Technologie i Firma

Chcesz wyróżnić się w segmencie e-commerce? Twórz animacje w 3D i 360 stopniach

przeczytasz w 2 min.

Platforma FOLYO pozwala samodzielnie tworzyć animacje 3D oraz 360 stopni na bazie fotografii, a następnie umieszczać je w sklepach internetowych.

Platforma FOLYO

W świecie e-commerce bardzo ważna jest prezencja poszczególnych produktów. Wiedzą to twórcy platformy FOLYO, która pozwala na darmowe tworzenie animacji 3D oraz 360 stopni na bazie fotografii. Efekty końcowe można udostępniać w sieci, a samo rozwiązanie dopasowane jest do standardów Allegro i eBay oraz do popularnych systemów sklepów internetowych, takich jak PrestaShop, Magento czy WooCommerce.

Oddanie w ręce użytkowników darmowej technologii realistycznych animacji to wyjście naprzeciw sytuacji prawnej polskiego e-commerce. Przypomnijmy, że we wrześniu bieżącego roku Sąd Okręgowy Konkurencji i Konsumentów uznał, że sprzedawca internetowy nie ma prawa zastrzec, że wygląd rzeczywistego produktu może odbierać od tego przedstawionego na stronie sklepu.

FOLYO pomoże wszystkim e-sprzedawcom w prezentowaniu swoich produktów bardzo precyzyjnie: ze wszystkich stron oraz w dużym przybliżeniu, co pozwoli klientom na ocenę detali produktu. Ponadto, FOLYO za darmo wykonuje fotografie potrzebne do wykonania animacji jeśli sklep internetowy korzysta z hostingu firmy.

FOLYO animacje 3D

By stworzyć animacje, nie trzeba posiadać specjalistycznej wiedzy. Wystarczą zdjęcia, z których składać będzie się animacja oraz załadowanie ich systemu. Następnie należy wybrać parametry, z jakimi produkt ma być wyświetlany w internecie, czyli stopień przybliżenia, szybkość oraz liczba obrotów czy dokładny opis. To praktycznie wszystko. Gotową animację można pobrać i udostępniać z własnego serwera lub korzystając z hostingu na www.folyo.pl.

- W internecie kupujemy oczami, a nasze rozwiązanie pozwala przedstawić produkty i towary dokładnie tak, jak wyglądają w rzeczywistości - mówi Tadeusz Murgrabia, pomysłodawca FOLYO. - Korzystanie z animacji 360° i 3D na bazie zdjęć umożliwia konsumentom oglądania produktów ze wszystkich stron i w dużym przybliżeniu. Daje to firmom działającym w segmencie e-commerce szansę na odróżnienie się od konkurencji.

FOLYO

Do stworzenia podstawowej animacji potrzeba od 32 do 72 fotografii. Ich faktyczna liczba zależy od płynności ruchu, którą chce się osiągnąć. Animacje w 360 stopniach składa się ze zdjęć zrobionych pod jednym kątem: wówczas produkt można obracać wokół jego osi. Animacje 3D powstają zaś ze zdjęć wykonanych pod kilkoma kątami, dzięki czemu przedmiot można obejrzeć od dołu i z góry.

By tworzyć animacje w FOLYO wystarczy wejść na internetową stronę platformy i założyć darmowe konto klienta. System wymaga uiszczenia płatności w przypadku zamówienia sesji fotograficznej lub zakupu istniejących już w systemie fotografii i animacji.

Źródło: PR consultants

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    LoupGarou
    4
    artykul sponsorowany aż boli, moze by tak zaznaczyć?
    • avatar
      dolph
      0
      Można też użyć profesjonalnego softu np. od Autodesk - 123 i mieć 100 x lepszą jakość... ZA DARMO!!! http://www.123dapp.com/

      Ludzie, czy ktoś zacznie pisać jakieś art. w BM czy te aktualności to wyłącznie zlepek reklam???
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Zadna wizualizacja nie ma szansy na spelnienie warunkow prawnych, ktore od niedawna sie zmienily. Nigdy render nie bedzie odzwierciedlal prawdziwego towaru. O to chodzi. Dlatego takiego technologie maja przyszlosci. Nie wszystko moze byc cyfrowe.

        Polecam ten artykul: "Dla kupujacych w sieci zdjecia maja znaczenie". Chodzi o ten wyrok, ktory jest w tekscie wspomniany sadzac po dacie.

        http://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/artykuly/893926,dla-kupujacych-w-sieci-zdjecia-maja-znaczenie-sklepy-nie-moga-wprowadzac-klientow-w-blad.html

        "Oddanie w ręce użytkowników darmowej technologii realistycznych animacji to wyjście naprzeciw sytuacji prawnej polskiego e-commerce. Przypomnijmy, że we wrześniu bieżącego roku Sąd Okręgowy Konkurencji i Konsumentów uznał, że sprzedawca internetowy nie ma prawa zastrzec, że wygląd rzeczywistego produktu może odbierać od tego przedstawionego na stronie sklepu."
        • avatar
          Konto usunięte
          -1
          HEHE, co za innowacje. Ta firma to kalka web3d.co.uk, tylko że oferują znacznie uproszczony zakres usług. Rozumiem, że jest to usługa masowa i dostosowana do Poleskiego prawa, ale technologicznie jest dość archaiczne, a do tego marketingowcy wciskają kit o 3d, które faktycznie jest tylko "slajdszołem" 360°.

          Prawdziwe 3d jest tutaj:
          http://bit.ly/1QvJOBb
          http://bit.ly/1OhZOCc
          http://bit.ly/1U3dvd3

          Przykadow fotogrametrii 3d bez NDA niestety nie mam, ale skoro nadaje się nawet do dzieł sztuki, to co dopiero do trampków dla e-commerce.
          • avatar
            Kenjiro
            0
            Znajoma firma kupiła automat do zdjęć 3D, czyli obracania. Efekt - opłakany, automat kompresuje zdjęcia do JPG z jakością gdzieś na oko 60-70% i nie da się tego zmienić, do tego błędnie wyrównuje kolorystykę (np. tło robi prawie białe, ale nie białe (#fe zamiast #ff)), skalowanie jest gorsze niż we wszystkich innych programach, a wielkość zdjęcia większa. Tak się kończą zabawy z automatami za kilkadziesiąt tysięcy złociszy...
            • avatar
              MoniiMa
              0
              A technologia rzeczywiście ma coraz większe zastosowanie i nadal będzie wzrastać na rynku. ;-)