• benchmark.pl
  • Netflix
  • Netflix potwierdza wprowadzenie reklam. Nie zgadniecie, kto dołoży do tego rękę
Filmy / seriale / VOD

Netflix potwierdza wprowadzenie reklam. Nie zgadniecie, kto dołoży do tego rękę

przeczytasz w 1 min.

Netflix chce wprowadzić nowy, tańszy plan z reklamami. Okazuje się, że w przygotowaniach będzie pomagał Microsoft.

Reklamy na Netflix przygotuje Microsoft

Nie od dziś mówi się o sporych zmianach, jakie mogą w najbliższym czasie zajść na platformie Netflix. Chodzi tu nie o oferowane filmy i seriale, ale o opłaty za współdzielenie konta (które testowo pojawiły się już w kilku krajach) oraz reklamy. Od tych ostatnich zarządzający wciąż najpopularniejszym serwisem streamingowym początkowo próbowali się odcinać, ale z czasem zaczęli kluczyć, a w końcu sugerować, że coś jest na rzeczy.

Tak naprawdę wątpliwości w tej sprawie jeszcze w kwietniu rozwiał Reed Hastings, współzałożyciel i CEO Netflix. Teraz natomiast pojawił się komunikat z informacją, iż wybrany został „globalny partner w zakresie technologii reklamowych i sprzedaży”. To doskonale znana wielu firma Microsoft.

„Cieszymy się, że zostaliśmy partnerem technologicznym i sprzedażowym Netflix, który pomoże wesprzeć ich pierwszą ofertę subskrypcji z reklamami. W momencie premiery konsumenci będą mieli więcej opcji dostępu do treści Netflix. Marketerzy, którzy poszukują reklamy w zakresie swoich potrzeb będą mieli z kolei dostęp do odbiorców Netflix i zasobów telewizji internetowej premium. Wszystkie reklamy wyświetlane w serwisie Netflix będą dostępne wyłącznie za pośrednictwem platformy Microsoft.”

Netflix

Kiedy Netflix wprowadzi reklamy?

Jeśli jesteście ciekawi terminów czy cennika, na takie szczegóły jeszcze za wcześnie. Jak mówią przedstawiciele serwisu Netflix, to dopiero wstępny etap omawianej współpracy i jest wiele do zrobienia. Gdy tylko coś zostanie dopięte, ma pojawić się odpowiedni komunikat.

Przypomnijmy, że wśród obecnych planów Netflix mamy Podstawowy, Standard i Premium, których ceny wynoszą odpowiednio 29 zł, 43 zł oraz 60 zł miesięcznie. Jak sądzicie, na ile może zostać wyceniony nowy plan z reklamami? No i czy w ogóle jest to Waszym zdaniem dobry kierunek?

Źródło: netflix

Komentarze

25
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    HardCorak
    15
    W sumie nie dziwne. Microsoft ogarnia temat bo sam wciska reklamy do płatnego systemu.
    • avatar
      BariGT
      11
      Ludzie zaczęli oglądac VOD zamiast TV bo mieli dosyc reklam to reklamy wróciły do VODów. Tylko filmy z torrentów nadal bez reklam XD
      • avatar
        Fiona
        9
        W publicznej tv ostatni film widziałam z 10 lat temu. Wtedynie dałam rady: 15 minut filmu, 10 reklam i tak w kółko. Teraz jak słyszałam jest 30 minut na 30.
        Mam to za darmo i nie oglądam. Jsak sądzicie ile będę skołonna zapłacić za netflix z reklamami ???
        • avatar
          oreonoreon
          8
          Kurde, zgadłem! :D
          • avatar
            deseczka
            5
            No.. jak będą mi płacić za oglądanie tych reklam, to zastanowię się nad subskrypcją.
            • avatar
              DelianoCarl
              4
              Dobrze, że są torrenty :)
              • avatar
                anemusek
                3
                Z reklamami zostanie wyceniony na 29, 43 i 60, a bez pewnie razy dwa. Ja podziękuję. Netflix od dawna to ściek. Dla mnie reklamy są nie do zaakceptowania tak jak cena parokrotnie wyższa niż u konkurencji.
                • avatar
                  xxx.514
                  3
                  Z reklamami 35, podstawowy bez reklam 50, standard 70 i premium 90.
                  • avatar
                    assistant
                    1
                    Obecne dostaną reklamy, bez będzie 150% ceny
                    • avatar
                      baertus11
                      1
                      Podejrzewam, że "wolno gotując żabę" będzie się podnosiło abonamenty bez reklam. Za bardzo interesujący kąsek dla korporacji aby zostawić wolność oglądania. A tak to tylko nieliczni będą mieli obecną funkcjonalność a reszta jak zwykle.... Ciekawe kiedy pierwszy operator komórkowy wpadnie na pomysł aby w trakcie rozmowy wprowadzić "krótkie" reklamy..... a jakimś opowiadaniu fantastycznym już to było.....
                      • avatar
                        Siekierka
                        0
                        Nie czytając artykułu strzelam, że Microsoft. Skąd wiem? Bo na innym portalu nie bawią się w tytuły artykułów rodem z onetu ;)
                        • avatar
                          SerwusX
                          -1
                          Myślałem, że google.
                          • avatar
                            Gnom_Z_Piany2
                            0
                            reklamy w blokach 15min powinni puszczać po obejrzeniu każdych 10min filmu :)