• benchmark.pl
  • Gry
  • Multiplayer Halo Infinite będzie darmowy. Na Xbox Series X zadziała w 120 fps
Gry

Multiplayer Halo Infinite będzie darmowy. Na Xbox Series X zadziała w 120 fps

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
13 komentarzy Dyskutuj z nami

Wprawdzie Halo Infinite ma ostatnio nieco gorszą prasę, ale to wciąż jeden z tych tytułów, który przynajmniej początkowo będzie ciągnął sprzedaż Xbox Series X. Najnowsze informacje na jego temat mogą się podobać.

Halo Infinite za darmo. Przynajmniej w trybie multiplayer

Najpierw pojawiły się nieoficjalne doniesienia, chwilę później rozwiewający wątpliwości komunikat z obozu Microsoft. Okazuje się, że multiplayer w produkcji przygotowywanej przez 343 Industries będzie oferowany w formule free-to-play.

Posiadacze nowej konsoli Xbox Series X będą mogli cieszyć się przy tym rozgrywką w 120 klatkach na sekundę. Nie jest jasne, czy dotyczy to całego trybu multiplayer czy jedynie formuły Arena, bo tak sugerowały przecieki. Więcej informacji ma pojawić się w najbliższej przyszłości, wszystkie wątpliwości powinny zatem zostać rozwiane.

Halo Infinite na premierę Xbox Series X, mimo ostatniej krytyki

Po ostatniej prezentacji fragmentów rozgrywki Halo Infinite zostało skrytykowane za oprawę graficzną. Plany nie ulegają jednak zmianom, gra ma zadebiutować pod koniec roku, wraz z konsolą Xbox Series X. Będzie dostępna również na PC i Xbox One.

Twórcy nie odcinają się jednak od negatywnych opinii części graczy. Niemal na każdym kroku zapewniają, że ostatecznie gra będzie wyglądała lepiej. Jednocześnie dodają, że budzący obawy o jakość oprawy wizualnej gameplay pochodził z wczesnej wersji gry.

Źródło: @Halo

Warto zobaczyć również:

Komentarze

13
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    na 720p? serio pytam
  • avatar
    No nie dziwne, z taką grafiką
  • avatar
    M$ to dno
    -2
  • avatar
    Oby ta gra nie podzieliła losów Quake Champions. Przecież to kultowa produkcja. Brak innowacji może zabić ten legendarny tytuł.
  • avatar
    Przy takiej dennej grafice powinno byc ze 240 fps
  • avatar
    Nie uwierzę, dopóki nie zobaczę. Aktualnie 60 FPS to problem z grafiką na poziomie, a oni obiecują 120? Ta, jasne...
  • avatar
    Unreal Tournament 2004 wygląda lepiej...