Internet

PayPal zwróci koszty odesłania produktu

przeczytasz w 1 min.

Za małe, za duże, niezgodne z oczekiwaniami? PayPal pozwoli na zwrócenie produktu na jego koszt.

PayPal zwrot

Jak wynika z badania firmy Gemius, 83 proc. Polaków kupowałoby więcej przez Internet, gdyby tylko miało możliwość darmowego zwrotu w przypadku niezadowolenia z produktu. Wygląda na to, że jeden z największych operatorów transakcji międzynarodowych – PayPal – wziął sobie ten wynik do serca.

Od dzisiaj użytkownicy, którzy sfinalizowali zakupy internetowe za pośrednictwem platformy PayPal, a nie są zadowoleni z otrzymanego produktu mogą go odesłać i otrzymać całkowity zwrot kosztów przesyłki. Co ważne – zupełnie nieistotna jest przyczyna dokonania zwrotu. Jedyne o czym należy pamiętać, to zachowanie dowodu wysłania produktu.

Zwroty – szczególnie w przypadku ubrań – są bardzo częste. Jest tak między innymi z powodu niedokładnych „rozmiarówek”. Do tej pory jednak wiązało się to z dodatkowymi kosztami, wreszcie coś zaczyna się w tej kwestii zmieniać. Zwrot pieniędzy za odesłanie produktu można otrzymać zarówno w przypadku zakupów krajowych, jak i międzynarodowych – a maksymalna kwota to 120 złotych.

Co należy zrobić, aby otrzymać zwrot pieniędzy? Pobrać i wypełnić formularz ze strony internetowej PayPal, załączyć paragon kasowy oraz dowód wysłania produktu i tak przygotowaną wiadomość e-mail przesłać do biura obsługi. Nikt zatem nie powinien mieć większych problemów.

„Usługi takie jak zwrot kosztów odesłania przedmiotu PayPal niemal natychmiast stały się obowiązującym standardem - obecnie tylko 5% Polaków twierdzi, że taka opcja nie jest w ogóle potrzebna i istotna. Identyfikowanie i wdrażanie tego typu rozwiązań o wartości dodanej to już nie tylko kwestia konkurencyjności, ale również sposób na budowanie większego zaufania i ochrony konsumenta” – mówi Damien Perillat z PayPal.

Obecnie program zwrotów kosztów jest w fazie testowej. Ta potrwa do 31 grudnia bieżącego roku.

Źródło: PayPal

Komentarze

9
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kitamo
    4
    Problem w tym ze ludzie sa rozni i czesto bedzie prowadzilo to do naduzyc.
    • avatar
      Konto usunięte
      3
      Złodziejską lichwe za transakcję ? Lol to chyba korzystamy z innego paypala. Prawda jest taka że paypal to bicz na nie uczciwych sprzedawców, których zwłaszcza w Polsce nie brakuje, dlatego też w Polsce nie jest zbytnio lubiany, a że pobierają prowizję no cóż za darmo to można tylko w ryj dostać. Przynajmniej mam pewność, że odzyskam swoje pieniądze jeśli jakiś cwaniaczek-polaczek sprzedawca spróbuje wykręcić jakiś wałeczek.
      • avatar
        Stelek
        0
        PayPall to takie same złodzieje jak każda inna firma tego typu. Jedno mnie ciekawi kto finalnie za ten zwrot paczki zapłaci ? Paypal ? Wątpię - znowu sprzedawca będzie stratny, raz prowizja złodziejska, teraz jeszcze zwrot niech do tego dorzucą i niebawem koszta prowadzenia sklepu przerosną zyski, albo inaczej : Paypal będzie więcej zarabiał na nas, niż my sami. Wszędzie tylko koszta, prowizje : allegro ~10%, Paypal około 1-2%, następnie obsługa karty kredytowej kolejne 1-2%, dorzucić do tego "darmową wysyłkę" i robi się dobre +15% do ceny, a jeszcze trzeba na produkcie zarobić.
        • avatar
          sevjij
          0
          Firma która dla zabawy (bo bez żadnych rzetelnych powodów) blokuje konta i karty na potęgę, a potem wyłudza skany dowodów i miliona dokumentów bez żadnej możliwości kontaktu... będzie zwracać pieniądze?

          Zanim ktoś zobaczy jakiekolwiek pieniądze to zobaczy od paypala informację "zostałeś zablokowany" i tyle z tego będzie.

          Nie ma co się martwić, że paypal raz zostanie oszukany, bo wyrówna mu się po tym jak oszuka 10ciu innych użytkowników.