• benchmark.pl
  • Gry
  • Guild Wars 2: zobacz widowiskowy tryb World vs World (gameplay)
Gry

Guild Wars 2: zobacz widowiskowy tryb World vs World (gameplay)

z dnia 29-03-2012
Andrzej Sitek  | Redaktor serwisu benchmark.pl
15 komentarzy Dyskutuj z nami

Kilka setek graczy na jednej mapie

Niedawno smuciliśmy się na wieść, że Guild Wars 2: nadciąga preorder, cena edycji kolekcjonerskiej wbija w glebę. Przypomnijmy że najbardziej wypasiona wersja GW2 będzie kosztować niemal 150 euro, czyli ok. 660 złotych.

Dzisiaj mamy nieco lepsze wieści i możemy popatrzeć na widowiskowy fragment gameplaya Guild Wars 2 ukazującego tryb World vs World.

Guild Wars 2 gra atak hordy
Płonie ognisko i szumią knieje...

Nowy tryb PvP w Guild Wars 2 umożliwi wojny na niespotykaną dotąd w  uniwersum gry skalę. Przede wszystkim ilość graczy na mapie ma wynosić nawet 500 osób, natomiast sednem rozgrywki będzie próba przejęcia określonych twierdź i zamków. Na filmie poniżej można obejrzeć przebieg takiego ataku.

W trakcie rozgrywki, gracze biorący w niej udział zostaną automatycznie promowani do 80 poziomu i zostaną przydzieleni do jednej z trzech falang. Warto dodać, że poza podbiciem poziomu do maksimum, użytkownicy nie mogą liczyć na inne ulepszenia. Muszą np. korzystać ze zgromadzonej samodzielnie broni.

Inną ciekawostką jest uwzględnienie na mapie lokacji podwodnych i dodanie pewnych wydarzeń, które urozmaicą całą zabawę. Niektóre rozwiązania mają dość mocno skręcać w kierunku PvE. Ciekawe również, że poza samym szturmem istotne będzie osłabienie wroga poprzez zniszczenie jego zaplecza, np. miejsc gdzie powstają zasoby dla obrońców.

Guild Wars 2 gra waleczny potwór

Przypomnijmy jeszcze, że gracze, którzy pracowicie zbierali osiągnięcia w oryginalnym Guild Wars i uwieczniali je w Hall of Monuments (lokacja z dodatku Eye of the North), w momencie premiery Guild Wars 2 dostaną za każdy „pomnik” specjalne dodatki. Bohaterowie będą mogli nawiązać do swojej legendarnej przeszłości, otrzymując dostęp do ekskluzywnych tytułów, kompanów, broni, szat oraz miniaturek.

Wszystkie przedmioty związane z osiągnięciami gracza będą unikalne i nie można ich będzie zdobyć inną drogą niż przez „Hall of Monuments". Tak więc w oczekiwaniu na Guild Wars 2 warto jeszcze popracować nad osiągnięciami w części pierwszej. Premiera GW 2... wkrótce. NCSoft raczej nie każe nam czekać do gwiazdki 2012 roku.
 

Więcej o grach:

Źródło: joystiq

Komentarze

15
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    siege rules:)
  • avatar
    wygląda jak jakaś kupa dla mnie jest bez sensu robienie PvP więcej niż 15v15 optymalnie jest 10v10 przy większej ilości graczy ta walka po prostu nie ma sensu nie ekscytujesz się tak walką jak w 10v10 bądź 5v5 nie zwracasz uwagi na 90% rzeczy jakie obowiązują w trybie PvP ...po prostu wszyscy wciskają jeden klawisz i mają w du..e co się dzieję obok nich
  • avatar
    Wygląda jak mocno urozmaicona GvG z pierwszej części, rajd na gildie przeciwnika i zabójstwo jego mistrza aby wygrać.
  • avatar
    Fajna sprawa takie pvp 500 vs 500, pytanie tylko jaki komputer się przy tym nie wysypie. Druga sprawa, że takie masowe pvp to żadna nowość przynajmniej w światku bezpłatnych MMO. Przykładowo Kalonline, już w gildiowym pvp ma walki max 54 vs 54. Nie wspomnę o Castle Siege gdzie gildii bywa 20-30. Dalej bitwy 100vs100 albo 100vs100vs100. Sama gra już trochę straciła na uroku, ale pvp zawsze będzie tam grywalne. Jeśli ktoś mówi że 15vs15 jest optymalne to chyba nigdy nie brał udziału w szturmie na zamek gdzie razem z tobą leci dwustu chłopa ;)
  • avatar
    Kaszana jakich wiele...gry MMO...
    -1
  • avatar
    AUTOATTACK RZONDZI!! :D
    -2
  • avatar
    Imo Yogscast miał lepszy filmik WvW. Przy publikacji jakichkolwiek filmów, trzeba dodać że optymalizacja sterowników jest zerowa, więc i framerate jest żenujący.
  • avatar
    nie wiem czemu ale beta działała tylko w trybie DX9 ( GF 430 i Win7 x64)
  • avatar
    I co? Dalo sie zrobic swietny mmo z mniej niz 30 klawiszami na endlevelu? :D
  • avatar
    Nie preorder tylko prepurchase - brak abonamentu ;)
    Fakt, optymalizacja póki co leży, ale "beta is beta"
    Czekam na tę grę z niecierpliwością bo znudzeniu się WoWem i zniechęceniu po miesiącu grania w SWOTRa.
  • avatar
    W Rifta grałem w triala, fajnie się pykało ale jakoś mnie nie przekonało. Poruszyłeś też ważną kwestię, a mianowicie endgame, ciekawe co ArenaNet wymyśli w tej kwestii, bo po obejrzeniu tony filmów na YT o lvling się nie martwię, pvp też zacne. Dynamiczne eventy i dungeony też się fajnie prezentują, no i przede wszystkim dynamika rozgrywki bez tank/heal/dps systemu.
    10.04 niedługo a u nas dalej nie wiadomo kto to w ogóle będzie sprzedawał i w jakiej cenie... jedno ogłoszenie na allegro ale jakieś dziwne i podejrzane dla mnie.
  • avatar
    keye pl napewno to beda miec
  • avatar
    Ale jatka.