benchmark.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Wirtualna Polska przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej.
Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w Internecie będą przetwarzane przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści.
Ponadto Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy z IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy przetwarzają Twoje dane na potrzeby funkcji i funkcji specjalnych, które ułatwiają nam świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie: dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i
serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które
są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich
zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością,
zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich
zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów
przetwarzania Twoich danych znajdują się w
polityce
prywatności.
Komu możemy przekazać dane?Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym
do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w
oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa w stosunku do Twoich
danych?Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać
zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w
polityce
prywatności.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o
ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu
pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes
administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę
na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie
Twojej dobrowolnej zgody.
Komentarze
(25)saser Mała uwaga. Zmieńcie grafikę w artykule. Ta gra z której pochodzi promuje socjalizm i zbrodnicze państwo jakim było ZSRR. Warmonger Nie wróżę sukcesów. Dla sporej części odbiorców jakakolwiek gra jest tylko dodatkiem do widoku wielkiego cyca... PerfectDAY Gry tak jak książki, filmy i muzyka to sztuka a każda sztuka powinna być wolna od wszelkich ideologii z realnego świata. To jak wyglądają postacie powinno zależeć wyłącznie od autora danej gry i jego wizji a nie jakiś tam organizacji czy firm, którym coś się nie podoba. Yetii poprawność polityczna = faszyzm XXI wieku Przem0l "Czego chcą gracze? Badania Google pokazują, że oprócz warstwy gameplayowej niezwykle istotna jest różnorodność oraz to, w jaki sposób reprezentowane są wartości." robertmo https://images9.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/1554683718.jpg Wojt_wro Takie badania udowadniają że Microsoft nie ma pojęcia co sugeruje. Gra ma mieć przede wszystkim jak największą grywalność. Reszta jest dodatkiem.
BombaX Oczywiście że chcemy więcej "wielorybów" w grach. Mały-miękki z Googlem wiedzą lepiej czego nam potrzeba. yareku Nie wiem po co te agendy celowo deprecjonują urodę kobiet z naszego kręgu kulturowego. Chyba od Lary Croft nie wypromowano żadnej bochaterki, za którą jeszcze poszedłby dodatkowy merch jak figurki, plakaty, koszulki itp. Zresztą i za Larę też się biorą bo ostatnia grafika koncepcyjna budzi obawy. hubek to dobrze zbudowani mężczyźni również…. No chyba ma być sprawiedliwie nie? syncpoland Po pierwsze Microsoft się nie liczy w gamingu za bardzo... a po drugie to faceci głównie wydają hajs na gry i moim zdaniem każdy kto robi gre powinien robić wszystko pod upodobanie klienta, jako dobry sprzedawca, a jak nie chce może tracić na tym hajs przegrywając z lepszym produktem, a ja jako nabywca kupie sobie to co mi pasuje... jak mi nie będzie pasować jakaś chora ideologia wpychana w gre to kupie sobie inną tyle w temacie. Microsoft może sobie gadać PaperChaser Jeżeli nie powstrzymamy skrajnie lewicowego kultu brzydoty (przez jego zwolenników nazywanym "body positive" czy "inkluzywnością") to w takim razie jeszcze za naszego życia laski, lalunię, dżagi, cizie (zwał jak zwał) zostaną wyrugowane z gier komputerowych i mediów w ogóle. Oni chcą je zastąpić czarnoskórymi pasztetami czy niedaj boże obleśnymi wynalazkami przemysłu zniekształcania płci.
kabat Są mile widziane. michael85 Preferuję gry przede wszystkim które posiadają wysokie loty. Drażnią mnie kolorowi i dziwolągi prystek swita racja - kobieta konczy sie na 60 kg potem to juz bleee baertus11 spokojnie, moderzey działają i nie pozwolą zbyt długo "obrzydzać" gry ;-) A tak to się zastanawiam czy M$ czasem nie myśli aby jakiś dodatków dodać, płatnych dodatków - chcesz mieć "kobiece" kobiety to zapłać a jak nie to graj co łaskawie w podstawowej wersji dadzą.... PaperChaser Jeżeli nie powstrzymamy skrajnie lewicowego kultu brzydoty (przez jego zwolenników nazywanym "body positive" czy "inkluzywnością") to w takim razie jeszcze za naszego życia laski, lalunie, dżagi, cizie (zwał jak zwał) zostaną wyrugowane z gier komputerowych i mediów w ogóle. Oni chcą je zastąpić czarnoskórymi pasztetami czy niedaj boże obleśnymi wynalazkami przemysłu zniekształcania płci.
vacotivus Wiódł ślepy kulawego lol. DezMond Dorodne kobiety w grach nie są mile widziane - kolejny belkot w rodzaju poprawnosci politycznej tylko, ze najpierw nalezy by zapytac graczy, ktorzy pewnie myslą inaczej!!! Rafs0n Oni te swoje rady to mogą dawać swoim programistom bo zamiast poprawić jakość działania systemu i softów tylko ją pogorszają, a od gier niech się odwalą bo to jedyna forma rozrywki. Ostatnio nawet był ogromny kwik feministek i osób współzależnych azjatyckie studia robią bardzo kobiece jak i bardzo męskie postacie według ich wzornika, ale powiem tyle rynek sam zweryfikuje te papke propagandową zachodnią i cymbałów stojących za gadanie głupot. Trzeba bronić ostatni bastion naszego relaksu i ucieczki od rzeczywistości :)
Zaloguj się, aby komentowaćNie wspominając, że została sfinansowana przez oligarchów powiązanych z Kremlem.
Można wstawić grafikę z jakiegoś jRPGa. Tam jest od groma adekwatnych przykładów.
No na pewno tak bylo. Ciekawe na kim przeprowadzono te badania. Bo gdyby tylko wyjeli dane z grania w gry na androida (czyli produkt gugla) to by zauwazyli, ze ich sklep jest zalany grami z dalekiego wschodu gdzie nie tylko bohaterowie sa w wiekoszosci zenscy to jeszcze ociekajacy seksapilem az do absurdalnej przesady. I tam slupki sprzedazy mowia jedno: dobry kierunek. Wiec powstaja kolejne. Jak gugle i malomiekki zaczna obzydzac graczom rozrywke to zwyczajnie poczuja to w sprzedazy. Glosowanie portfelem zawsze dziala.
Disney i Netflix też się tak starały o różnorodność i postaci kobiece a potem są zdziwieni że The Marvels czy jakiś kobiecych Pogromców Duchów nikt oglądać nie chciał. A wystarczyło położyć akcent by film był ciekawy i wciągający a nie przede wszystkim różnorodny, i ze scenariuszem klejonym na kolanie żeby dopasować pod różnorodność.
Powinni być sami z bebzolami piwnymi a tam gdzie kroczę muszą mieć listki figowe albo wypłaszczonie jak by mieli łono zamiast wuja.
I cyk wszystko będzie ok.
W ogóle to postacie powinny być unisex żeby broń boże nikogo nie uznać za kobietę czy mężczyznę.
W końcu feministki i środowiska rtv agd lpg+ będą zadowolone
Jeżeli ta wizja Microsoftu się spełni, będziemy zmuszeni ratować się modami do gier. W ostateczności zostają nam gry zrobione przed 2016 rokiem, zanim ta plaga się rozprzestrzeniła.
Nie pozwólmy pięknu umrzeć
Jeżeli ta wizja Microsoftu się spełni, będziemy zmuszeni ratować się modami do gier. W ostateczności zostają nam gry zrobione przed 2016 rokiem, zanim ta plaga się rozprzestrzeniła.
Nie pozwólmy pięknu umrzeć