Gry PlayStation 4

Watch Dogs na PS4 w Full HD i 60 kl./s

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
107 komentarzy Dyskutuj z nami

Informację przekazała firma Sony.

Watch Dogs PS4

Firma Sony oficjalnie potwierdziła, że jedna z najbardziej wyczekiwanych produkcji tego roku – Watch Dogs – ruszy na konsoli PlayStation 4 w rozdzielczości Full HD i wcale nie ucierpi na tym płynność. Mamy mieć bowiem do czynienia z pełną szybkością 60 klatek na sekundę.

Studio Ubisoft milczy, ale firma Sony opublikowała na oficjalnej stronie marki PlayStation informację, jakoby to właśnie wersja przeznaczona na konsolę PS4 miała prezentować się najlepiej. Marketing? Być może. Najważniejsze jest jednak ostatnie zdanie – „hakuj wszystko torując sobie ścieżkę przez chicagowskie podziemie, doświadczając Watch Dogs w sposób, który tylko PS4 może zapewnić, z 60 klatkami na sekundę w 1080p”.

Kwestia wydajności w PS4 i Xbox One to jeden z głównych tematów wojny konsol nowej generacji. Studio Ubisoft było już wielokrotnie pytane o to, która platforma radzi sobie lepiej, ale za każdym razem odmawia konkretnego komentarza. Wcześniejsze plotki sugerowały, że Watch Dogs na konsoli Microsoftu ruszy jedynie w rozdzielczości 960p. Jednak według tych samych doniesień obie platformy miały zapewnić tylko 30 klatek na sekundę.

Cóż, pozostaje więc tylko czekać na kolejne informacje. Przypomnijmy jeszcze, że premiera gry Watch Dogs planowana jest na 27 maja bieżącego roku. Platformy docelowe – poza Xbox One i PlayStation 4 – to komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360.

Aktualizacja - 13.05.2014:

Sony usunęło informację ze strony. Wygląda więc na to, że jednak nie będzie tak dobrze.

