Technologie i Firma

QNAP poprawia obsługę serwisową z usługą myRMA

przeczytasz w 1 min.

Firma QNAP to popularny producent serwerów NAS w naszym kraju. Poza samą ofertą produktową jednym z istotnych powodów, dla których tak się dzieje, jest sprawna obsługa serwisowa. Teraz została nawet poprawiona.

Firma QNAP uruchomiła usługę myRMA. Dzięki niej klienci, którzy kupili serwery NAS tego producenta, mogą w razie awarii liczyć na sprawną i transparentną obsługę zgłoszeń serwisowych RMA (czyli Return Material Authorization). 

Użytkownicy mogą skorzystać z narzędzia Service Portal na oficjalnej stronie firmy QNAP, aby zgłosić awarię. Na podstawie otrzymanych informacji pracownicy serwisu zadecydują o kolejnych krokach, a przypadku, gdy produkt będzie jeszcze objęty gwarancją, oferowana będzie darmowa naprawa lub wymiana. 

W innej sytuacji możliwe będzie skorzystanie z płatnych usług, a zespół serwisantów zajmie się kalkulacją kosztów (którą użytkownik może zaakceptować lub nie). W tym miejscu warto dodać, że QNAP oferuje 180-dniową gwarancję na każdy sprzęt naprawiony w ramach serwisu pogwarancyjnego.

Koszty naprawy zależą od typu awarii i stopnia uszkodzenia. Producent ustalił trzy podstawowe poziomy: pierwszy to konieczność reinstalacji oprogramowania albo wymiany lub naprawy niewielkich podzespołów, drugi to konieczność wymiany lub naprawy któregoś z kluczowych podzespołów, a trzeci to konieczność naprawy lub wymiany większej liczby elementów.

Więcej informacji na temat usługi myRMA oraz serwisu gwarancyjnego w ogóle można znaleźć na oficjalnej stronie firmy QNAP.

Źródło: QNAP

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!