Na topie

World of Tanks w 4K na Xbox One X (screeny) i z pierwszym polskim czołgiem

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Ekipa Wargaming chwali się rozdzielczością 4K na Xbox One X i przy okazji zapowiada pierwszy polski czołg w World of Tanks, którym będzie „Pudel”.

  • World of Tanks w 4K na Xbox One X (screeny) i z pierwszym polskim czołgiem
A A

World of Tanks to kolejna gra, która zostanie specjalnie zmodyfikowana w taki sposób, by wykorzystać moc drzemiącą w konsoli Xbox One X. Prace nad upiększeniem wrą i Wargaming postanowił pochwalić się efektami.

Gra World of Tanks na konsoli Xbox One X będzie działała w rozdzielczości 4K, czyli 3840 x 2160 pikseli. O szczegółowość zatem nie trzeba się będzie obawiać. Niestety nie wiemy na razie jaka przy tym zostanie zachowana płynność – 60 czy jednak 30 klatek na sekundę, ale najpewniej poznamy szczegóły już wkrótce.

Tym, jak będzie to wyglądało, Wargaming postanowił pochwalić się na razie na statycznych ujęciach. Trzy screeny w 4K możecie obejrzeć poniżej (aby je powiększyć, wystarczy kliknąć):

World of Tanks 4K screen Fury

World of Tanks 4K screen czołg

World of Tanks 4K screen noc

Dla fanów World of Tanks mamy jeszcze jedną ciekawą wiadomość. Otóż już niedługo w grze pojawią się polskie czołgi. Pierwszym z nich będzie Panther o pseudonimie „Pudel” zdobyty przez Armię Krajową. Zdobiona Znakiem Polski Walczącej i szachownicą lotniczą maszyna będzie reprezentowała szósty poziom. Kiedy i w jakiej cenie – nie wiadomo. Wiadomo natomiast, że otworzy nowe, polskie drzewko technologiczne.

Źródło: Wargaming

Odsłon: 3262 Skomentuj newsa
Komentarze

7

Udostępnij
  1. Shunex
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2017-06-20 16:31

    Widzę WG dalej odcina kolejne kupony...

    Skomentuj

    1. Q2hvY2hsaWs3
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2017-06-20 17:16

      Zazdrość?

      Skomentuj

  2. Adios6293
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-06-20 20:06

    Ta gra juz na normalnym X1 wyglada dobrze, naprawde musze kupic Telewizor 4K, PS4 Pro mam upgrade do Xbox One X zrobie a dalej siedze w erze 1080p :P:P

    Skomentuj

  3. Majuss
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2017-06-20 20:07

    Znowu pierdołami się zajmują...

    Skomentuj

    1. Finear
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2017-06-20 20:20

      wot na konsole zajmuje sie kompletnie inne studio niż to które zrobiło wersje na pc

      Skomentuj

  4. Gatts-25
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2017-06-21 10:38

    To wiadome ,że Xbox one X będzie wymiatał pod względem graficznym i nie ma co do tego wątpliwości a że MS ma swoje techniki wykorzystania GPU w miejscach gdzie powinien wykazać się CPU bardzo mocno odciąży to samo CPU.Jak gry będą robione na PC z obsługą sporo powyżej 8 wątków to wiadome ,że wszystkiego GPU samo nie załatwi i pewnie wtedy na SCORPIO będzie 30FPS.
    Ciekawe jak tą przepustowość w konsoli wykorzystają do gier bo czasy dostępu według informacji jaką udostępnił jeden z projektantów nowej puszki do rozrywki mają to być wartości rzędu PIKOSEKUND a nie NANOSEKUND.
    Najgorzej chyba boli fakt osoby ,które posiadają sprzęty na poziomie i7 7700k i G1080 i G1080Ti bo jak możliwe ,że konsola z tyloma TF może dać sobie radę w środowisku gdzie te karty mają problem.
    Wakacje miną szybko , potem jesień i nagle już konsola będzie w sprzedaży.Ludzie sami będą się nakręcać do kupna tego sprzętu bo na UHD z HDR będą gry pięknie wyglądać.

    Skomentuj

    1. LuckyNumber8
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-06-21 13:13


      Myślę, że inżynierowie M$ wiedzieli co robią projektując skorpiona, a choć procesor bazuje na jaguarze, to jednak będzie mocno przeprojektowany, a dodatkowo w takim artykule digitalfoundry można się dowiedzieć, że nowa architektura tej konsoli daje sporego boosta 50% dla CPU więc w grach x xbox one gdzie jest 30 fps, to podejrzewam moc skorpiona styknie na 60 fps (choć wątpie aby 60 fps było częste na skorpionie, developerzy tą dodatkową moc będą wrleli wpakować w inne rzeczy). Dochodzi jeszcze do tego oczywiście gpu, które zostało zaprojektowane w ten sposób aby ograniczyć największe bottlenecki na jakie napotyka GPU i efekt tego jest taki, że na PC potrzeba 1080gtx aby zobaczyć podobny rezultat.
      Oceniam to na podstawie artykułu digitalfoundry, gdzie skorpion w stresowej sytuacji (16 aut i deszcz) miał użycie GPU na poziomie 66% w ustawieniach odpowiadającym wersji na xbox one (plus assety stworzone pod 4K dla xboxa skorpiona), zaś normalnie te użycie siedziało na 50%. Przy ustawieniu detali na max jak w wersji na PC użycie sięgało 88%, a przy takich ustawieniach 1080gtx dobija już do 100% użycia GPU fps (a 1070gtx zalicza już wtedy dropy poniżej 60 fps). Tak więc jak na konsole to jestem miło zaskoczony taką mocą i mam też nadzieje, że ta dodatkowa moc będzie też odblokowana przy emu xboxa 360 (na zwykłym xbox one zdarzają się dropy) jak też emu pierwszego xboxa. Skorpion jest dla mnie konsolą must have ale nie oznacza to jednak, że inwestowanie w PC uważam za zbędne, bo sam mimo wszystko za miesiąc zamierzam sobie kupić 1080ti (granie na pc ma swoje zalety których brak na konsolach).

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!