• benchmark.pl
  • Gry
  • Empire: Total War (PC) – ujawniono datę premiery, minimalne wymagania sprzętowe i system DRM
Gry

Empire: Total War (PC) – ujawniono datę premiery, minimalne wymagania sprzętowe i system DRM

przeczytasz w 1 min.

Firma SEGA ogłosiła wczoraj oficjalną datę premiery najnowszej części doskonałej serii strategii  - Total War. Empire: Total War, bo taki tytuł nosi aktualna odsłona kultowego już cyklu, zadebiutować ma na rynku już 3 marca. Niestety dotyczy to jedynie terenów Ameryki Północnej i usługi cyfrowej dystrybucji Steam. Gracze na Starym Kontynencie nie będą musieli jednak długo czekać, gdyż tytuł ten pojawi się tu dzień później.

Co istotne, opisywana produkcja będzie wykorzystywać  sprawdzony już system zabezpieczeń antypirackich DRM w postaci aktywacji gry przez Internet za pośrednictwem usługi Steam (dotyczy to wszystkich wersji  gry).

Na koniec warto dodać, że SEGA wraz z ujawnieniem daty premiery Empire: Total War przedstawiła również jej minimalne wymagania sprzętowe. Oto one:

  • System operacyjny: Windows XP 32-bit (Service Pack 2)/ Windows Vista 32-bit
  • Procesor: 2.4 GHz Single Core Intel lub podobny AMD
  • Pamięć RAM: 1GB (Windows XP) i 2GB (Windows Vista)
  • Karta graficzna: kompatybilna z DirectX 9.0c, z obsługą Shader Model minimum w wersji 2.0 i z 256 MB pamięci na pokładzie
  • Karta muzyczna: kompatybilna z Directx9.0c
  • Dysk twardy: 15 GB wolnego miejsca

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    15GB...bez komentarza...po co zabezpieczenia antypirackie... przy naszych polskich łaczach kto to bd ściągac...Ale jako fan serii pewnie ją kupie...hehehhe
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      raz dwa pojawią się piękni przygotowane pirackie wersje E:TW. i po co wydawac kasę na zabezpieczenia, zwłaszcze dla gierki nie online.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Zauważyliście że SEGA wyrosła na potęgę jeśli chodzi o wysokojakościowe gry ?

        Zakupili dobre licencje, sami w własnych studiach tworzą niezłe produkcje, jedyne w co muszą jeszcze zainwestować to w marketing bo większość gier nie jest po prostu reklamowana jak zasługuje w porównaniu do jakości.