• benchmark.pl
  • Gry
  • Cyfrowa sprzedaż Sekiro: Shadows Die Twice robi spore wrażenie
Gry

Cyfrowa sprzedaż Sekiro: Shadows Die Twice robi spore wrażenie

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
20 komentarzy Dyskutuj z nami

Wedle raportu SuperData, tylko w marcu na zakup Sekiro: Shadows Die Twice przy wykorzystaniu tego rodzaju dystrybucji zdecydowało się 1,4 mln graczy.

Twórcy Sekiro: Shadows Die Twice mają naprawdę duże powody do radości. Chociaż od premiery gry minął nieco ponad miesiąc, już teraz jest ona określana mianem dużego sukcesu. I nie ma w tym przesady.

Dowiedzieliśmy się już, że wystarczyło 10 dni do tego, aby grę zakupiły ponad 2 miliony graczy. Teraz ujawniono dane dotyczące wyłącznie cyfrowej sprzedaży. Wedle raportu SuperData, tylko w marcu na zakup Sekiro: Shadows Die Twice przy wykorzystaniu tego rodzaju dystrybucji zdecydowało się 1,4 mln graczy. A przypomnijmy, że gra zadebiutowała 22 marca.

Wynik obejmuje wszystkie platformy docelowe, czyli PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. From Software może być naprawdę zadowolone, tak dobrego wyniku nie osiągnął nawet Dark Souls 3, który, uwzględniając cyfrową sprzedaż, w podobnym okresie po swojej premierze znalazł 1,2 mln nabywców.

Więcej informacji o Sekiro: Shadows Die Twice możecie znaleźć w naszej recenzji gry oraz zestawieniu prezentującym najtrudniejszych i najciekawszych bossów.


Źródło: superdataresearch, sekirothegame

Komentarze

20
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Sprzedaż gier pudełkowych maleje i będzie maleć aż całkiem zniknie bo maleje ilość ludzi wychowanych na pudełkowych grach a nowe pokolenie młodych graczy woli wersje cyfrowe i raz na jakiś czas kupić kolekcjonerkę w której też znajdziemy kod na wersję cyfrową gry jak na przykład Mortal Kombat 11 wydanie kolekcjonerskie owszem zawiera grę ale nie na płycie o czym informuje nas powiadomienie w każdym sklepie.

    "UWAGA! W pudełku z grą nie ma płyty instalacyjnej, gra wymaga pobrania w całości z Internetu"



    "Spada sprzedaż gier pudełkowych w sklepach stacjonarnych"

    "Z najnowszego raportu ERA możemy dowiedzieć się o zmianach w brytyjskim rynku gier. Od pięciu lat utrzymuje się podobny trend"


    "Z raportu opublikowanego przez organizację NPD Group wynika, że amerykańscy gracze coraz rzadziej odwiedzają sklepy z grami. W to miejsce wolą dystrybucję elektroniczną. "

    3
  • avatar
    PS6 Eks
    Grunt, że wersje pudełkowe się trzymają. :)
    Pozdrawiam i życzę miłej Niedzieli. :)
    -1
  • avatar
    mutissj
    dobra gra, ale port z konsoli na PC średni..
    -2
  • avatar
    stach122
    A ile z tych kopi sprzedało sie na EPicu? Oh wait . . .
    -2
  • avatar
    Blackshadow
    Jak widać masochistów nie brakuje, skoro takie gry się sprzedają.
  • avatar
    rasiaknorris1
    A teraz ps5 będzie miało kompatybilność wsteczną tylko dla gier kupionych online bo nie będzie napędu dvd czy tak
    Bluray. Taki czarny scenariusz. Wychujaliby wszystkich co kupują płyty. Ja kupuje płyty bo taniej niż w sklepie sony.