benchmark.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Wirtualna Polska przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej.
Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w Internecie będą przetwarzane przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści.
Ponadto Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy z IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy przetwarzają Twoje dane na potrzeby funkcji i funkcji specjalnych, które ułatwiają nam świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie: dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i
serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które
są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich
zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością,
zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich
zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów
przetwarzania Twoich danych znajdują się w
polityce
prywatności.
Komu możemy przekazać dane?Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym
do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w
oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa w stosunku do Twoich
danych?Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać
zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w
polityce
prywatności.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o
ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu
pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes
administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę
na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie
Twojej dobrowolnej zgody.
Komentarze
(11)Janisz Jedno wiem na pewno - moim następnym telefonem na pewno NIE będzie coś ze stajni Xiaomi. Stracili WSZYSTKIE swoje zalety nie dając NIC w zamian. Były to dobrze wycenione wydajnie smartfony z wieloma opcjami w sofcie niezależnymi od googla. Nie zostało z tego nic... Następna słuchawka będzie od Samsunga - będę miał przynajmniej kilka lat aktualki, których od chińczyków nie uświadczysz dłużej jak 2 lata od wydania modelu, czyli jak kupisz roczny model, to aktualki masz rok... Obrośli w piórka... Ciekawe jak długo tak jeszcze pociągną? youkai20 Wystarczy korzystać z przeglądarki Brave i już macie odtwarzanie YT w tle, brak reklam i ochronę przez trackerami. Wszystko za free i na dowolnych smartfonach. piomiq Zniknie tym wszystkim, którzy zainstalują "aktualizacje" madnessmilo Są też inne klienty yt, na których można słuchać muzyki bez włączonego ekranu, jak np. newpipe. bankaigoku Szczerze powiedziawszy, to Xiaomi zaczyna coraz bardziej błądzić i jak wiele osób wspomniało, ich konkurencyjność jest coraz mniej atrakcyjna. zekin Po co kupować taki szrot? Skoro GrapheneOS działa tylko na Pixel...
fonzie Musieli wyskoczyć z tą nowiną akurat kiedy ja skończyłem z 4 rozwalonych sztuk składać sobie Redmi note 8T xD angelboy jak można być tak głupim i strzelać sobie samemu w kolano ... co innego gdyby byli oni i jeszcze może 2-3 innych graczy na rynku, ale marek jest od groma oferujących nadal elastyczne i luźne korzystanie z urządzeń ...
Zaloguj się, aby komentować- Ceny mają rosnące, powoli wygórowane.
- W oprogramowaniu czasami są zaszyte reklamy.
- Możliwość konfiguracji coraz bardziej jest uzależniona od Google.
- Zrezygnowali z legendarnej marki nakładki MIUI na rzecz śmiesznego HyperOS, co jest po prostu klapą marketingową.
- Aktualizacje systemowe się nie zmieniły, czyli okres ich długości od wydania jest taki sobie, a często bywa i tak, że jeszcze coś popsują dodając nowego (przypomnę, że niektóre głupie aplikacje, na przykład bankowe, wymagają świeżych łatek do działania, stąd to ważne).
- Reprezentatywnie również jakoś cieniutko i nic przełomowego technologicznie ostatnio nie pokazują. Ot tyle, byle z konkurencją stać na jednej linii i się czasami łokciami poprzepychać, ale nic poza to.
Plus aplikacja NewPipe i nie widzę problemu.
https://odysee.com/@%C5%81%C4%85cze:4/Co%C5%9B_jak_%F0%9F%87%B3_%F0%9F%87%B4_%F0%9F%87%BC_%F0%9F%87%BE-YouTube_bez_reklam%E2%9C%85:9