    Shelter, symulator borsuka, dość klimatyczny i wciągający, wyszedł to czemu nie dać szansy kozie ;]