• benchmark.pl
  • newsy
  • Google wprowadza polską wersję Insights for Search – Statystyki wyszukiwarki

Google wprowadza polską wersję Insights for Search – Statystyki wyszukiwarki

Andrzej Michalski | Redaktor serwisu benchmark.pl
Dyskutuj z nami

Google wprowadza dzisiaj polską wersję językową usługi Statystyki wyszukiwarki Google (Insights for Search).

Statystyki wyszukiwarki to bezpłatne narzędzie do śledzenia trendów w internecie, między innymi w odniesieniu geograficznym i czasowym, dostępne dla każdego, kto chce wiedzieć więcej o otaczającym nas świecie, przydatne zarówno dla przygotowujących kampanie reklamodawców, jak i ekonomistów analizujących trendy gospodarcze. Statystyki wyszukiwarki dostarczają bieżące dane związane z dowolnymi segmentami gospodarki, pozwalając użytkownikom na zapoznanie się z najbardziej aktualnymi trendami wśród internautów. Narzędzie umożliwia porównywanie popularności poszczególnych haseł i sprawdzanie najczęściej wyszukiwanych zagadnień w różnych kategoriach.

Oprócz dostępności Statystyk wyszukiwarki Google w języku polskim, usługę wzbogacono o nowe funkcje, między innymi możliwość przeprowadzenia prognozy dla niektórych zapytań i przyszłych trendów wyszukiwania. Prognoza tworzona jest na podstawie odnotowanych w przeszłości tendencji i powtarzających się zależności. Google wprowadził także nowe opcje wizualizacji wyników uzyskanych w Statystykach wyszukiwarki.

Używając Insights for Search można:

  • obejrzeć animowaną mapę — zobaczyć, jak zainteresowanie danym tematem zmieniało się w czasie,
  • w prosty sposób osadzić wykresy porównawcze na własnej witrynie,
  • badać trendy wyszukiwania zmieniające się w czasie — zobaczyć, jak wzrasta i spada zainteresowanie użytkowników danym terminem, porównywać popularność terminów w czasie,
  • poznać zainteresowania regionalne — zobaczyć, które kraje czy regiony są najbardziej zainteresowane danymi zagadnieniami,
  • poznać najpopularniejsze i najszybciej zyskujące popularność wyszukiwania pokrewne,
  • zawężać wyszukiwania według kategorii — obejrzeć najpopularniejsze wyszukiwania w wybranej kategorii, na przykład zyskujące na popularności wyszukiwania w kategorii „sławni” albo popularne wyszukiwania w kategorii „marki samochodów”. Można podać datę, region lub temat, aby uzyskać bardziej szczegółowe wyniki.

 
Więcej informacji znajdą Państwo na: www.google.pl/insights/search/

źródło: informacja prasowa

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!