Komputery

ASUS znowu pierwszy

przeczytasz w 1 min.

Koncern ASUSTeK Computer zajął pierwsze miejsce pod względem najwyższej jakości produktów i usług, a także innowacyjności w odpowiedzi na potrzeby klientów spośród firm tajwańskich w konkursie "Asia 200 Survey” dziennika The Wall Street Journal. Jest to drugie z rzędu zwycięstwo w tej kategorii.

Asia 200 Survey” organizowany przez The Wall Street Journal (WSJ) to największy tego typu konkurs w Azji. Wzięło w nim udział 2622 menedżerów i ekspertów. ASUS został uznany za najbardziej innowacyjną firmę, a jej produkty i usługi zostały wyróżnione za najwyższą jakość. ASUS zajął również drugie miejsce w kategorii najbardziej docenianej firmy, a dzięki Eee PC uzyskał tytuł firmy “rewolucjonizującej światowy przemysł komputerowy”.

"Choć nadal jesteśmy daleko od postawionego sobie celu, mamy nadzieję zostać najbardziej docenianym przedsiębiorstwem nowej ery cyfrowej" - powiedział Jonney Shih, prezes firmy ASUS. "Stawiamy na innowacyjne rozwiązania. W ciągu ostatnich lat wprowadziliśmy na rynek wiele produktów i technologii np. wyjątkowo cienki Eee PC Seashell, dotykowy tablet Eee PC T91MT oraz serię notebooków UL z technologią Turbo33".

The Wall Street Journal wyszczególnił Eee PC, jako przykład spełnienia złożonych obietnic w zakresie innowacyjności. Dziennik napisał: „Eee PC w pewien sposób zrewolucjonizował rynek komputerowy. ASUSTeK skupił się na upraszczaniu i zmniejszaniu notebooków, zamiast na rozwijaniu coraz bardziej potężnych urządzeń”. To „zapoczątkowało kategorię netbooków, która zmieniła światowy rynek komputerowy”.

źródło: informacja prasowa

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    erte0
    0
    "...innowacyjności w odpowiedzi na potrzeby klientów"? Cholera! Na moją potrzebę nie odpowiedzieli, jak szukałem płyty z RAIDem na LGA775 do 400pln.
    • avatar
      szawel
      0
      Pewnie odpowiadali tylko na potrzeby Tajwańczyków ;)
      • avatar
        NomadDemon
        0
        jak ja prosilem o sterowniki do linuxa pod xonara to tez mieli mnie gleboko w D....
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Bardzo cenie sobie ASUS'a i sam nie wiem czemu nie kupuje ich produktów. Od zawsze byli pionierami OC.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            wielkie dzięki za taką inowacyjność :P
            jeśli kupisz lapa asusa i po gwarancji pęknie Tobie zawias to musisz płacić za serwis a nie ma możliwości zamówić samej części, toż to czyste zdzierstwo, sądzę, że to któryś z 'kolesi' w Polsce wpadł na ten pomysł, bo pełną dokumentację jak rozmontować lapa można znaleźć na stronach producenta, gdyby faktycznie obowiązywała taka umowa to by takich publikacji nie było
            serwis (Orika) zasłania się umową z asusem, że nie może odsprzedawać części a pracownik asusa twierdzi, że to serwis decyduje czy odsprzeda samą cześć czy też weźmie sobie górkę z usługą
            to tak jakbym kupił malucha i do końca życia musiał z nim jeździć do serwisu Fiata
            brak słów
            także pamiętajcie asus tak, ale tylko do zakończenia gwarancji a później giełda albo płać polaku śmiało, tylko tyle ci zostało
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Nienawidzę Asusa. Kilka lat temu kupiłem Asusa A8N-VM CSM. Na Linuksie nie działało ACPI na tej płycie. Okazało się, że jeden bajt w BIOS ma śmieciową wartość zamiast poprawnej. Windowsowi XP Pro to nie przeszkadzało bo ma prymitywną implementację ACPI a Linux zaawansowaną - napisaną przez Intela. 500 ludzi codziennie pisało skargi e-mailem, faxem i papierowo oraz poradniki jak Asus ma poprawić ten 1 bajt w BIOS. Po 6 miesiącach Asus poprawił ten 1 bajt na właściwą wartość i wszystko jest OK. Od tego momentu bojkotuję Asusa - nic od nich nie kupuję i innym też składam kompy na innych płytach. Żeby tym niechlujom i brudasom przez 6 miesięcy nie chciało się poprawić 1 błędnego bajtu.