Źródło: VG247, PlayStation

Komentarze

107
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    PoetaX
    I pewnie jeszcze ubersampling będzie włączony..
    Jaaaaasne
    17
  • avatar
    Erdael
    Chyba dzisiejsi gracze zapomnieli juz co się tak na prawdę liczy w grach. Wiele gier pokazywało ze piękna grafika nie zrekompensuje braku nieokreślonego bliżej czynnika który przyciąga graczy do nich. Battlefield 4 jest piękny ale wielu narzeka ze poza grafiką nie oferuje nic wartego uwagi. Kiedyś tworzono gry z pasją i entuzjazmem. I gry choć proste, brzydkie przyciągały graczy na długie godziny. Dziś liczą się cyferki sprzedanych sztuk i miliony na kontach. Niestety górę wzięły antyaliasingi, ubersamplingi, ilość klatek na sekundę, rozdzielczość 476835k. Szkoda.
    12
  • avatar
    Konto usunięte
    Pewnie zamiast AA dali ULTRA MOTION BLUR I BLOOMA by zakryć cięcia graficzne.
  • avatar
    Konto usunięte
    Nie mam zamiaru porównywać WD do wersji E3 2012, ale tak czy inaczej gra na pokazanych trailerach z wersji PC wygląda bardzo dobrze. Jeśli podobny poziom detali (np bez MSAA, a z FXAA) udźwignie ps4 w 50-60 fpsach, to już chyba tylko najgorsi malkontenci będą narzekać.
  • avatar
    raffal81
    A wystarczyłoby napisać : " To miła wiadomość dla posiadaczy konsol" ale nie trzeba spinać poślady i hejtować ;)))) czy to się skończy na tym benchmarku ? wątpię ;)
    Ja się ciesze że posiadacze konsol i PC będą mieli zbliżoną rozrywkę, bo o to przecież w tym wszystkim chodzi :)
  • avatar
    BILI82
    Piec > wszystko
  • avatar
    power1
    Witam. Mam pc i ps4 gram w crysis 3 na ultra high pykam tez w kilzone sf i kilzone wygrywa tylko w oświetleniu, podkazdym innym wzgledem graficznym wygrywa crysis 3.wiadomo the order i uncharted 4 pozamiataja i mam nadzieje ze beda najladniejszymi grami, multiplatformy dalej beda najladniejsze na pc a konsolowe exy za 3 lata moga przegrywac z abitnymi grami na pc takimi jak np crysis 4 jak wyjdzie, specyfikacja konsol jest jaka jest, architektura zamknięta wiele da ale za 3 lata pc będzie lata przed konsolami.
  • avatar
    Atak-Snajpera
    Pamiętajcie że 1080p równie dobrze może oznaczać 1440x1080 lub nawet 960x1080. Tą drugą rozdziałkę nawet stosują w Killzone.
  • avatar
    kerry_sd
    i wszystko to tylko za 279 zł + płatny multiplayer!
  • avatar
    power1
    Cieniami nieosmieszaj sie cienie i textury kilzone ma duzo gorsze niz crysis, ale racja oświetleniem i efektami czesteczkowymi moze tez wygrywa ale to tyle, rośliny, woda shadery textury, rozdzalka textur crysisa 3 bije na głowę kilzona, sam po odpaleniu kilzona spodziewałem sie lepszej grafiki, a to tu slaba textura a to rośliny jak z ps3, owszem oświetlenie i czasteczki robily wrażenie. A ambitne mialem namysli w grafice ale nietylko, a propo kilzona jest tak slaby i deny ze musalem sie zmuszać by go ukonczyc, chyba studio tez sie zmuszalo gdy go robilo, multi tez slabe.(kilzone 2 przeszedł 3 razy, kilzone 3 zagrywalem sie w multi)
  • avatar
    kubas246
    No to mamy wyjaśnienie tego: http://cdn2-www.craveonline.com/assets/uploads/2014/03/iboqqHgyy5tOsD.gif
  • avatar
    timo86
    Ciekaw jestem ilu właścicieli komputerów będzie grać w ten tytuł w rozdzielczości 1080p z 60 klatkami na sekundę. :)
    Oczywiście detale 'na low' się nie liczą, bo wtedy gra będzie wyglądać na pewno gorzej niż na PS4!
    ...czuję minusy w powietrzu za napisanie własnej myśli!
  • avatar
    Kieresz
    gówno nie 1080@60 --> http://www.ppe.pl/news-28406-na_1080p_i_60_fps_w_watch_dogs_raczej_nie_ma_co_liczyc.html
  • avatar
    Konto usunięte
    Zaczyna sie.Hejterzy w ataku.
    -5
  • avatar
    Dragonik
    Nie zapominajmy żę to ubisoft i robią dobry marketing. Jeśli by naprawdę było tak jak piszą czyli FHD i 60 klatek to gratulacje :)
  • avatar
    mgkiler
    A dlaczego nie?

    Pada do PS4 też mam nie wliczać do ceny?

    Przecież to logiczne, że na samej konsoli nie napiszesz choćby maila - musisz mieć jeszcze PC i tak.

    Więc nie pisz, że nie każdego stać na komputer do gier, bo na konsole tym bardziej nie każdego stać.
    Komputer do gier wychodzi taniej - bo to tylko różnica w cenie, komputera, którego i tak trzeba mieć.
  • avatar
    eryk1310
    zobaczymy czy gra będzie bublem czy hitem :)
    oby fabuła była kozack i wciagajjąca .. :)
  • avatar
    kitamo
    Chcialbym by kiedys nastal czas gdzie ludzie beda sie cieszyc ze gra wychodzi i jest fajna a nie saczyc jad odnosnie sprzetu na ktorym ktos gra.
    Ja gole glowe na lyso i gardze wszystkimi owlosionymi - tak to ma wygladac ?

    Nie rozumiem tego w ogole - ja to sie ciesze pomimo ze mam 3 PC do grania i wiele konsol. Kazda wiadomosc o tym ze bedzie lepiej jest pozytywna i cieszy.

    Co za roznica dla typowego posiadacza PC ktory nie posiada konsoli, ze jakas gra na ps4 bedzie wygladala zajebiscie ? w czym jest problem ? ktos zabierze grafike z PC ?? ubedzie kolorow, a moze tekstury zabiora bo na 2 platformach przeciez nie moze dobrze wygladac.
    to niedorzeczne co tu wypisujecie.

    ja to sie jaram jak ksiądz ministrantem ze zapowiada sie fajny tytul w ktory pogram takze na PC bo kupilem za grosze w preorderze (za 4 dychy)
  • avatar
    Konto usunięte
    no nie da sie ,porzadny pc na start zaczyna sie od 5 - 6 tysi potem wymiana grafiki co 3 lata 2 razy , potem wymiana plyty i proca i ramu , potem wymiana grafiki etc ... a to bez monitora i logitecha