Laptopy

Radeony podbijają rynek - wiadomości wideo (41)

z dnia
Redakcja  | Redaktor serwisu benchmark.pl
23 komentarze Dyskutuj z nami

Komentarze

23
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Eh nie było mnie zaledwie kilka dni i tyle do tyłu :P

    btw zmieniłem FF na Chrome, bo FF strasznie mulił i wszystko dobrze, gdyby Chrome obsługiwał RSS w takim stopniu jak FF, zna ktoś nazwe wtyczki, która rozwiąże problem ;>?
  • avatar
    Bardzo fajny odcinek :) ...niezmiennie...

    Duża porcja ciekawych newsów i bardzo dobre przedstawienie ich przez prezentera ;)
    Oby tak dalej!
  • avatar
    http://www.benchmark.pl/uploads/news/28989/btv41.jpg

    Ale fajne xD
  • avatar
    http://www.benchmark.pl/uploads/news/28989/btv41.jpg

    Jaki ubrechtany :D nasz prezenter. Coś czuję że po cichu coś kopci przed wyjściem zawsze jest taki No wyluzowany :D
  • avatar
    Czy ta pani co obsługiwała samsunga, robiła to środkowym palcem skierowanym do nas? -.-
  • avatar
    Muszę przyznać iż pominąłem parę poprzednich odcinków.
    Teraz jednak widzę ogromny postęp jeśli chodzi o jakość BMK TV. Jest po prostu.. bardzo dobrze, prezenter wyluzował do końca.

    TAK TRZYMAĆ! :)
  • avatar
    Podobają mi się te wstawki z inną muzyką, jak ta w 2:23 lub 5:56 :)
  • avatar
    Teraz odcinki benchmark tv z tym prezenterem nabrały gitości są bardzo dobre a prezenter najlepszy :) . Ciekawe czy Tomasz Bajer ma konto na forum benchmark jeśli tak to mógłby popisać w kilku tematach.
  • avatar
    A mi sie wydaje że ten zwiastun 3DMarka to fejk... Od kiedy w 3DM jest podkład dźwiękowy :]
    Btw. Bardzo Ciekawy odcinek. Ale jeżeli ktoś na bieżąco czyta newsy na benchmark.pl to wie to wszystko :)
  • avatar
    Wszystko fajnie ale od kiedy HD4xxx obsługuje DX11? Posłuchajcie dobrze...
  • avatar
    Wstawki muzyki są super :D
  • avatar
    ooooooooo nie oooooo nieeee Radki do domu ja mam nVidie i wszystko chodzi na max!!!!
  • avatar
    A to pan prezenter :D
    http://www.youtube.com/watch?v=MZ5KfTGT2Tg